Bijou moderne
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
m@rlies
Goedenavond!!!
Ik heb een vraagje: Als je bij bijou moderne een catalogus besteld kost dat 15 euro, is het nou ook zo dat dat bedrag wordt verekend als je bij hun besteld (dat had ik namelijk een x gehoord)? dus als je een totaal van 30 euro hebt dat dat dan 15 euro kost?
bedankt voor de reacties
Ik heb een vraagje: Als je bij bijou moderne een catalogus besteld kost dat 15 euro, is het nou ook zo dat dat bedrag wordt verekend als je bij hun besteld (dat had ik namelijk een x gehoord)? dus als je een totaal van 30 euro hebt dat dat dan 15 euro kost?
bedankt voor de reacties
http://www.bijoumoderne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
alleen zie je daar vrij weinig artikelen staan.
alleen zie je daar vrij weinig artikelen staan.
groetjes mip
Hoi Mip,mip schreef:er staat wel superveel leuks in, alleen niet echt op kralen gebied, het is ook een groot handel voor goudsmeden en juweliers, zelf koop ik er dus alleen voor het goudsmeden, voor mijn kralentik koop ik er eigenlijk alleen de zilveren slotjes.....
Zijn de zilveren slotjes duur? Ik heb zelf namelijk nogal snel last van uitslag door niet zilveren slotjes, maar heb geen idee wat je voor een zilver slotje moet betalen.
Groetjes Ellen.
ik weet niet precies wat voor slotje je zoekt maar de gewone veerringen zijn net zo duur als bijvoorbeeld de veerringen bij de pipoos, geloof dat het op ongeveer 30 cent per stuk komt maar dat weet ik niet zeker, als je iets speciaals zoekt dan kan ik het wel even in de gids voor je opzoeken.
groetjes mip
hallo!!
de goedkoopste zilveren karabijnhaak van 12 mm kost per stuk 1,25 , per 5 5,45 en per 10 9,85. deze prijzen zijn wel exclusief btw!!! er zijn een heleboel verschillende modellen en verschillende maten maar dit is de goedkoopste van 12 mm!
hoop genoeg info te hebben gegeven (voor meer vragen kan je eventueel ook een pb sturen of mailen!)
de goedkoopste zilveren karabijnhaak van 12 mm kost per stuk 1,25 , per 5 5,45 en per 10 9,85. deze prijzen zijn wel exclusief btw!!! er zijn een heleboel verschillende modellen en verschillende maten maar dit is de goedkoopste van 12 mm!
hoop genoeg info te hebben gegeven (voor meer vragen kan je eventueel ook een pb sturen of mailen!)
groetjes mip
-
eelkehas
- Bead Addict
- Berichten:2206
- Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
- Locatie:Eibergen
- Contacteer:
Hoihoi,
bedankt!!! ik vind dat nogal een prijsje
snap wel dat het dan zilver is.. maar is nog wel een heel bedrag ipv. 0,12 waar ik gewone voor heb..
en dan moet je natuurlijk ook zilveren ringetjes en kalotjes hebben ofnie?
MAar dan weet ik in iedergeval als mensen er om vragen wat het ongeveer zou kosten..
bednakt voor het opzoeken!
GRoetjes!
bedankt!!! ik vind dat nogal een prijsje
en dan moet je natuurlijk ook zilveren ringetjes en kalotjes hebben ofnie?
MAar dan weet ik in iedergeval als mensen er om vragen wat het ongeveer zou kosten..
bednakt voor het opzoeken!
GRoetjes!
groetjes Leonie