Kralen in Den Haag

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Lisette
Bead Reader
Kralen in Den Haag

Bericht door Lisette » ma 16 aug 2004 15:07

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel zien, ben ik nieuw hier :oops: . Ik heb sinds ongeveer een week mijn hobby weer opgepakt en ben weer begonnen met het maken van sieraden en (houten) sieraaddozen.
Ik ben niet bekend met het feit dat er ook kralen op het internet besteld kunnen worden, ik bedoel hiermee dat ik er een soort van moeite mee heb om vooruit iets te betalen zeg maar, ik heb liever een accept giro.
Kent iemand van jullie een leuke kralen/ hobby winkel in (omstreken) Den Haag. Ik vind het wel erg handig om kralen in grotere hoeveelheden te kopen maar heb geen (branche gerelateerde) KVK nummer.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen opstarten! :D

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 16 aug 2004 15:12

op de adressenpagina van kralen.com staan allerlei adressen...misschien staat daar wat tussen. ook kan je de zoekfunctie van het forum gebruiken en zal je nog wel wat tegenkomen.
Welkom natuurlijk!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 aug 2004 15:54

zoek ook een beetje rond naar informatie over internetshops. er is al vaak over gesproken hier en zo eng is het niet, bestellen via internet. om het al niet over de grote prijsverschillen tussen internetshop en winkel te hebben. kijk bv naar mijn internetshop, http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , als ik zou oplichten of veel fouten zou maken zou er allang over geklaagd zijn op dit forum. ;)

Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Contacteer:

Kralen in DenHaag

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » za 21 aug 2004 14:36

In Den Haag heb je een paar kralen winkels maar wil je wat goedkoper inkopen en een iets grotere hoeveelheid(20 50 of 100 stuks) dan moet je naar Het Kralen huis op het Westeinde.
Ik wil ook wel eens met je mee de stad in als je dat wat vindt.
:byebye Groetjes
Hex

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » za 21 aug 2004 14:57

Woon al een jaar of 2 in Den Haag, maar weet nog steeds niet waar de kralenwinkels allemaal zitten :oops: Ik bestel eigenlijk 95% via internet. Af en toe ga ik naar 't hobbywinkeltje in Leidschendam, meestal als ik maar een paar dingetjes nodig heb.

Maar misschien is 't leuk om een keertje met wat mensen uit D'Haag e.o. te gaan kralenshoppen

Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Contacteer:

shoppen in Den Haag

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » za 21 aug 2004 17:39

Leuk idee, wie gaan er allemaal mee?? :idea:
Als er een paar belangstellenden zijn wil ik wel een datum prikken,voorkeur voor een bepaalde dag,meldt het. :D
Hex

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » za 21 aug 2004 20:08

Helaas laat mijn portomonee het voorlopig niet meer toe... ben denk ik ?ets te enthousiast geweest met kralenshoppen.
Maar zodra ik weer wat geld heb, ben ik van de partij !! :D

vermeertje
Bead Believer

Bericht door vermeertje » zo 29 aug 2004 16:40

Hoi Lisette,
wat betreft je tegenzin om vooruit te betalen voor een bestelling via een internetshop; koop via een bekende internetshop (zie forum)... ik heb nog nooit meegemaakt dat er na betaling niet werd geleverd!
Bovendien zijn er bij mijn weten iig twee internetshops die met de bestelling een factuur meezenden, nl. http://www.kralenpost.nl en http://www.dekwast.nl Hier kun je dus zonder risico bestellen want je betaalt pas als je de kralen in huis hebt ( hier ben ik ook begonnen te bestellen voor ik bij andere shops durfde vooruitbetalen)
Groetjes, Trudy.

mmc
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door mmc » zo 29 aug 2004 16:50

die 2 laatste zij allebei wel duurder dan andere internetshops.
en er zijn zoveel leuke shops op internet
grtz michelle

Lisette
Bead Reader

Ik wil wel mee met de Hagenezen hoor!

Bericht door Lisette » ma 30 aug 2004 13:00

Ja lijkt me leuk om met wat mede kralen liefhebbers te gaan shoppen, ik denk dat mijn vriendin die oo lekker bezig is ook wel mee wil! Voorkeur voor dag ik denk vrijdag.

mip
Bead Fan

Bericht door mip » ma 30 aug 2004 13:34

Mireille schreef:Af en toe ga ik naar 't hobbywinkeltje in Leidschendam, meestal als ik maar een paar dingetjes nodig heb.
ik woon in leidschendam!! welk hobbywinkeltje bedoel je? die bij het sluisje??? vind dat zelf namelijk een heel onpraktische winkel, je kan je kont er niet keren en vind het heel lastig om daar te neuzen, kom er zelf ook eigenlijk nooit, vroeg me dus af of je die bedoelde!!
groetjes mip

Gesloten