Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van
http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar
http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
poppemieke
- Bead Believer
mjm-jewels
Bericht
door poppemieke » ma 22 nov 2004 04:16
heeft er iemand (liefst een belg) al eens iets besteld of is hier iemand van mjmjewels? ik had alle overschrijvingen (internationaal dus) gedaan van in totaal vijf winkels, en allen hebben de betaling ontvangen, behalve mjmjewels. ook op mijn rekeninguittreksels staan zij er niet bij. Op de overschrijving had ik volgende gegevens opgegeven:
begunstigde: Mjm Jewels Dikkertje Dap 15 4207 WB Gorinchem op naam van MJM Verhoeven te Gorinchem
iban:NL25PSTB0009519935
bic: PSTBNL21
rekening nr: 9519935
ik heb al deze gegevens al nagekeken op hun site, en die blijken toch te kloppen. nu vind ik het alleen raar dat dan de rest van mijn overschrijvingen allemaal op dezelfde dag is gebeurd, en deze drie dagen later nog steeds niet.
wil graag weten als er al belgen daar besteld hebben, en als zij toevallig nog weten welke gegevens zij hadden opgegeven. ik heb ondertussen reeds naar mjmjewels gemaild, maar zij hadden nog geen betaling ontvangen.
en da mens van de bank die de overschrijvingen gedaan heeft, is in verlof dus nu moet ik wachten tot dat mens terug is om te weten als zij er mss ??n vergeten is of als er iets niet klopte op mijn overschrijving.
grr en ik haat ongeduldig zijn
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » ma 22 nov 2004 06:56
Het kan er misschien aan liggen of zij een Giro of Bankrekening(heeft 9 cijfers) heeft. zo te zien aan de hoeveelheid cijfers is het een giro rekening. Als je als nederlander naar een giro rek. van een bank rek stuurt duurt dit ook extra dagen. Dus misschien is dat ook zo met Belgische rek.nr.?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » ma 22 nov 2004 07:40
klopt. toen ik eerst alleen girorekening gebruikte duurde het minimaal 1 week eer ik geld ontving uit belgie. nu heb ik raborekening en heb ik het soms de volgende dag al op mijn rekening! dus dat kan zeker kloppen.
-
Maxime
- Bead Starter
Bericht
door Maxime » ma 22 nov 2004 07:55
Mijm jewels?!
heb ik nog nooit van gehoord?
welke site is dat?
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » ma 22 nov 2004 11:06
oh bij mij duurt het afentoe vanuit Belgie nogsteeds een week minimaal

andere keren zijn ze sneller

misschien ligt het eraan wie de overschrijvingen moet invoeren

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
poppemieke
- Bead Believer
Bericht
door poppemieke » ma 22 nov 2004 13:41
ik sta vandaag op en wat blijkt, een brief van de bank in de bus. Ze zeggen dat het iban nr. niet klopt. volgens mij hebben ze gewoon een O met een 0 verwisseld. heb al vijf of zes keer opnieuw gecheckt en ik kan daar geen fout in vinden. echt belachelijk. nu magk weer ??n invullen, en dan moe'k nog trug naar de bank en zo. MAAR, er zat ook iets leuk in de bus!!! Mijn bestelling van kralenboetiek Monique en mijn bestelling van Creadream. Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee