nieuw adresje Schiedam

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
MarianP
Bead Starter
nieuw adresje Schiedam

Bericht door MarianP » do 17 jul 2003 14:08

Weer even een tip voor mensen die in en rondom Schiedam wonen: Ik heb weer een nieuw winkeltje ontdekt: de kleine godin!
Het zit op de kortekerkstraat, maar dat zei mij ook niks, dus even een korte route beschrijving: :shock:
Als je vanaf het stadhuis de hoogstraat oploopt: de eerste straat links. Daar zit maar 1 winkeltje en dat is De Kleine Godin.
Het doet een beetje oosters aan maar ze hebben er van alles! Dus als je toch in de buurt bent; ga 's langs!
Let wel even op de openingstijden: woe t/m zat van 12.00 tot 17.30 uur.
groetjes, Marian

Angelique

Bericht door Angelique » vr 18 jul 2003 19:29

wat verkopen ze er zoal??

Gast

Bericht door Gast » za 19 jul 2003 18:33

Is dit zo'n soort winkeltje als 't Sieradenwinkeltje in Schiedam?

Als dit zo is, dan ga ik er zeker gauw een keertje kijken.

Groetjes,

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 19 jul 2003 23:44

De kleine godin zit er al zo'n 2 jaar. Tis wel een gezellig knus winkeltje maar ik vind het er wel vrij duur allemaal. Veel hebben ze ook niet, ze besteden meer ruimte aan de workshops. Maar het is wel de moeite om er even langs te gaan. Het is een hele aardig meid die daar werkt :)

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 19 jul 2003 23:45

trouwens dat vergeet ik gewoon helemaal. De markt op vrijdag in schiedam, staat ook een kralen kraam.. Ook wel leuk misschien..

MarianP
Bead Starter

Bericht door MarianP » zo 20 jul 2003 20:19

ja, die kralenkraam is van Woopi in Rotterdam. Naar hun winkel hoeft je in ieder geval niet te gaan, want daar staan zulke sjacherijnen. Maar bij de marktkraam heeft ze altijd hele leuke spullen en is ze ook erg aardig! Helaas moet ik altijd werken op vrijdag, maar als ik vrij ben ga ik bijna altijd even langs.

Bij de kleine godin verkopen ze zilveren spulletjes maar ook veel oosterse kralen e.d.
groetjes, Marian

Bernadette
Bead Interested

Bericht door Bernadette » ma 21 jul 2003 11:21

hoi,

ben ook wel eens bij de kleine godin geweest. maar ik vondt het er ook aardig duur! verder moet je wel opletten bij de kraam op de markt en de winkel van woopie want de prijzen verschillen nog wel eens!
't sieradenwinkeltje in schiedam is goedkoper. bijvoorbeeld 3 leerveters voor twee euro, terwijl het bij woopie 1 euro per veter is.

Gesloten