Nieuw Kralenwinkeltje in Den Bosch???

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Peetie
Bead Starter
Contacteer:

Nieuw Kralenwinkeltje in Den Bosch???

Bericht door Peetie » do 17 jul 2003 14:13

Ik was laatst in Den Bosch bij de Kwast en toen stonden er twee dames achter mij in de rij die zagen dat ik kraaltjes kocht. We raakten aan de praat en zij vertelde mij dat ze gehoord had dat er ergens in Den Bosch een nieuw kralenwinkeltje geopend was, maar waar dat wist ze niet precies....
Ze dacht ergens bij 'den Otter' ofzo, dat zit in die straat als je vanaf het station de stad in loopt, maar goed, ik heb daar dus niets kunnen vinden dat op een kralenwinkeltje lijkt..

Heeft iemand enig idee?
Afbeelding

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » do 17 jul 2003 14:29

Hoi,

Nee geen idee. Ben er pas 2 keer doorheen gelopen en heb niets gezien. Kun jij me vertellen waar de kwast zit??? en wat je daar allemaal aan kralen hebt???
Liefs Carola

Peetie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Peetie » do 17 jul 2003 14:40

De kwast zit in de straat bij het marktplein naar rechts, dus iets voorbij de restaurantjes aan de markt en dan rechts... hele grote hobby en knutsel winkel waar ze niet zo heel veel kralen hebben maar wel bijvoorbeeld doosjes mooie factekralen voor niet zo heel duur....
Afbeelding

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » do 17 jul 2003 14:52

Dank je.Als ik in Den Bosch ben dan ga ik een keer kijken.
Liefs Carola

NicoleZw
Bead Anonymous

Bericht door NicoleZw » do 17 jul 2003 22:05

Of kijk op http://www.dekwast.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun je ook online bestellen, hebben op internet best veel
Groetjes
Nicole

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 18 jul 2003 15:36

Ik kom ook regelmatig in Den Bosch, maar heb niks over een kralenwinkeltje gehoord of gezien. Ik weet wel dat er in de zijstraat van de weg station naar centrum (net na de ABN AMRO rechts en eerste links) het winkeltje 1000 en 1 nacht zit en die verkoopt wat indiase kralen en enkele slotjes, ik haal m'n slotjes daar altijd want die zijn heel goeiekoop daar.
Veel liefs,
Marlies

Loura

Bericht door Loura » wo 30 jul 2003 12:52

Om bij De Kwast te komen loop je tussen de V&D en M&S de Vughterstraat in en dan zit De Kwast aan de rechterkant, een aardig eindje de straat in. Ik mis er de verenstaal en staaldraad. Vroeger had je een kralenwinkel in Den Bosch, maar die is al weer heel lang weg. Zat tegenover de Galaxy (die discotheek), dat is vlak bij Den Otter. Misschien hebben ze die bedoeld. Maar hij is echt al lang weg...
Kon daar wel altijd heel goedkoop kralen kopen. En houten muisjes (maakte daar toen haarklemmen mee). Als jullie de winkel vinden, hoor ik het graag! Kom regelmatig in Den Bosch.

mmc

kralenwinkeltje in den bosch

Bericht door mmc » di 05 aug 2003 18:36

er zit wel een nieue winkeltje in den bosch, namelijk in de snellestraat een zijstraat van de vughterstraat.
als je vanuit de vughterstraat die straat in lopt zit het winkeltje een stukje verder door aan de rechterkant.
ze hebben niet alleen kralen, maar ook andere hobby spullen.

wat betreft de kralen bij de kwast: ze hebben achter de deur bij de trap achterin de winkel een heleboel mooie glaskralen.
je moet wel aan iemand van het personeel vragen of je even bij de kralen mag kijken, dan doen ze de deur voor je open.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 11 aug 2003 19:30

Hoi mmc,

Bij dat nieuwe winkeltje he, hebben ze daar veel keus??
Moeite waard om een keertje langs te gaan??

Alvast bedankt!
Veel liefs,
Marlies

mmc

kralenwinkeltje in den bosch

Bericht door mmc » di 12 aug 2003 07:15

hoi,
ik ben er in het begin een keer geweest en toen hadden ze al best veel, alleen was niet helemaal duidelijk wat de prijzen waren, dat moest je steeds vragen. Later wilde ik er nog naar toe, maar toen waren ze dicht.
Ik zal nog weleens kijken van de week en dan laat ik nog wel wat weten hier!

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 13 aug 2003 11:15

Okee thanxx!
Veel liefs,
Marlies

Victoria

Zit er echt 1 in de snellestraat

Bericht door Victoria » do 11 sep 2003 17:40

Hoi :D ,

Ik ben meteen gaan kijken, maar er is echt een kralenwinkeltje in de snellestraat. Alleen is het niet echt een heel groot winkeltje en moet je idd steeds om de prijzen vragen. Maar ze zei dat binnen 2 maanden het assortiment wordt uitgebreid en de prijzen omlaag gingen, omdat ze rechtstreeks ging inkopen in Turkije etc.

Ik heb het 1 en ander gekocht, was wel de moeite waard.

:-DD dus bedankt voor de tip.... ik woon namelijk zelf in den bosch en wist niet eens dat er een kralenwinkel in den bosch was.......

dus thnx

mmc
Bead Believer
Contacteer:

kralenwinkel in den bosch

Bericht door mmc » do 11 sep 2003 21:05

Ik kan me wel voorstellen dat niet veel mensen het weten het zit wel in het centrum, maar in een straatje waar je niet snel komt.

Binnenkort ga ik weer eens even kijken want ik heb al naar binnen gekeken (ze zijn op maandag gesloten) en zag een vrij uitgebreid assortiment kralen.
Wat het precies is weet ik dus nog niet, ben wel erg benieuwd.

Groetjes,

Michelle

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 11 sep 2003 23:52

Hi,

Waar zit de Snellestraat ergens?? Bij welke bekende winkel in de buurt?
Kom namelijk regelmatig in Den Bosch en wil er ook graag een keertje langs. Alvast bedankt.
Veel liefs,
Marlies

mmc
Bead Believer
Contacteer:

kralenwinkel in den bosch

Bericht door mmc » za 13 sep 2003 23:56

hoi,

de snellestraat is een zijstraat van de vughterstraat.
in de vughterstraat zit de wibra, ga met je rug naar de wibra gaat staan en steek de weg over, sla linksaf en de eerst volgende zijstraat links is de snellestraat, loop nog een stukje door en het winkeltje zit aan de rechterkant iets voorbij de stripwinkel op de hoek.

wel goed kijken want het is maar een klein winkeltje.
op maandag zijn ze gesloten.

veel plezier

groetjes
mmc

Gesloten