Nieuw Kralenwinkeltje in Den Bosch???

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 14 sep 2003 21:14

Thanx!!
Ga er eerdaags ff kijken.
Veel liefs,
Marlies

Gebruikersavatar
mmc
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:do 28 aug 2003 07:44
Locatie:'s hertogenbosch
Contacteer:

den bosch

Bericht door mmc » di 16 sep 2003 13:42

hoi,
ik ben vandaag even fgaan kijken in het nieuwe winkeltje,
vind het niet echt super bijzonder.
het is meer een hobbywinkeltje met een wand kralen, waar vooral veel rocailles bijzitten. voor mij in ieder geval te klein.
ook de prijzen van de kralen zijn niet duidelijk soms staat er per stuk op en bij andere weer niet.
echt vriendelijk waren de mensen ook niet, maar dat moet je misschien treffen.

ik ga er niet meer zo snel heen, maar dat is voor iedereen weer anders

groetjes
michelle

heel vriendelijk
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:zo 28 sep 2003 20:11

nieuwe kralen winkeltje in Den Bosch

Bericht door heel vriendelijk » zo 28 sep 2003 23:44

hoi ik ben de eigenaaress van de hobby,bijoux nu kralen winkel in Den Bosch.
Beste michelle
Het spijt me dat u ons niet vriendelijk vond ik kan mij niet voorstellen waarom!Vriendelijkheid en eerlijk advies is ons sterkste punt,en met de steun van onze betrouwbare klanten van de markt, de reden dat wij uiteinderlijk een hobby/kralen winkel durfde te beginnen in den bosch tussen de pippo's en de kwast.De prijzen waren niet altijd duiderlijk omdat veel kralen waren jaren geleden gekocht voor cursus ect,eind van deze week is alles nu p.st en p.12 geprijsed.12 halen 10 betalen dus.

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 10 okt 2003 15:35

Om even weer oude koeien uit de sloot te halen....
Afbeelding :lol:
Ben vandaag bij dat kralenwinkeltje geweest in Den Bosch en ik vond 't wel een leuk, klein, winkeltje.
Ze hadden nu hele leuke dingetjes binnen gekregen en er komen nog kilo's kralen binnen over een paar weken.
De eigenaresse was er niet (stond op de markt) maar de eigenaar wel en ik vond 'm heel aardig. Hoevaak maak je dat nou mee dat een man je vanalles vertelt over swarovski en kraaltjes? :D

Ik ga er nog vaker een bezoekje brengen :)
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 10 okt 2003 15:46

Oo, leuk!!
Ik wil er ook heen!!
Fijn dat je het zo leuk vond.
Woon ik er vlakbij (in Oss) en ben ik er nog niet geweest.
Veel liefs,
Marlies

Gesloten