zoekraken bestelde spullen internetshop
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
geke
- Bead Believer
- Contacteer:
bestel mijn spullen altijd bij internetshops en dat ging altijd goed tot 2 weken geleden.
2 bestellingen bij verschillende shops zijn nooit aangekomen.
Omdat ik de spullen nodig heb voor een ketting meteen gemaild.Bij kralenboutique monique belden ze meteen en hebben ze de spullen nogmaals gestuurd met het verzoek dat als de spullen nog wel aankomen ik ze terug zal sturen.
Maar bij de andere shop(waar ik nog niet eerder had besteld ,maar die hier wel goed aangeschreven staat ) zouden ze een formulier aanvragen bij de post om te achterhalen waar de spullen zijn gebleven.
Klant dreigt nu de bestelling te annuleren ,dat heb ik gisteren ook weer doorgegeven aan die shop.Op die mail is niet gereageerd
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt ?
Vrees nu dat ik of de spullen met spoed elders moet bestellen of dat ik een klant kwijt ben.
Wie ooh wie heeft dit meegemaakt en hoe is dit opgelost ?
groetjes
Geke
2 bestellingen bij verschillende shops zijn nooit aangekomen.
Omdat ik de spullen nodig heb voor een ketting meteen gemaild.Bij kralenboutique monique belden ze meteen en hebben ze de spullen nogmaals gestuurd met het verzoek dat als de spullen nog wel aankomen ik ze terug zal sturen.
Maar bij de andere shop(waar ik nog niet eerder had besteld ,maar die hier wel goed aangeschreven staat ) zouden ze een formulier aanvragen bij de post om te achterhalen waar de spullen zijn gebleven.
Klant dreigt nu de bestelling te annuleren ,dat heb ik gisteren ook weer doorgegeven aan die shop.Op die mail is niet gereageerd
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt ?
Vrees nu dat ik of de spullen met spoed elders moet bestellen of dat ik een klant kwijt ben.
Wie ooh wie heeft dit meegemaakt en hoe is dit opgelost ?
groetjes
Geke
dus 2 weken geleden had het aan moeten komen? ik ben bang dat er dan nog weinig hoop is, soms is er wel 1 week vertraging en komt het toch alsnog aan, maar langer EN toch aankomen heb ik helaas nog niet meegemaakt. het aanvragen van de formulieren enzo heb voor mij tot dusver geen nut gehad. hopelijk voor jou nu wel maar ik zou er maar niet al te veel op rekenen.
tja hoe je het verder moet oplossen weet ik ook niet zo gauw....jammer dat je klant er geen begrip voor heb.
tja hoe je het verder moet oplossen weet ik ook niet zo gauw....jammer dat je klant er geen begrip voor heb.
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
-
geke
- Bead Believer
- Contacteer:
nee het vervelende is ook nog dat het om een aardig bedrag aan spullen ging en ze het niet opnieuw sturen omdat ik niet heb aangegeven dat het verzekerd verzonden moest worden.
Tja ik bestel ontzettend veel op internet,dat gaat altijd zonder problemen.
Maar het was voor mij de eerste keer bij die shop,en dus ook meteen de laatste keer.
denk dat ik maar moet gaan zoeken naar vervangende onderdelen bij een andere shop.
groetjes
Geke
Tja ik bestel ontzettend veel op internet,dat gaat altijd zonder problemen.
Maar het was voor mij de eerste keer bij die shop,en dus ook meteen de laatste keer.
denk dat ik maar moet gaan zoeken naar vervangende onderdelen bij een andere shop.
groetjes
Geke
Ik heb het ook wel is gehad en mijn pakketje is nooit meer aangekomen..
Heb de shop gemaild en had s'avonds al gelijk een telefoontje om het op te lossen.
Hun hebben het pakketje nogmaals opgestuurd en zelfs aangetekend (doe ik nooit..) en de kosten op zich genomen.
Dus daar was ik wel even blij mee..
Vind het voor jou heel vervelend geke dat dit is gebeurt en dan nog wel 2 pakketjes tegelijk
gelukkig is er 1tje opgelost,maar wat balen van die andere shop 
Heb de shop gemaild en had s'avonds al gelijk een telefoontje om het op te lossen.
Hun hebben het pakketje nogmaals opgestuurd en zelfs aangetekend (doe ik nooit..) en de kosten op zich genomen.
Dus daar was ik wel even blij mee..
Vind het voor jou heel vervelend geke dat dit is gebeurt en dan nog wel 2 pakketjes tegelijk
Liefs judith
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Dit vind ik nou jammer, doordat er iets mis gaat bij de POST stoppen met het kopen bij de shop.Muiser schreef: Ik persoonlijk vind dat een slechte service. Als ik zoiets zou meemaken zou ik dus ook NOOIT meer bij diezelfde kopen.
Ik vind het ook niet netjes dat ze niet reageren op je tweede mail, dat is wel slechte service, want jij zit op je spullen te wachten voor een bestelling die je maken moet. Maar dat een poststuk niet aankomt heeft vaak met de post zelf te maken. Ook heel jammer dat jouw klant er geen begrip voor heeft!
Ik heb dit een poosje terug ook gehad, ook ik heb het toen doorgegeven en bij mijn volgende bestelling heeft ze de vorige bestelling ook in de enveloppe gedaan!! En dat vond ik echt wel klasse
Groetjes Monique
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik vind dat de post steeds slordiger wordt of ligt dat aan mij?
Want ik heb nu ook al 2 pakjes die spoorloos zijn..
En had het een tijdje geleden zelfs dat ik kralen naar iemand opstuurde.. en die ontving alleen een lege envelop..!!! was netjes met een brievenopener oid. losgehaald inhoud eruit en klaar! Ik had nog wel zoveel plakband erom gewikkeld!!! en het was maar een paar kleine kraaltjes.. envelop was helemaal niet dik ofzo..Das toch te erg?
En zo heb ik het nog een paar keer gehad met versturen van spulletjes en met bestelde spulletjes..
MAar je kan het wel verzekerd versturen maar das duur!!
En dan zeggen ze uiteindelijk vaak toch nog van ja maar.. dit of dat is niet goed dus je krijgt het geld niet terug..
Vind het wel erg jammer.. maja het zal wel niet anders kunnen..
Hoop dat je pakje nog tercht komt.. Maar heb niet te veel hoop op het opspeuren met zon formulier.. heb het ook al 3 keer ingevuld en geen 1 keer is het terug gevonden..
GRoetjes
Ik vind dat de post steeds slordiger wordt of ligt dat aan mij?
Want ik heb nu ook al 2 pakjes die spoorloos zijn..
En had het een tijdje geleden zelfs dat ik kralen naar iemand opstuurde.. en die ontving alleen een lege envelop..!!! was netjes met een brievenopener oid. losgehaald inhoud eruit en klaar! Ik had nog wel zoveel plakband erom gewikkeld!!! en het was maar een paar kleine kraaltjes.. envelop was helemaal niet dik ofzo..Das toch te erg?
En zo heb ik het nog een paar keer gehad met versturen van spulletjes en met bestelde spulletjes..
MAar je kan het wel verzekerd versturen maar das duur!!
En dan zeggen ze uiteindelijk vaak toch nog van ja maar.. dit of dat is niet goed dus je krijgt het geld niet terug..
Vind het wel erg jammer.. maja het zal wel niet anders kunnen..
Hoop dat je pakje nog tercht komt.. Maar heb niet te veel hoop op het opspeuren met zon formulier.. heb het ook al 3 keer ingevuld en geen 1 keer is het terug gevonden..
GRoetjes
Dit heb ik nou ook een keer gehad!!!!!!!!! Ik had een aantal bedels verstuurd naar iemand, in een gewone witte bubbelenvelop. En zij kreeg ook een leeggehaalde envelop! Dat is toch niet normaal meer!!!!! Je hoort zoiets weleens bij post met een duidelijk merk erop van wie het is en waar vaak waardevolle spullen in zitten. Op mijn envelop stond verder helemaal niets, echt raar!eelkehas schreef:En had het een tijdje geleden zelfs dat ik kralen naar iemand opstuurde.. en die ontving alleen een lege envelop..!!! was netjes met een brievenopener oid. losgehaald inhoud eruit en klaar! Ik had nog wel zoveel plakband erom gewikkeld!!! en het was maar een paar kleine kraaltjes.. envelop was helemaal niet dik ofzo..Das toch te erg?
groetjes Leonie