Parijs

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:
Parijs

Bericht door Mieke » zo 01 aug 2004 22:16

Vorige week was ik in Parijs, heerlijk. Ik heb ook heel erg uitgekeken naar kralenwinkels, helaas maar ??ntje tegengekomen (en een marktkraam met heel veel goedkope restant-kettingen, hele mooie). Die winkel zit in het winkelcentrum van Bercy (lijn 14, halte Cour St-Emilion). Als je daar naar boven gaat, ben je er al bijna. Het is een grote hobbywinkel, met ook veel kralen. De prijzen van de kralen waren echter niet kinderachtig. Toch was het wel leuk om te kijken. In Frankrijk zijn ze volgens mij een beetje blijven hangen in het rocailles-tijdperk. De winkel had wel veel boekjes, niet echt nieuwe info, maar ik vind het altijd wel leuk om te bekijken. Het heette iets met ....Loisirs, ik weet het niet zeker :oops: . Dus als iemand nog een keer naar Parijs gaat... ik zou het ook wel leuk vinden om nog meer adressen te horen (als die er zijn :) ), want ik ga ws binnenkort nog wel een keertje.
Groetjes Mieke

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 02 aug 2004 06:01

Tout ? Loisirs heet 'ie.

Op mijn site onder adressen kan je nog een paar adressen vinden van winkeltjes die best de moeite waard zijn.

Groetjes,

Esther

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » ma 02 aug 2004 09:35

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:do 22 mei 2003 15:18
Locatie:Monster
Contacteer:

Parijs

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » zo 22 aug 2004 16:38

In Parijs heb je ook groothandels waar je als partuclier kan kopen,de grootste en uitgebreidste is Venot. Rue de Temple. Bij place de la republiek. :lol10:
Hex

Gebruikersavatar
annemiek
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:vr 07 jul 2006 21:11
Locatie:wezep

Bericht door annemiek » za 09 sep 2006 16:05

Ik zie dat dit een heel oud topic is, maar ik ga volgende week naar parijs, hebben jullie nog tips voor kralenwinkels?

Gebruikersavatar
annemiek
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:vr 07 jul 2006 21:11
Locatie:wezep

Bericht door annemiek » ma 11 sep 2006 18:25

niemand? :?

Gesloten