sandra en Nicole en de rest!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:
sandra en Nicole en de rest!

Bericht door Pienjo » vr 09 jul 2004 16:54

even een update:

het winkeltje in Venlo in de Lomstraat bestaat niet meer! Dus kan verwijderd worden van Kralen.com

Ook vandaag in Drunen vroeg ik me af of alle 3 adressen klopen, want ik heb er maar 2 gezien.... Nicole zou jij hier eens na willen kijken???

dat was het weer!
Liefs
Linda

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » vr 09 jul 2004 17:10

De drie adressen kloppen als het goed is wel. Het derde adres wat jij niet gevonden hebt kan komen doordat deze niet bij de winkels ligt, je moet echt weten waar de straat ligt anders vind je het niet. Ik dacht dat je daar alleen op afspraak heen kan gaan, maar dit weet ik niet zeker. Ik ben er namelijk nog nooit geweest.

Groetjes Sharon

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » vr 09 jul 2004 17:19

En welke heb je in Drunen dan wel gezien? Zijn ze leuk en vooral hebben ze een groot assortiment? En weet je of je er op zaterdag terecht kan...of hebben ze misschien een internetsite?

*gin*
Lekker dwalen tussen de kralen....

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 09 jul 2004 17:55

Zo ie zo Nicx zit daar.... (onze eigen N) ze heeft super leuke dingen (tenmiste dat vind ik) dan heb je update... je komt binnen en denkt help... maar ook hier vond ik aparte tussenstukjes die ik nog nooit in een winkel tegengekomen was... binnenkort (dit weekend) hoop ik veel kettingen te maken dus dan kan je wat zien.

Naar dat derde adres ben ik niet gaan zoeken... mijn paps wilde na Nicole's winkeltje al meteen naar huis.... maar dat ging er bij mij niet in.... ik moest langs updat.... hihi
Liefs
Linda

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » vr 09 jul 2004 19:59

Dat derde adres bestaat nog wel, dat is een bedrijfje zonder winkel, die workshops geeft en volgens mij kun je wel per internet bestellen, maar het is iig geen winkel waar je zo binnen kunt lopen.

En Pienjo, je laat me wel :bloos10: met al je (lieve en leuke) commentaar. :wink: Ik ben er erg blij mee, hoor. :)
En ik kan het me wel voorstellen hoor, van je vader, ik vond het wel een beetje zielig voor hem dat ie in de auto bleef zitten en vast veel te lang moest wachten. :wink:
Groetjes, Nicole.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 09 jul 2004 20:15

N schreef:Dat derde adres bestaat nog wel, dat is een bedrijfje zonder winkel, die workshops geeft en volgens mij kun je wel per internet bestellen, maar het is iig geen winkel waar je zo binnen kunt lopen.

En Pienjo, je laat me wel :bloos10: met al je (lieve en leuke) commentaar. :wink: Ik ben er erg blij mee, hoor. :)
En ik kan het me wel voorstellen hoor, van je vader, ik vond het wel een beetje zielig voor hem dat ie in de auto bleef zitten en vast veel te lang moest wachten. :wink:
ik kan me er niks mee voorstellen... ik heb ook 60 km gefiets :wink:
hehe en de 2de winkel kwam tie wel binnen... rara waarom hihi....
Liefs
Linda

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » vr 09 jul 2004 20:52

Eehm, laat me raden...
Hij wilde naar huis ofzo? :lol: :wink:
Groetjes, Nicole.

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » vr 09 jul 2004 21:06

EstherEnzo schreef:En welke heb je in Drunen dan wel gezien? Zijn ze leuk en vooral hebben ze een groot assortiment? En weet je of je er op zaterdag terecht kan...of hebben ze misschien een internetsite?
Ik ben op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur open, Update is van ? tot 16.00 uur open. En natuurlijk zijn ze leuk! :mrgreen: :roll:
Groetjes, Nicole.

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » za 10 jul 2004 06:50

Ik kom binnenkort een keer langs...ben nu zo nieuwsgierig geworden....
Lekker dwalen tussen de kralen....

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 10 jul 2004 08:09

Gezellig! Als je 't vantevoren laat weten, zorg ik voor wat lekker bij de thee. :D
Groetjes, Nicole.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 10 jul 2004 11:33

N schreef:Eehm, laat me raden...
Hij wilde naar huis ofzo? :lol: :wink:
hehe hoe kom je daar bij.... :wink:
ik niet ik stond vandaag weer in de winkel in roosendaal (hoe slecht ben ik) en ze hadden die hangertjes die jij niet meer had van je armband (helemaal gelukkig dus)!!!!
Liefs
Linda

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 10 jul 2004 17:50

Alweer in een kralenwinkel? Je moet je :oops: :!:
:wink:
Heel leuk dat je die hangertjes nog hebt gevonden, ik vond het wel jammer voor je dat ik ze niet meer heb. :?
Enne, foto's :!: als je je creaties af hebt. (alsjeblieft. :D )
Groetjes, Nicole.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 10 jul 2004 19:10

ik schaam me ook ... vooral omdat ik daar iedere week kom en zelfs hun begint het op te vallen... ik ben gewoon heel erg vrees ik..
maar foto's komen.... wilde net gaan kralen toen kwam mams... kom rijden we gaan je bed ophalen... ik kon natuurlijk niks anders dan omhoog springen... mijn eigen oranje bed ..hihi
Liefs
Linda

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 10 jul 2004 20:12

Nou daar hoef je je niet voor te schamen hoor! :D
En een oranje bed? :shock: :wink:
Groetjes, Nicole.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 10 jul 2004 20:20

ik heb hier een eigen bed... maar geen oranje.. ik had mijn oma gebeld om te vragen of ze nog een bed had voor in Breda en dat had ze kom ik daar aan KNALORANJE (en eigenlijk vind ik dat nog leuk ook..hihi) maar mams wil het verven... toen kwam ik met knalgroene verf aanlopen... ze snapte de hint meteen... Mijn kamer thuis heeft ook knalgroene deuren... en als het aan mij lag was er nog meer knalgroen
Liefs
Linda

Gesloten