Adressen in Belgi

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Bericht door Harmonyke » za 29 sep 2007 10:31

Blijkbaar zijn de beste hobbywinkels telkens zo ver. Antwerpen, Brussel, amai zo ver telkens. Meestal als ik het in mijn koppeke krijg ga ik dan het liefst zo vlug mogelijk naar een winkeltje dichtbij in de omgeving Kortrijk.
:oops: :oops: :oops:

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » za 29 sep 2007 14:17

Harmonyke schreef:Blijkbaar zijn de beste hobbywinkels telkens zo ver. Antwerpen, Brussel, amai zo ver telkens. Meestal als ik het in mijn koppeke krijg ga ik dan het liefst zo vlug mogelijk naar een winkeltje dichtbij in de omgeving Kortrijk.
:oops: :oops: :oops:
In kortrijk heb je Tiny's!

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » di 02 okt 2007 20:04

Ben vandaag naar het Elfenatelier, Particles en Zahia geweest hier in Antwerpen.

Het elfenatelier was helaas nog niet open, maar wat een locatie!!!!!! Als je in antwerpen centraal afstapt hoef je enkel het plein (waar ook de zoo zit) over te steken, en het linkse straatje in te lopen, en voila, daar zit de nieuwste vestiging van het elfenatelier. Grappig detail: midden in china town :P De kralen worden dus omringd door allerlei supermarkets met de raarste namen en vast ook rare spullen binnenin.

Dan naar de Particles geweest, mooie kraaltjes meegenomen en ook heerlijke cabs gezien, maar ik ben nog niet klaar met mijn eerste cabouchonarmband, dus nog niet gekocht.

En dan de Zahia (vlakbij de Meir en eigenlijk echt niet ver van Particles): prachtige winkel!!!! Echt om te smullen! Een veel groter aanbod dan de Particles, maar vrijwel allemaal edelsteen, dus ook meestal prijzig, maar zoooooooooo mooi :shock: :shock: :shock: :shock: Heb me kunnen inhouden en maar twee edelstenen en vier zilveren kralen gekocht, maar kon het niet laten, en heb ook een tangetje meegebracht :lol: (die had ik echt dringend nodig, uhum :roll: )
ipoingtudut

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » di 02 okt 2007 21:24

Weet je toevallig wanneer die winkel van het elfenatelier opengaat? Wist trouwens niet dat ze er eentje gingen openen hier. Ik woon op 10 minuutjes van het station, dus wil daar zeker eens een kijkje gaan nemen als ze open zijn.

groetjes,
Veerle

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » wo 03 okt 2007 07:04

poing schreef:Ben vandaag naar het Elfenatelier, Particles en Zahia geweest hier in Antwerpen.

Het elfenatelier was helaas nog niet open, maar wat een locatie!!!!!! Als je in antwerpen centraal afstapt hoef je enkel het plein (waar ook de zoo zit) over te steken, en het linkse straatje in te lopen, en voila, daar zit de nieuwste vestiging van het elfenatelier. Grappig detail: midden in china town :P De kralen worden dus omringd door allerlei supermarkets met de raarste namen en vast ook rare spullen binnenin.

Dan naar de Particles geweest, mooie kraaltjes meegenomen en ook heerlijke cabs gezien, maar ik ben nog niet klaar met mijn eerste cabouchonarmband, dus nog niet gekocht.

En dan de Zahia (vlakbij de Meir en eigenlijk echt niet ver van Particles): prachtige winkel!!!! Echt om te smullen! Een veel groter aanbod dan de Particles, maar vrijwel allemaal edelsteen, dus ook meestal prijzig, maar zoooooooooo mooi :shock: :shock: :shock: :shock: Heb me kunnen inhouden en maar twee edelstenen en vier zilveren kralen gekocht, maar kon het niet laten, en heb ook een tangetje meegebracht :lol: (die had ik echt dringend nodig, uhum :roll: )

oooh interessant!
Dat vraagt om een uitstapje naar Antwerpen

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 03 okt 2007 18:04

veha schreef:Weet je toevallig wanneer die winkel van het elfenatelier opengaat? Wist trouwens niet dat ze er eentje gingen openen hier. Ik woon op 10 minuutjes van het station, dus wil daar zeker eens een kijkje gaan nemen als ze open zijn.

groetjes,
Veerle
Eind november dacht ik, het is te vinden op hun site
ipoingtudut

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » wo 03 okt 2007 21:21

Bedankt, was er ondertussen al eens gaan kijken op de site. Ik ga er in ieder geval regelmatig eens langs gaan om te zien wanneer ze openen,want ik ben echt wel benieuwd. We gaan met onze deugnieten regelmatig naar de zoo en dan is het kleine moeite om er even voorbij te lopen.

groetjes,
Veerle

Nathalie876
Bead Discoverer
Berichten:22
Lid geworden op:do 02 aug 2007 08:12
Locatie:West-Vlaanderen

Bericht door Nathalie876 » do 04 okt 2007 11:24

In West-Vlaanderen heb je ook 't Creahuys in Torhout, heel veel kralen, en "Het Creahuisje" in Rollegem-Kapelle.
Pluk de dag!

sannyke
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:di 05 sep 2006 14:47
Locatie:Merksem

winkel in Merksem/Antwrpen

Bericht door sannyke » zo 07 okt 2007 19:08

Hallo iedereen

Ik heb in Merksem nog een leuk adresje.
De effenaar daar ga ik mijn spulletjes voor de kralen kopen en dat zijn twee dames die met hart en ziel werken in hun hobbywinkel.Ze hebben tegenwoordig wel heeeeel veel spullen voor kralen want ook zij zijn gebeten door de kralenmicrobe ,en als er iets niet binnen is dan kan je hen altijd vragen of ze het kunnen aankopen, en meestal als dat kan zijn ze daar zeker bereid toe .Ze hebben laatst de winkel nog uitgebreid en het is nog meer uitgebreider en overzichtelijker.Ik ben daar ooit begonnen met een workshop
van kralen en believe me sindsdien nooit meer kunnen stoppen. :lol:

hun adres is
De Effenaar
Oude Barreelei 36
2170 Merksem

hun telefoonnummer is/ 03/645.51.08
en als je wil kan je altijd eens op hn website een kijkje nemen dat adres is: http://www.effenaar.be" onclick="window.open(this.href);return false;



:) btw neen ik heb geen aandelen in die zaak :D ,ik ben alleen heel blij in de buurt nog zo een fijne mensen te hebben die met hart ziel voor mensen met een hobby klaar staan ,leuke spullen hebben en altijd er zijn om me in mijn hobby te helpen.
groetjes sanny
Ik ben een keertje naar hier komen kijken en het lijkt me fijn om hier ideeen en zo te kunnen bekijken en tips die ik heb aan de andeerre mensen te kunnen geven.

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » zo 07 okt 2007 19:21

Ja, die ken ik, ging ik vroeger ook regelmatig hobbyspullen kopen.
Ik was trouwens ook nog eentje vergeten, namelijk Aters op de Dageraadplaats in Antwerpen. http://www.aters.be Is eigenlijk een groothandel, maar ze verkopen ook aan particulieren en ze geven ook leuke workshops. Ik ben er momenteel het viltatelier aan het volgen.
groetjes,
Veerle

dominique
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:zo 21 jan 2007 15:19

Bericht door dominique » ma 08 okt 2007 06:40

hallo,al eens kiekeboe in oudenaarde geprobeerd
ook heel veel keuze

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » di 04 dec 2007 14:31

Ik wou vorige zaterdag naar de kralenwinkel hier in Antwerpen (lange nieuwstraat) en stond ineens voor een leeg winkelpand dat te huur staat :(
Ben thuis meteen op hun site gaan kijken, maar daar geen info. Weet er hier misschien iemand of ze verhuisd zijn en zo ja naar waar?

groetjes,
Veerle

Diana
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:ma 23 okt 2006 16:44
Locatie:Mechelen
Contacteer:

Bericht door Diana » do 06 dec 2007 09:57

veha schreef:Ik wou vorige zaterdag naar de kralenwinkel hier in Antwerpen (lange nieuwstraat) en stond ineens voor een leeg winkelpand dat te huur staat :(
Ben thuis meteen op hun site gaan kijken, maar daar geen info. Weet er hier misschien iemand of ze verhuisd zijn en zo ja naar waar?

groetjes,
Veerle
Die dame is ermee gestopt.Ik heb ook gehoord dat ze al haar winkels gaat sluiten.
Ik weet dit van een leverancier van haar.

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » do 06 dec 2007 13:54

Spijtig zeg, dat was één van mijn favoriete winkels en we hadden er al niet te veel. Ik moet wel zeggen dat het er altijd heel rustig winkelen was, zeker tijdens de week, dus misschien hadden ze niet genoeg klanten...

groetjes,
Veerle

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » di 25 dec 2007 12:51

Hallo allemaal,
Allereerst voor iedereen zalige kerst en al het beste voor 2008!
Ik ben vorige vrijdag eens gaan kijken in de nieuwe winkel van het elfenatelier hier in Antwerpen en hij was zeker een bezoekje waard. Ik kan niet vergelijken met de andere winkels omdat ik daar nog nooit geweest ben, ik ken ze vooral van op de hobbybeurs.

groetjes,
Veerle

Gesloten