ZWOLLE OF GRONINGEN?????
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
hoi hoi,
volgende week dinsdag ga ik met mn moeder winkelen....we zitten te twijfelen tussen zwolle of groningen, beide een uur reizen.....natuurlijk wil ik ff kralen kijken, dus welke van de twee steden raden jullie mij aan???? welke stad heeft de mooiste en leukste kralen winkels???
alvast bedankt
liefs lieselot
volgende week dinsdag ga ik met mn moeder winkelen....we zitten te twijfelen tussen zwolle of groningen, beide een uur reizen.....natuurlijk wil ik ff kralen kijken, dus welke van de twee steden raden jullie mij aan???? welke stad heeft de mooiste en leukste kralen winkels???
alvast bedankt
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
Zwolle heeft ook 3 kralenshops waarvan 2 ( Widaro en To Taxiedie) echt de moeite waard zijn!!! Groningen heeft Beadies (duur maar wel mooi) en bij Flokstra ben ik nog nooit geweest. kralienka in Groningen vind ik persoonlijk niet veel hebben.
hmm het maakt je keuze niet makkelijker...
Succes!! En veel plezier
Laat je weten waarvoor je hebt gekozen?
hmm het maakt je keuze niet makkelijker...

Succes!! En veel plezier

Laat je weten waarvoor je hebt gekozen?
Groetjes Lettie
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Als ik angels berichtje zo lees en Groningen wel ken, zou ik voor Zwolle kiezen, persoonlijk. Ben sowieso geen beadies liefhebber en Flokstra is een hobbywinkel met toch iets minder voorraad denk ik dan een "echte" kralenwinkel....hou je kraailienka over en die ken ik niet....dus mijn gevoel zegt......
hoor wel wat het geworden is...en of je het leuk vond...

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
hej hoi....
mmmmmaj t wordt er niet echt makkelijker op hihi. die winkels in zwolle zitten die in de stad zelf of moet je echt zoeken, ik heb de adressen wel gezien, maar weet niet waar die straten zitten...
en kent iemand deze winkel: Sassenpoort Hobbywinkel
Sassenstraat 43
8011 PB Zwolle
is dat wat???
bedankt voor alle reacties\
liefs lieselot
mmmmmaj t wordt er niet echt makkelijker op hihi. die winkels in zwolle zitten die in de stad zelf of moet je echt zoeken, ik heb de adressen wel gezien, maar weet niet waar die straten zitten...
en kent iemand deze winkel: Sassenpoort Hobbywinkel
Sassenstraat 43
8011 PB Zwolle
is dat wat???
bedankt voor alle reacties\
liefs lieselot
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Sorry hoor, maar ik moet nou toch echt even ingrijpen
Er gaat niets boven Groningen!!!!
Echt een leuke winkelstad en oke...ik geef toe....3 kralenwinkels, maar wel heeeel erg gezellige winkelstad...
Laat je ons weten waar je uiteindelijk bent geweest en hoe het was?
GRONINGEN, GRONINGEN, GRONINGEN 
Groetjes
Suzanne

Er gaat niets boven Groningen!!!!
Echt een leuke winkelstad en oke...ik geef toe....3 kralenwinkels, maar wel heeeel erg gezellige winkelstad...
Laat je ons weten waar je uiteindelijk bent geweest en hoe het was?

Groetjes
Suzanne
-
- Bead Believer
- Contacteer:
jullie maken het me wel moeilijk hoor hahaha....k ga voor zwolle....maaaar ik kom binnenkort zeker nog een keer in groningen. ik heb voor zwolle gekozen omdat ik volgende week donderdag naar groningen moet in het ziekenhuis voor mijn oren (misschien weer operatie!!! bluh) maar dan gaan we niet de stad ik omdat we daar geen tijd voor hebben. om dan twee keer naar groningen te gaan in een week hebben we niet zoveel zin in, dus nemen we dinsdag de trein naar zwolle en gaan we daar lekker (kralen)shoppen. hihi. ik bereid me al vast voor op een preek van mn moeder, je moet niet teveel kopen hoor, het moet ook een keer afgelopen zijn.... JA MAMA hahahaha.
dus hihi dus beide steden komen aan bod, zwolle dinsdag en groningen een andere keer hihi en dan ook nog een keer naar assen...grrrrrrr waarom zijn er geen kralenwinkels in emmen!?!?!?!
bedankt voor de reacties allemaal hihi
liefs lieselot
dus hihi dus beide steden komen aan bod, zwolle dinsdag en groningen een andere keer hihi en dan ook nog een keer naar assen...grrrrrrr waarom zijn er geen kralenwinkels in emmen!?!?!?!
bedankt voor de reacties allemaal hihi
liefs lieselot
Hoi Hoi,
Hobbywinkel Sassenpoort is in de binnenstad van zwolle, je kunt het altijd even vragen want iedereen kent de Sassenpoort wel. Ze hebben niet mega veel kralen maar wel de moeite waard. Widaro (echt leuk!) zit als je tegenover de Sacha bent zit een steegje naast de boekenvoordeel en als je die inloopt kom je op het eind Widaro tegen (hangt een wit bord buiten)
To Taxiedie zit in de Assendorperstraat (ook een winkelstraat) iets buiten het centrum (10min lopen denk ik)
En natuurlijk hebben we ook een pipoos maar ja die vindt je overal.
Heel veel plezier!!
Hobbywinkel Sassenpoort is in de binnenstad van zwolle, je kunt het altijd even vragen want iedereen kent de Sassenpoort wel. Ze hebben niet mega veel kralen maar wel de moeite waard. Widaro (echt leuk!) zit als je tegenover de Sacha bent zit een steegje naast de boekenvoordeel en als je die inloopt kom je op het eind Widaro tegen (hangt een wit bord buiten)
To Taxiedie zit in de Assendorperstraat (ook een winkelstraat) iets buiten het centrum (10min lopen denk ik)
En natuurlijk hebben we ook een pipoos maar ja die vindt je overal.
Heel veel plezier!!
Groetjes Lettie