Victoria Dance Fashion

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Lin
Bead Starter
Berichten:81
Lid geworden op:di 27 jan 2004 12:27
Locatie:Kapellen - Belgi
Contacteer:
Victoria Dance Fashion

Bericht door Lin » do 02 dec 2004 09:18

Iemand ervaring met deze winkel, ik heb 2 weken geleden een bestelling bij haar geplaatst, direct het bedrag gestort op haar rekening en ik vroeg haar nu deze week hoe het verder zat, krijg geen antwoord meer op mijn vraag of ze al iets heeft toegestuurd gekregen.
Raar hoor, voor info rond bestellingen kreeg ik direct antwoord en nu duurt het en duurt het pfffff, denk dat ik daar helemaal niet meer ga bestellen hoor, maakt me een beetje boos.

groetjes
Lin

gootje
Bead Intelligent
Berichten:1392
Lid geworden op:do 05 feb 2004 21:37
Locatie:nijmegen

Bericht door gootje » do 02 dec 2004 09:23

ik heb helaas geen ervaring met deze shop :?
maar ik kan me wel voorstellen dat het je kwaad maakt dat je helemaal geen reactie krijgt :evil:
aan de andere kant ...wie weet heeft ze wel een weekje vakantie :roll: ik zou het straks wel laten weten dat je dat erg vervelend vindt....
ik geloof dat anderen wel redelijk goede ervaringen hebben :?

gootje
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 02 dec 2004 09:25

Ik heb maar een keer besteld en dat ging meteen goed, dus ik zou het ook niet weten...
Maar ja als je een beetje boos wordt, kan ik me jou reactie natuurlijk goed voorstellen. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Lin
Bead Starter
Berichten:81
Lid geworden op:di 27 jan 2004 12:27
Locatie:Kapellen - Belgi
Contacteer:

Bericht door Lin » do 02 dec 2004 09:40

Het is de eerste keer dat me zoiets overkomt, ik heb haar gisteren nog gemaild, ze antwoord gewoon niet, wat kan ik nu best doen, ik had metalen connectors besteld ?n betaald, heb ze dringend nodig tegen volgende week, ga ik op de kerstmarkt staan. Pffff

Lin

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 02 dec 2004 09:56

Op haar site staat ook een Fax en TEL nr. Misschien kun je haar wel bellen?
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gebruikersavatar
ocean
Bead Dreamer
Berichten:649
Lid geworden op:ma 22 mar 2004 19:20
Locatie:beverwijk
Contacteer:

Bericht door ocean » do 02 dec 2004 10:29

Ik bestel regelmatig bij haar en soms duurt het wel eventjes. Ook omdat ze bij de postbank zit en die houd geld altijd wat langer vast. :cry:

Maar als je gister mailtje hebt gestuurd zou ik gewoon nog even wachten want uit ervaring weet ik dat ze niet meteen reageert. En anders gewoon nog een mailtje sturen. Zo van hier ben ik weer ofzo. En ik zag dat je uit belgie komt misschien duurt het dan ook iets langer qua geld overmaken????????

In ieder geval succes ermee.
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 02 dec 2004 10:32

bij een postbankrekening duurt het inderdaad al gauw een week voordat het geld uit het buitenland aankomt, helaas.

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » do 02 dec 2004 10:49

Niet antwoorden op mailtjes vind ik geen goede zaak. Zeker als je een bedrijf hebt.

Lin
Bead Starter
Berichten:81
Lid geworden op:di 27 jan 2004 12:27
Locatie:Kapellen - Belgi
Contacteer:

Bericht door Lin » do 02 dec 2004 11:14

Tja ik heb al verschillende mailtjes gestuurd, ze zal me misschien al beu gehoord zijn, maar ja ik ben wel mijn centen kwijt he :( :(

Lin

Gebruikersavatar
tinus
Bead Designer
Berichten:959
Lid geworden op:ma 11 okt 2004 11:25
Locatie:Heerhugowaard

Bericht door tinus » do 02 dec 2004 12:40

Tja, ik heb geen ervaring met haar, maar ken wel mensen die niet zo over haar te spreken zijn.
En je krijgt je spul vast wel hoor!
Wel raar dat ze niet terugmaild.
Ik bedoel, er kan best wel eens iets fout gaan, dat is menselijk, maar blijf dan in contact met je klant.....

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » do 02 dec 2004 12:49

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik had een bestelling gedaan, gelijk betaald. Had dr nog gebeld met een vraag over de bestelling. Na een week had ik nog niks binnen, dus gemaild. Geen antwoord. Nog een keer gemaild en weer geen antwoord. Na 2 weken belde ik op, had ze heel m'n bestelling niet binnen gehad zei ze maar wel het geld. En ze wist ineens ook niet meer dat die bestelling van mij af kwam terwijl ik er nog over gemaild en gebeld had.
Groetjes Ilona

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 02 dec 2004 12:54

:? zorg dan voor een beter systeem. en de mailtjes komen sowieso wel aan.

nou ja, denk maar positief, victoria's dance fashion is de enige waar weleens over geklaagd word...oh ja en kraaltjes....voor de rest valt het wel mee gelukkig. :)

Evelien
Bead Interested
Berichten:117
Lid geworden op:wo 06 okt 2004 11:02
Locatie:Den Bosch

Bericht door Evelien » do 02 dec 2004 12:59

Wel balen zeg!
Het is alleen niet zo dat de posbank het geld langer vast houd. Betaling van de ene naar de andere bank lopen via Interpay, en daardoor duurt het langer...Altijd handig om te weten als je ergens op wacht...

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » do 02 dec 2004 13:12

Bij Victorias Dance Fashion duur het altijd h??l lang, meestal toch 2 weken voordat ik het binnen heb. Ook op mailtjes duurt het lang voordat ze reageert, vooral als je vraagt wanneer je bestelling is verstuurd.
Hoop voor je dat het goed komt.

Groetjes Sharon
Groetjes,
Sharon

Gebruikersavatar
ocean
Bead Dreamer
Berichten:649
Lid geworden op:ma 22 mar 2004 19:20
Locatie:beverwijk
Contacteer:

Bericht door ocean » do 02 dec 2004 13:24

Zoals ik al eerder vertelde heb ik nog nooit klachten met haar! Ik heb het altijd binnen een week binnen.Ik bestel denk elke maand wel bij haar! Bij elk bedrijf kan je denk goede en slechte ervaringen hebben.

Succes iedereen die problemen met haar heeft. En ik zou er dan niet meer bestellen als je slechte ervaring bij iemand hebt!!
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Gesloten