kralenhoekje

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
narda
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:wo 11 jul 2012 16:04
Locatie:deurne
kralenhoekje

Bericht door narda » do 17 jan 2013 15:29

zijn jullie bekend met het kralenhoekje? ik was is aant zien maar vind de verzendkosten naar belgie precies wel heel hoog??
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: kralenhoekje

Bericht door Kikkertje » do 17 jan 2013 15:58

Oe, dat is inderdaad prijzig. Nou zijn de tarieven wel omhoog gegaan per 1 januari. Niet alleen de prijs per postzegel is omhoog, maar vanaf 250 gram moet er ook nog eens een extra zegel op.
De prijs voor 100-250 gram is € 4,50 en voor 250-500 gram € 7,20. Ze willen er zelf blijkbaar geen cent op toeleggen.
Groetjes, Marjan

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: kralenhoekje

Bericht door Elise25 » wo 06 feb 2013 22:07

Ik vind die hoge verzendkosten ook een echte "afknapper". Onlands wou ik een bestelling plaatsen bij corakraal, maar op hun site staat dat de verzending 8.95 euro kost voor om het even welk bedrag of gewicht...

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: kralenhoekje

Bericht door JMHols » do 07 feb 2013 08:35

Elise25 schreef:Ik vind die hoge verzendkosten ook een echte "afknapper". Onlands wou ik een bestelling plaatsen bij corakraal, maar op hun site staat dat de verzending 8.95 euro kost voor om het even welk bedrag of gewicht...
Zo, dat is niet mis. Ik let ook altijd op de verzendkosten, koop het echt niet daar waar die hoog zijn. Nu heb ik pas kralen uit Australië besteld, maar iets van € 1,65 verzendkosten. Waarom kan het van daar dan zo veel goedkoper zijn, het is denk ik wel brievenbuspost trouwens, het zijn 4000 facetkralen, ik heb ze 2 x besteld en dan had ik wel 2 x de verzendkosten.

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: kralenhoekje

Bericht door Elise25 » do 07 feb 2013 19:26

Er is inderdaad echt geen lijn te trekken in verzendingskosten. Bij Creadream heb ik vanaf 30 euro gratis verzending naar België met track en trace en zelfs levering op zaterdag. Anderzijds moest ik onlangs bij een bestelling bij een Belgische webwinkel €3,85 verzendingskosten betalen voor de verzending van een bestelling van €35 met gewone post.
Ik kan wel begrijpen dat beginnende en kleinschalige webshops niet graag de verzendingskosten op zich nemen, maar toch vermoed ik dat het uiteindelijk meer winst zou opleveren als ze tenminste een stukje van de kosten op zich nemen.

Veel succes met je bestelling uit Australië! 4000 kralen, dat is de moeite!

Gesloten