Bijou moderne

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
m@rlies
Bijou moderne

Bericht door m@rlies » do 02 sep 2004 19:01

Goedenavond!!!

Ik heb een vraagje: Als je bij bijou moderne een catalogus besteld kost dat 15 euro, is het nou ook zo dat dat bedrag wordt verekend als je bij hun besteld (dat had ik namelijk een x gehoord)? dus als je een totaal van 30 euro hebt dat dat dan 15 euro kost?
bedankt voor de reacties

Gebruikersavatar
mip
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:di 20 jul 2004 10:40
Locatie:Voorburg

Bericht door mip » vr 03 sep 2004 08:32

je moest altijd voor 50 euro exclusief btw bestellen en dan zou je het bedrag terugkrijgen, nu kan ik alleen niks meer in de gids erover vinden of ik kijk er overheen?!? als je een kvk nummer hebt dan wordt de gids je wel gratis toegestuurd.
groetjes mip

Gebruikersavatar
alpha
Bead Fan
Berichten:326
Lid geworden op:vr 01 aug 2003 11:42
Locatie:Coevorden
Contacteer:

Bericht door alpha » vr 03 sep 2004 09:41

Ik heb dit inderdaad ook gehoord maar weet het niet zeker. Anders bel je hun even om het te vragen.
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » vr 03 sep 2004 10:56

Hebben zij ook een internetadres?

Groetjes
Miranda

Gebruikersavatar
mip
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:di 20 jul 2004 10:40
Locatie:Voorburg

Bericht door mip » vr 03 sep 2004 11:37

http://www.bijoumoderne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
alleen zie je daar vrij weinig artikelen staan.
groetjes mip

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » vr 03 sep 2004 11:58

dank je wel.
Heb meteen even de catalogus besteld.
Ben wel benieuwd of er wat interesants instaat.

Groetjes Miranda

Gebruikersavatar
mip
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:di 20 jul 2004 10:40
Locatie:Voorburg

Bericht door mip » vr 03 sep 2004 12:20

er staat wel superveel leuks in, alleen niet echt op kralen gebied, het is ook een groot handel voor goudsmeden en juweliers, zelf koop ik er dus alleen voor het goudsmeden, voor mijn kralentik koop ik er eigenlijk alleen de zilveren slotjes.....
groetjes mip

m@rlies

Bericht door m@rlies » vr 03 sep 2004 20:01

Bedankt voor al jullie reacties, ik denk dat ik ook maar een catalogus bestel.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » ma 06 sep 2004 18:25

mip schreef:er staat wel superveel leuks in, alleen niet echt op kralen gebied, het is ook een groot handel voor goudsmeden en juweliers, zelf koop ik er dus alleen voor het goudsmeden, voor mijn kralentik koop ik er eigenlijk alleen de zilveren slotjes.....
Hoi Mip,

Zijn de zilveren slotjes duur? Ik heb zelf namelijk nogal snel last van uitslag door niet zilveren slotjes, maar heb geen idee wat je voor een zilver slotje moet betalen.
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
mip
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:di 20 jul 2004 10:40
Locatie:Voorburg

Bericht door mip » zo 12 sep 2004 10:09

ik weet niet precies wat voor slotje je zoekt maar de gewone veerringen zijn net zo duur als bijvoorbeeld de veerringen bij de pipoos, geloof dat het op ongeveer 30 cent per stuk komt maar dat weet ik niet zeker, als je iets speciaals zoekt dan kan ik het wel even in de gids voor je opzoeken.
groetjes mip

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 12 sep 2004 11:15

Hoi ,

daar ben ik ook eigelijk wel benieuwd naar.. wat een zilveren karabijn ofzo kost van 12mm ong. want er zijn nog wel eens mensen die daar naar vragen.. omdat ze ook niet tegen niet zilveren kunnen..
zou je dat eens op kunnen zoeken? dat zou heel fijn zijn!

Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
mip
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:di 20 jul 2004 10:40
Locatie:Voorburg

Bericht door mip » zo 12 sep 2004 11:20

hallo!!
de goedkoopste zilveren karabijnhaak van 12 mm kost per stuk 1,25 , per 5 5,45 en per 10 9,85. deze prijzen zijn wel exclusief btw!!! er zijn een heleboel verschillende modellen en verschillende maten maar dit is de goedkoopste van 12 mm!
hoop genoeg info te hebben gegeven (voor meer vragen kan je eventueel ook een pb sturen of mailen!)
groetjes mip

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 12 sep 2004 11:24

Hoihoi,

bedankt!!! ik vind dat nogal een prijsje ;-) snap wel dat het dan zilver is.. maar is nog wel een heel bedrag ipv. 0,12 waar ik gewone voor heb..
en dan moet je natuurlijk ook zilveren ringetjes en kalotjes hebben ofnie?

MAar dan weet ik in iedergeval als mensen er om vragen wat het ongeveer zou kosten..

bednakt voor het opzoeken!

GRoetjes!

Gesloten