Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van
http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar
http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
*twinkle*
- Bead Anonymous
Hempel Spijkenisse
Bericht
door *twinkle* » vr 06 jun 2003 19:15
Hallow allemaal
Ik heb nog een leuk adresje:
Hempel Hobby
Noordeinde 18
Spijkenisse
Ze hebben daar echt mega veel, en ze zijn hartstikke goedkoop in vergelijking met andere winkels! Voor de echte swarovski steentjes ben ik gewoon de helft goedkoper uit dan bij die andere winkel in Spijkenisse, die bij de Formido...en je moet daar altijd superlang wachten en ze is helemaal niet aardig. Bij Hempel zijn ze altijd heel gezellig en altijd bereid om je goed te helpen. Echt een aanrader dus!
*twinkle* *twinkle* *twinkle* *twinkle* *twinkle*
-
sandra1984
Bericht
door sandra1984 » wo 11 jun 2003 20:25
Ja ik ga er ook altijd heen. Omdat mn vriend er woont, kom ik er regelmatig. Ergens anders op het forum heb ik het er ook al over. Maar naar die winkel bij de formido hoef ik dus niet te gaan? Mooi zo, stond op het punt maar ik vind Van Hempel wel goed eigenlijk. Heb je ook al een kortingspasje? die heb je nodig want dan krijg je 10%korting op een besteding van meer dan 10 euro aan kralen en ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik zit altijd wel boven de 10 euro. Het enige wat ik wel duur vind daar zijn de knijpkralen en ellende is dat ze alleen draaisluitingen per zakje verkopen...oww ja en geen mooi jasserondraad hebben. Maar ik ga morgenavond (donderdag) weer even langs. Heb niet echt iets nodigf maar moet gewoon even.
Groetjes en misschien tot ziens
Sandra1984
-
*twinkle*
- Bead Anonymous
Bericht
door *twinkle* » wo 11 jun 2003 20:33
Hoiii Sandra...ja je hebt gelijk over dat jasseron, dat is niet zo mooi, maar daar werk ik niet zo veel mee...ze hebben trouwens wel een onwijs leuke hartjesketting...het zijn allemaal kleine hartjes aan elkaar geschakeld, echt leuk! Die heb ik vorige week gekocht, is net nieuw geloof ik... Verder vind ik dat ze een erg uitgebreid assortiment hebben, met elke keer weer nieuwe dingen, en er liggen ook een aantal voorbeeldjes, heb je die wel eens gezien? Daar doe ik ook wel eens ideetjes van op.
Oh by the way, volgens mij hebben ze ook draaislotjes in die kokers zitten hoor, al weet ik dat niet helemaal zeker...
Mazzelzz *twinkle*
-
*twinkle*
- Bead Anonymous
Bericht
door *twinkle* » wo 11 jun 2003 20:34
-
sandra1984
Bericht
door sandra1984 » wo 11 jun 2003 21:13
Ja maar ik bedoelde eigenlijk dat ik gewone slotjes wil hebben (dus geen draai) maar dan verpakt in een zakje. Vind het wel handig per zakje, maar die draaislotjes gaan snel open. Raak niet graag kettingen kwijt. Ghehehe ja ze hebben de laatste tijd steeds meer. Ook die nieuwe kralen in felle kleurtjes (lijken wel snoepjes) zijn helemaal wow! Nou ja zo kan ik nog wel even door gaan

Die voorbeelden zijn ook heel mooi. Mn vriend gaat de laatste tijd ook steeds meer kralen uitzoeken

vooral handig als ik kralen voor mannenketting moet hebben.
Veel plezier en groetjes
Sandra
-
Diva
Bericht
door Diva » za 14 jun 2003 19:34
Hempel in Spijkenisse is inderdaad een fantastische winkel! Ik was er vandaag nog en heb materiaal meegenomen voor wel 4 verschillende werkstukjes. En je wordt er altijd heel leuk geholpen. Vooral dat jonge meisje (die werkt geloof ik alleen donderdag en zaterdag) weet er veel vanaf. Echt de moeite van een stukje reizen (ik woon vlakbij Utrecht dus da's 45 min. per auto) waard!
Gr.,
Diva

-
Angelique
Bericht
door Angelique » di 17 jun 2003 20:13
Waar zit deze dan in spijkenisse? Ik kom zelf uit Rotterdam en kom ook wel eens in spijkenisse, maar ik heb er nog nooit van gehoord!
-
Marlies
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Marlies » di 17 jun 2003 22:23
Hempel Hobby
Noordeinde 18
Spijkenisse
Stond hier boven, of bedoel in welke wijk etc.? Want dat weetr ik niet.
Veel liefs,
Marlies
-
Mouse
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door Mouse » vr 27 jun 2003 21:34
Ik ga ook altijd naar Hempel en vindt het een hele goede winkel.
Was vorige week bij Woopies in Rotterdam geweest. Is ook heel leuk hoor, maar veel duurder. Ze hebben me ook nog de verkeerde strassteentjes geadviseerd en die waren superduur! Ik zal hier dus niet snel nog een keer naartoe gaan.
Ik ga wel lekker naar Hempel en kan hier rustig een uur snuffelen tussen de kralen. De voorbeelden die in de vitrine liggen zijn ook supermooi en hierdoor krijg je weer nieuwe ideeen!
Kortingspasje ken ik niet, maar zal ik toch eens vragen.
Mouse
-
danielle
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door danielle » ma 30 jun 2003 10:04
Hoi,
Weet iemand of Hempel op maandagmiddag open is?
Groetjes, Danielle
-
Gast
Bericht
door Gast » ma 30 jun 2003 16:16
Is misschien een beetje laat dit bericht, maar ik weet dat ze vanaf 12.00 uur open zijn.
Groetjes,
Mouse
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » zo 31 aug 2003 08:48
Even een (misschien erg stomme) vraag? Heb je bij de hempel nou een kortingspas? Als dat zo is ga ik dat meteen aanvragen kom er tegenwoordig namelijk elke zaterdag en er is al behoorlijk wat geld heen gegaan

.
Bedankt alvast!
-
Gast
Bericht
door Gast » ma 01 sep 2003 11:26
Volgens mij is er geen kortingspas. Maar als je meer dan 20 euro besteedt krijg je 10% korting. Ik kom er ook iedere zaterdag. Wat grappig.
Kom je ook wel eens in het Sieradenwinkeltje in Schiedam? Vind ik ook erg leuk en ook goedkoop. Wat ik wel merk bij Hempel is dat veel dingen duurder zijn geworden. Ze denken natuurlijk: het verkoopt toch wel, dus dan gooien we er nog wat bovenop. Dat vind ik wel jammer, want het is allemaal al zo duur.
Groetjes,
Mouse
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » ma 01 sep 2003 13:35
Mouse volgens mij ben je in de war, het sieraden winkeltje daar kom ik ook geregeld en daar krijg je 10 % korting als je meer dan 20 euro besteed. Bij hempel heb ik dat namelijk nog niet gehad?
(mag ik vragen waar je woont?)
Groetjes!
-
sannie
Bericht
door sannie » ma 01 sep 2003 17:21
het klopt dat je er een kortingspas hebt bij hempel. Ik heb m zelf ook. Bij besteding vanaf 20 euro krijg je 10 % korting (volgens mij, zo even uit mn hoofd) Dus t klopt wel, vraag er anders eens naar.
Gr sandra