Adressen in Belgi

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » vr 16 feb 2007 22:48

he Saartje, ik heb juist een telefoontje gehad ...ik kom naar hemiksem voor een verjaardagsfeestje-workshop te doen binnen een paar weken.

mijn grenzen zijn zich blijkbaar aan het verleggen...
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 16 feb 2007 23:37

Hehe leuk! Als je zin hebt, mag je altijd eens binnenspringen (als ik thuis ben natuurlijk :wink: )


PS ondertussen is dat probleem van kralenwinkels zoeken al opgelost hihihi :D Ik heb namelijk men eigen kralenwinkel :lol: :lol: :lol:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Johan87
Bead Starter
Berichten:95
Lid geworden op:di 10 okt 2006 15:43
Locatie:Wenen

Bericht door Johan87 » ma 26 feb 2007 19:30

Ik weet dat er in de Lange Koepoortstraat in Antwerpen ook een kralenwinkel is. 'k ben er al 1 keer geweest en er is best wel veel keuze.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 27 feb 2007 07:48

Ilona schreef:Hey!

Het probleem om winkels te vinden waar ze kralen verkopen heb ik dus ook! Ik weet wel een winkel die op verschillende plaatsen gevestigd is maar het is altijd in het Frans. Ik ben nog maar 15 en dus doe ik dat niet zo graag. Zo in een andere taal.

Greetz,
Ilona
Ilona boutique charlotte in drogenbos is nederlandstalig tenminste zaterdags als de eigenaresse er is.
ik ken haar vrij goed en zij is een echte vlaamse.
liefs frietje :wink:
kralengek

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 27 feb 2007 08:30

voor mensen die een dagje Brussel willen doen heb ik de volgende adressen.
Art Cristal
merchtemse steenweg 61
1780 Wemmel
Beli et ses perles
De Lindeplein 29
1070 brussel(anderlecht)
Creatine stockel
rue Longue 6
1150 brussel
Creatine Waterloo
rue du Gaz 1
1410 Waterloo
l'art du temps
Brusselse steenweg 77
1410 Waterloo
Lila
Brusselse steenweg422
3090 Overijse
Marie Ficelle
rue du relais 63
1050 brussel
Perles Passion
Bergense steenweg 1079
1070 brussel
Petit Bonheur
steenweg op Waver 1526
1180 brussel
Zephir Artiste
Louis Delhovestraat 11
1083 Brussel
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België

Bericht door Dito » di 27 feb 2007 13:16

Voor mensen die een dagje Brussel willen uitbreiden of in de buurt zijn: Het Sterretje in Halle. Ik heb nog nergens anders zo veel hobbymateriaal bij elkaar gezien, mischien bij een banier maar dit is toch anders. Ze hebben echt enorm enorm veel, al is hun fimo gerief sterk afgeslonken tegen vroeger. Ze hebben lange tafels met kralen in potjes (dan vul je een zakje met wat je wil) en vele vele kralen achter glas die per stuk verkocht worden. Ook hebben ze alle soorten draad en ander sieraden gerief. Ze geven ook workshops al weet ik niet welke technieken exact je er momenteel kan leren.

Met de trein is het een kwartiertje van Brussel naar Halle, het is dan nog een klein stukje stappen. Een kaartje voor wie er eens naartoe wil.

Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België

Bericht door Dito » di 27 feb 2007 13:18

frieda van dam schreef:voor mensen die een dagje Brussel willen doen heb ik de volgende adressen.
Art Cristal
merchtemse steenweg 61

...

Louis Delhovestraat 11
1083 Brussel
liefs frietje :wink:
Dat ligt wel allemaal niet op wandelafstand, ligt zelfs niet in Brussel stad. Heeft iemand al een van deze adresjes gedaan en was het intressant?
Brussel is voor mij goed bereikbaar maar ik ben er nog nooit en echt leuk hobbywinkeltje tegengekomen.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 27 feb 2007 13:37

nee dat is waar maar met de auto kom je overal toch wel snel.
ik ben zelf nog niet naar het sterretje geweest zal ik toch eens moeten doen :lol:
in Edingen heb je ook nog Opaline boutique ken je die ?
er is vooral veel swarovski.
liefs frietje
:wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België

Bericht door Dito » di 27 feb 2007 14:07

Ik ga altijd met de trein naar Brussel, het is voor mij toch niet zo ver he. Die winkel in Edingen zegt me niets, daar zal ik dan toch eens moeten gaan kijken.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 27 feb 2007 14:13

ik

weet het adres niet precies maar dat zal wel op hun site staan http://www.opalineboutique.be" onclick="window.open(this.href);return false;
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » do 27 sep 2007 10:33

Dit is misschien een beetje een oud topic, maar ik vroeg me af of er al iemand in de zahia in Antwerpen is geweest, het ziet er namelijk veelbelovend uit op hun site :D Ik heb eigenlijk wel zin om nu eens te gaan, maar het is zo koud buiten, brrrrrrrr. (en mijn kapsel ziet er niet uit :evil: )
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » do 27 sep 2007 18:16

poing schreef:Dit is misschien een beetje een oud topic, maar ik vroeg me af of er al iemand in de zahia in Antwerpen is geweest, het ziet er namelijk veelbelovend uit op hun site :D Ik heb eigenlijk wel zin om nu eens te gaan, maar het is zo koud buiten, brrrrrrrr. (en mijn kapsel ziet er niet uit :evil: )
Meid, je zit in Antwerpen! Ideaal om eens te gaan!

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » do 27 sep 2007 21:36

Het zal voor maandag worden, een onverwacht bezoekje gehad van mijn vriend vandaag :D Ik houd jullie op de hoogte!
ipoingtudut

180sonic
Bead Lover
Berichten:481
Lid geworden op:zo 29 apr 2007 21:19
Locatie:Rotterdam

Bericht door 180sonic » vr 28 sep 2007 12:29

frieda van dam schreef:voor mensen die een dagje Brussel willen doen heb ik de volgende adressen.
Art Cristal
merchtemse steenweg 61
1780 Wemmel
........................
Zephir Artiste
Louis Delhovestraat 11
1083 Brussel
liefs frietje :wink:
is er zo'n lijstje van leuven? ik ga er namelijk over 2 weken een weekendje heen, en de andere lijst op de vorige pagina is uit 2003.. dus welke winkels zijn er nog?
groetjes nicole

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » vr 28 sep 2007 17:26

ik vroeg me af of er al iemand in de zahia in Antwerpen is geweest
Zahia hier in Antwerpen is één van mijn favorieten, ik moet mezelf altijd een max bedrag opleggen als ik daarheen ga en zeker geen bankkaart meenemen :wink:
De kralenwinkel in de Korte Nieuwstraat vind ik ook altijd een bezoekje waard en Partikels in de lange koepoortstraat ook.
Dan heb je nog Verschooten op de eiermarkt, Veritas onder de Boerentoren en de banier op het Kipdorp.

groetjes,
Veerle

Gesloten