Den Bosch

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:
Den Bosch

Bericht door Pienjo » di 26 okt 2004 09:45

iemand bekend in Den Bosch die me kan vertellen als je in de winkelstraat loopt voorbij of vlakbij een van deze winkels komt???

alvast bedankt!!

1001 nachten
Kruisstraat 2
Den Bosch
Telefoonnummer: Onbekend

De Kralenwinkel
St. Jorisstraat 26
5211 HB Den Bosch
Telefoonnummer: 073 6129089

De Kwast
Vughterstraat 81
5211 EZ Den Bosch
Telefoonnummer: 073 6135069

J.a.f.s. Hobby en sieraden winkel
Snellestraat 17a
Den Bosch
Telefoonnummer: 073 6149995

Pipoos
Verwersstraat 7
5211 HS Den Bosch
Telefoonnummer: Onbekend
Liefs
Linda

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » di 26 okt 2004 18:11

Hmmm, even denken... :roll:
Je zoekt de V&D op, die is aan het plein in het midden van de stad.
Als je door de V&D gaat, (aan de achterkant weer naar buiten), en dan linksaf en dan volgens mij de eerste rechts, heb je aan de rechterkant de Pipoos.

Terug naar de V&D (voorkant): :wink:
Je staat met de V&D aan je linkerhand, loopt die winkelstraat in, (langs Yves Rocher o.a.), dan let je op of je aan de linkerkant een straatje ziet (st. Jorisstraat) (net na een kookwinkel). Dat straatje ga je in (is geen winkelstraat hoor), en dan na een paar 100 m. aan je linkerkant is de Kralenwinkel.
Als je daar genoeg geld hebt gespendeerd :wink: , loop je terug naar de winkelstraat met de kookwinkel op de hoek. Linksaf en dan een paar honderd meter doorlopen, dan heb je aan de rechterkant de Kwast.
Na de Kwast loop je weer terug en dan ga je een straatje links in (waar Simon Levelt op de hoek zit). In die straat zit aan de rechterkant Jafs. En als je dan doorloopt zit daar ook ergens in de buurt (maar weet niet precies waar, ik dacht links op de hoek) 1001 nacht.

Winkel ze!
Groetjes, Nicole.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 26 okt 2004 20:03

geweldig bedankt... nu nog mijn vriendin ermee heen krijgen..die vind kralen maar niks.... raar he! maar bedankt voor de beschrijving het moet nu lukken!!!
Liefs
Linda

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » di 26 okt 2004 21:26

Ik ben het weekend bij beads4you geweest en bij de kralenwinkel...was weer lekker om even in een winkel kralen te shoppen!!! Have fun!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » di 26 okt 2004 21:58

Hoe kan dat nou? kralen niet leuk vinden... :roll: :wink:
Shop ze iig, en dat zal vast wel lukken, want er zitten in Den Bosch ook wel andere leuke winkels!
Groetjes, Nicole.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 27 okt 2004 15:14

Kijk eens op mijn site onder kralenshoppen en je vindt ook leuke foto's van de kralenwinkels in Den Bosch.

( http://www.swadaya.tk" onclick="window.open(this.href);return false; )
Veel liefs,
Marlies

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 27 okt 2004 16:19

Ik ben geweest bij de kralenwinkel ik kende de winkel in Breda al en was daar matig enthousiast over dit winkelpand is zo veel mooier!!!!!! Ook veel meer keus! Daarnaast zijn we bij de genoemde winkel hierboven geweest, maar volgens mij duurde het iets te lang (voor mij veel te kort :) maar ik ben geweest! Bedankt voor de routebeschrijving erg duidelijk!!!.... gelukkig waren er kralenwinkels want ik word beetje depri van schoenen zoeken.... niks past mij :( (of ben ik te kieskeurig?!?!) maar we gaan vrijdag weer zoeken!
Liefs
Linda

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 27 okt 2004 17:32

leuke stad he Pienjo :wink:
en idd de kralenwinkel is een erg mooi opgezet kralenwinkel :lol:

ik dacht dat ik er nog nooit geweest was... maar ik herkende alles... het is een leuke gezellige stad! alleen de logica van C&A en de mac in een zie ik neit?!?! we moesten er noodgedwongen gaan eten zo.... :lol:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gesloten