Vrije Markt Cuijk

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss
Vrije Markt Cuijk

Bericht door meggie » di 02 nov 2004 20:33

Hoi,

weet er iemand of er kralenkraampjes ofzo op de Vrije Markt in Cuijk staan? Ik ga daar zaterdag nl naartoe :lol:

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » di 02 nov 2004 21:06

Ja hoor er staat een kralenkraam...
Groetjes, Zus

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » di 02 nov 2004 21:08

joepie :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 02 nov 2004 22:08

Is dat zo? Ja ben er niet meer geweest sinds ik kralenverslaafd ben.
Hoop dat je 't kraampje kan vinden! :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Rianne
Bead Fan
Berichten:331
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 10:45
Locatie:Tiel
Contacteer:

Bericht door Rianne » di 02 nov 2004 23:00

Ik ben vorige week zondag geweest. En er zijn er twee. Bij de ??n heb ik knijpkralen gekocht want die waren er niet duur en die had ook hangers in een grote bak liggen, maar echt van onder de indruk was ik niet. De ander had wat meer verschilende kralen enzo en tussenzetsels en metaalkralen, maar echt goed gekeken heb ik daar niet. Op zich viel de prijs wel mee. Ik heb een hal gemist dus wat daar nog staat dat weet ik niet. maar je komt ze vanzelf wel tegen denk ik.

groetjes Rianne

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 03 nov 2004 16:23

bedankt!!

Gebruikersavatar
EstherH
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:do 08 dec 2005 14:18
Locatie:Heteren

Bericht door EstherH » di 24 apr 2007 12:59

ik weet t, oud topic, en ik heb ooit in een ander topic ook deze vraag gesteld, maar nooit antwoord gehad. Dus nog één keertje proberen:

heeft iemand ervaring met verkopen op de vrije markt in cuyk? is het de moeite waard of juist niet? positieve of negatieve ervaringen? krijg je de kosten van de kraam er een beetje uit? enz.

Gesloten