Antwerpen winkels

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 21 nov 2004 12:50

De enige winkel die in Antwerpen echt de moeite is is : Particles. Daar hebben ze echt aparte kralen en enkel en alleen kralen. Bij Verschooten hebben ze maar een klein aanbod, maar wel eens leuk om eens binnen te gaan als je in Antwerpen bent! Dan heb je nog De banier, dit is een algemene hobbywinkel, waar ze een groot aanbod hebben, maar inderdaad niet geodkoop. En dan nog die groothandel : Aters (mag je als particulier ook inkopen!) daar hebben ze ook wel wat, maar hebben ze ook andere hobbies!
Heez, de winkel die jij wil zeggen is er niet meer, die was op een hoekje en heette : smid en smidts. Maar die is opgedoekt en opgekockt door Branello dacht ik.

Winkels zijn meestal tot 18u open, dikwijls zijn ze in de maand december later open op vrijdag (met de feestdagen) tot 21u ofzo dacht ik.
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 21 nov 2004 13:59

Muiser schreef:Er zit inderdaad een groothandel in Antwerpen. Maar daar kun je volgens mij alleen inkopen met kvk. En die is ook niet iedere dag open dacht ik. Maar ik heb gehoord dat De kralenwinkel die in Den Bosch en Breda zit ook een filiaal in Antwerpen gaat openen. Maar waar en wanneer zou ik niet weten.

Groetjes,
Marloes
rond februari moet die open zijn las ik ergens...
Liefs
Linda

Muiser
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 sep 2004 16:04
Locatie:Haaften
Contacteer:

Bericht door Muiser » zo 21 nov 2004 15:19

Dat kan best dat De kralenwinkel rond februari open gaat in Antwerpen dat wist ik dus niet hihihi.
Maar Saartje ik bedoel een andere groothandel in Antwerpen waar je niet mag kopen als particulier.

Groetjes,
Marloes

Gebruikersavatar
tinda
Bead Starter
Berichten:72
Lid geworden op:za 02 okt 2004 09:04
Locatie:St-Job-in't-Goor
Contacteer:

Bericht door tinda » ma 22 nov 2004 22:38

Koopavond is meestal tot 8 uur in Antwerpen . Indien je een telefoonnummer hebt zou ik eerst eens bellen .

Particles is geen nieuwe winkel , ik herinner nog dat ik daar meer dan 20 jaar geleden ben geweest .

Heel veel kralen hadden ze toen .

Ik ben zelf aan het proberen om een kralenafdeling op te starten en het vinden van groothandels is een echte speurtocht . Ik hoor het graag als jullie dat adres weten van de groothandel in Antwerpen .

Aters , heeft inderdaad een ruim assortiment maar niet echt veel kralen . Persoonlijk ga ik daar niet zo graag , is ook niet zo handig met al die enkelrichtingstraten en omleidingen daar ... :(
Linda

" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)

to bead ...or not to bead ....

Gebruikersavatar
AstridQ
Bead Starter
Berichten:64
Lid geworden op:ma 22 nov 2004 21:47
Locatie:Nijmegen

Bericht door AstridQ » ma 22 nov 2004 22:45

hadewijch schreef:-Particles : in de Lange Koepoortstraat 13 , straat recht over de Hilton altijd rechtdoor(heel veel keuze, echt de moeite!)
Da's mooi! Ik ga aanstaand weekend namelijk een weekendje naar Hilton in Antwerpen! Eens kijken of ik m'n vriend in een boekenwinkel kan droppen! :lol:
Neem me mee...
Met jou!

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

antwerpen

Bericht door Debby » di 23 nov 2004 09:08

hoi

andere groothandel is kazuri!

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » di 23 nov 2004 20:38

AstridQ schreef:
hadewijch schreef:-Particles : in de Lange Koepoortstraat 13 , straat recht over de Hilton altijd rechtdoor(heel veel keuze, echt de moeite!)
Da's mooi! Ik ga aanstaand weekend namelijk een weekendje naar Hilton in Antwerpen! Eens kijken of ik m'n vriend in een boekenwinkel kan droppen! :lol:
Als ik het goed heb (de Belgen moeten me maar excuseren als het niet zo is) zit in die koepoortstraat ook een erg lekkere grote wafelrestaurant Li?ge of zoiets. Goed droppunt!!!
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » di 23 nov 2004 21:49

dat weet ik niet maar de bekendste volgens mij is toch
"Desir?? de lille"
daar hebben ze wafels pannekoeken ijs en natuurlijk de galetten
KEILEKKER
weet de juiste straatnaam niet kan er wel met m'n ogen dicht naartoe gaan bij wijze van spreken
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 28 nov 2004 22:01

hadewijch schreef:dat weet ik niet maar de bekendste volgens mij is toch
"Desir?? de lille"
daar hebben ze wafels pannekoeken ijs en natuurlijk de galetten
KEILEKKER
weet de juiste straatnaam niet kan er wel met m'n ogen dicht naartoe gaan bij wijze van spreken

JAAAAAAHHHHHH (erg enthousiast) die bedoel ik. Tja, Lille is wel iets anders dan Li?ge he. Maar volgens mij liggen die winkels toch redelijk bij elkaar in de buurt.

Ik wil gauw weer naar Antwerpen.
liefs,

Naomi

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » ma 29 nov 2004 18:04

Antwerpen is een mooie stad :D Winkelen daar is echt super :D Die antwerpse handjes zijn ook zo lekker :wink: hmmhmh chocola :wink: of worden ze ook ergens anders van gemaakt? :?

Gebruikersavatar
Lies
Bead Fan
Berichten:325
Lid geworden op:vr 22 aug 2003 13:22
Locatie:Turnhout

Bericht door Lies » di 30 nov 2004 07:49

Antwerpen is zeker en vast een super stad.
Ik woon er een ahlf uur met de auto vandaan en kom er erg graag..
Ik ken er best goed mijn weg en leuke adresjes. Dus als jullie nog vragen hebben.
Particles is ook zeker en vast de moeite, maar dat hebben jullie hier al kunnen lezen!
Heel veel plezier in Antwerpen! Waauw het Hilton! Poepchique hoor!!!
Vlakbij is een goede Italiaan, met superlekkere pizza's: Don Giovanni.

Gebruikersavatar
AstridQ
Bead Starter
Berichten:64
Lid geworden op:ma 22 nov 2004 21:47
Locatie:Nijmegen

Bericht door AstridQ » di 30 nov 2004 12:39

Daar ben ik weer, weer terug uit Antwerpen! :D
Het was een supertof weekend en we zijn inderdaad ook nog naar Particles geweest; vriendjelief wilde zelfs mee :lol:.
Ik vond het een erg mooie winkel, maar wel erg chique. Zelf ben ik ProArts in Nijmegen gewend en zoveel keuze als je daar hebt, heb je zelfs bij Particles niet. We hebben er niets gekocht, maar het was wel leuk om er even rond te neuzen!
Neem me mee...
Met jou!

Gesloten