Kralenkiosk.com

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
LOVExLIFE
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:zo 25 aug 2013 15:12
Kralenkiosk.com

Bericht door LOVExLIFE » di 11 feb 2014 14:21

Hoi allemaal,

kralenkiosk.com verkoopt precies wat ik wil maar ik heb nog nooit van deze webwinkel besteld. Op internet kan ik ook niet heel veel recensies vinden. Heeft iemand van jullie ervaring met deze winkel?

Bedankt alvast

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Kralenkiosk.com

Bericht door estherwijma » di 11 feb 2014 14:33

Geen ervaring mee. wat zoek je precies?
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: Kralenkiosk.com

Bericht door sannie25 » di 11 feb 2014 19:03

ik heb al 2 keer bij hun besteld. en ze leveren toch redelijk snel.
alleen vind ik ze best wat prijsig

rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:

Re: Kralenkiosk.com

Bericht door rafael » di 11 feb 2014 20:49

Ik heb vandaag juist de eerste bestelling gedaan. Ik vind het van prijs meevallen. Ik heb acrylkralen besteld aan 0,02€. Ik weet niet waar je dat goedkoper kan krijgen. Ben benieuwd. Wel bestellen als particulier en niet als zelfstandige

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Kralenkiosk.com

Bericht door JMHols » wo 12 feb 2014 08:39

Op Ebay kun je de acryl kralen goedkoop vinden, wel in het buitenland maar zelfs met de verzendkosten erbij is het goedkoop. Ik heb ze een tijd gekeden daar besteld, volgens mij uit Australie, verzendkosten waren maar €2,00.

rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:

Re: Kralenkiosk.com

Bericht door rafael » wo 12 feb 2014 17:21

Ik heb daar nog nooit iets van besteld. Er wordt toch daar per bod verkocht of niet?

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Kralenkiosk.com

Bericht door estherwijma » do 13 feb 2014 18:45

Dat hoeft niet rafael! Op veel artikelen zit een vaste prijs!
Groetjes Esther

Gesloten