Marmaris Turkije

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:
Marmaris Turkije

Bericht door Kruimeltje » di 10 aug 2004 07:13

ik ben op zoek naar adressen voor kralen winkels voor een vriendin van me

dus wie weet of ze er zijn??

groetjes
Groetjes Kruimel

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 10 aug 2004 14:42

Ik ben er 2 jaar geleden geweest en heb rond gekeken en bij wat kralensieradenwinkeltje gevraagd of ook losse kralen verkochten, maar ze gaven aan dat er geen winkeltjes in de buurt zijn. Wat je dan het beste kunt doen is in de bazaar of nog beter op de vrijdagsmarkt (einde van de dag) een hoop kettingkjes en armbandjes tegelijk kopen en flink afpingelen. Deze kun je dan thuis weer kapot knippen. Het is natuurlijk 2 jaar geleden dat ik er geweest ben en misschien is er nu wel een kralen winkel.
Veel liefs,
Marlies

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » di 10 aug 2004 14:51

dank je wel voor mij is het 10 jaar geleden hihi maar zij gaan in september en wilde voor dr zelf en voor mij kijken of er wat was(lang leve digitale fotografie hahaha)

groetjes en bedankt
Groetjes Kruimel

ducatisvetlana
Bead Starter

Bericht door ducatisvetlana » di 23 okt 2007 15:12

hoı hoı ık zıt nu ın marmarıs en heb al twee kralen wınkeltjes ontdekt. een ıs echt leuk want heeeel veel keus voor heel goede prıjzen. ık heb voor 10 euro een forse zak met luxe kralen kunnen kopemn. dıt wınkeltjes zıt ın de bazaar en ıs echt gerıcht op kralen alleen.

Een ander wınkeltje zat achter de bazaar naast een kleıne boekhandel. daar hebben ze vooral bıjoux en tevens onderaan op de planken plastıc bakjes met mooıe zılverfolıe glaskralen. en ook wat andere soorten. daar kwam ık voor 3 lıre (dat ıs ongeveer 2 eur) weg met een stuk of 10 mega vette sılverfolıe kralen daar betaal je ın NL toch wel een euro per stuk voor. aanrader dus.

Nına
pluk de dag met een kraal

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 24 okt 2007 11:45

het klopt inderdaad dat in de bazaar in Marmaris zoiezo 1 kralenwinkel zit, maar hij is niet erg groot.

Gesloten