Vistaprint visitekaartjes

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Unicorn
Bead Lover
Berichten:428
Lid geworden op:zo 12 dec 2004 11:25
Locatie:Gronsveld
Contacteer:
Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Unicorn » za 18 aug 2012 10:01

Hoi allemaal,

Tot nu toe maak ik mijn visitekaartjes, adresstickers etc zelf.

Nu kreeg ik deze week een koringsbon van vistaprint. De aanbieding is € 5,00 voor 500 kaarjtes, een metalen kaarjtes houder en een stempel. Gisteren een kaartje ontworpen. Wat blijkt. Voor iedere foto of afbeelding die je upload ben je nog eens extra € 5,00 kwijt. Vervolgens zijn de goedkoopste verzendkosten (3 weken levertijd) zo'n € 11,00. Al met al zou ik iets van € 37,50 kwijt zijn. Op zich natuurlijk niet te veel voor het aantal kaartjes, maar je begint met € 5,00 en je eindigt bij € 37,50.............

Nu vraag ik me af hebben jullie visitekaartjes? En maken jullie die zelf?
Heeft iemand al ervaring met de vista print kaartjes?
groetjes,
Annemie

Everybody needs some magic in life …………

Krista
Bead Designer
Berichten:779
Lid geworden op:ma 27 sep 2010 14:34
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Krista » za 18 aug 2012 10:55

Ik doe het via vistaprint al een paar jaar. Tot nu toe tevreden over, al is het wel steeds een investering, dat ben ik met je eens!
Maar ga je zelf maken, bedenk dan ook hoe kostbaar gekleurde carteridges zijn en mooi dik papier is ook niet heel goedkoop.
Kwestie van afwegen wat je wil denk ik.
glass is hot

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Frutsel » za 18 aug 2012 11:33

Ik maak ze zelf, inktpatronen vullen de jongens zelf en kaartjes haal ik uit opruimbakken of van het boekenfestijn of waar dan ook.
Ik ben niet al te kieskeurig dus.
Vistaprint vind ik te duur.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Algante » za 18 aug 2012 12:54

Heel af en toe biedt Vistaprint gratis verzending aan, de laatste keer volgens mij eind juni, dus mss zou je kunnen wachten, als je geen haast hebt. Maar dan is ws de aanbieding vwb het aantal visitekaartjes niet meer geldig.

Op zich is het totaalbedrag niet zoveel voor zoveel visitekaartjes. De uploadkosten betaal je één keertje per foto of wat je dan ook oplaadt, dan staat het in je account en kun je het telkens opnieuw gebruiken.

Ik heb tot nu toe slechts kalenders bij Vistaprint laten maken, hartstikke mooi en niet duur. Hoewel ik wel ietwat heb moeten stoeien om het precies zoals ik wilde voor elkaar te krijgen. Ook tijdens het afrekenen, het programma dacht steeds dat ik uit België kwam en raakte ernstig in de war vwb de verzendkosten. Ik heb het uiteindelijk telefonisch kunnen regelen.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Kikkertje » za 18 aug 2012 14:21

Ik bestel altijd bij Vistaprint. Een eigen ontwerp uploaden is inderdaad duurder, maar dat is logisch vind ik. Ik kies altijd voor de langzaamste en goedkoopste verzendmogelijkheid en dan zijn ze er altijd eerder. Laatste keer had ik inderdaad gratis verzenden, altijd meegenomen natuurlijk.
Groetjes, Marjan

CreaJet
Bead Interested
Berichten:195
Lid geworden op:zo 27 feb 2011 12:19

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door CreaJet » za 18 aug 2012 21:10

Ik heb ze ook van vista. Je moet gewoon de site een tijd in de gaten houden. De aanbiedingen wisselen nogal eens. Ik had ooit gratis foto uploaden..... Succes.
Groetjes Henriëtte

Gebruikersavatar
lidewij
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 09:21
Locatie:zandpol
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door lidewij » zo 19 aug 2012 14:45

ik doe ook via vista print met standaard ontwerp van hun.
en valt prijs altijd mee.

zelf doen is veel duurder.
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Gebruikersavatar
Juul
Bead Interested
Berichten:158
Lid geworden op:wo 01 aug 2012 08:05

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Juul » ma 20 aug 2012 14:15

Ik heb mijn kaartjes ook bij vistaprint besteld, ook met een eigen ontwerp.
Ze zijn wel heel erg mooi, voor mij persoonlijk is dat het waard ik heb nog nooit zelf afgedrukt want vind dat mijn foto/kaartje wel van kwaliteit moet zijn en zo'n goede printer heb ik niet.

Overigens heb ik geen kaartje voor sieraden omdat dat mijn beroep ook niet is :wink:

Gebruikersavatar
Unicorn
Bead Lover
Berichten:428
Lid geworden op:zo 12 dec 2004 11:25
Locatie:Gronsveld
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Unicorn » do 23 aug 2012 07:13

Hoi,

Allemaal bedankt voor jullie reactie.
Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit, maar dat kan ook komen omdat het budget even op is :oops:
groetjes,
Annemie

Everybody needs some magic in life …………

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door nienkesieraden » za 01 dec 2012 22:22

Ik heb gisteren mijn pakje van vistaprint ontvangen. Een doorzichtige raamsticker met mijn website etc erop. 250 zelfontworpen visitekaartjes, 150 adresstickers en nog iets (vergeten wat) en was incl verzendkosten nog geen 18 euro kwijt. Mooie deal zeg ik zo. Alleen als je fotos toevoegd enzo wordt het duur. Als je goed kijkt wat je kiest en goed op de site kijkt kan je heel goedkoop uit zijn. )

creakaatje
Bead Interested
Berichten:102
Lid geworden op:di 02 sep 2008 20:58
Locatie:veldhoven
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door creakaatje » za 01 dec 2012 23:50

een nadeel wat ik wel eens heb meegemaakt: ik had een bestelling gedaan met langste levertijd. deze wordt dan ergens ver weg (in een goedkoop land) gedrukt. nu waren daar problemen met het verwerken van mijn opdracht maar ik kreeg geen bericht daarvan. Dan zit je dus te wachten op iets wat niet komt. Na een hoop gedoe bleek dat de bestelling van vistaprints kant werd geannulleerd en ik kreeg mijn geld terug maar je bent dan wel een paar weken verder.....Ik heb heel veel bij vistaprint besteld, meestal zonder problemen maar het kan dus ook wel eens tegenzitten.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door SandraM » zo 02 dec 2012 08:38

Ik heb ook al mijn visitekaartjes en autoraamsticker voor mijn webwinkel bij vistaprint besteld. Ik vond de verzendkosten erg hoog, maar gekozen voor de goedkoopste versie. Deze zou dan bijna een maand onderweg zijn. De laatste levering was binnen een paar dagen binnen. Gewoon uitproberen dus! Ik ben supertevreden en wat Nienke zegt, je kunt best goedkoop inkopen. Even de aanbiedingen afwachten.

Gebruikersavatar
narda
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:wo 11 jul 2012 16:04
Locatie:deurne

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door narda » zo 02 dec 2012 09:09

ik bestel alle jaren de wandkalender met eigen foto's bij vista. ik wacht op de promotie vijf voor de prijs van een. neem de langste levertijd wat soms inderdaad heel vlug kan zijn. ik zet de bestelling al in november dus de levertijd maakt niet zoveel uit dan om het als kadootje aan mijn kinderen en schoonouders uit te delen. zo heb ik vijf kalenders voor 30 €. de aanbiedingen zijn de moeite waard voor ieders wat wils toch wel
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door ukkies » zo 02 dec 2012 17:22

ik werk met drukwerkdeal.nl
Voor grotere aantal goedkoper én veel sneller dan vistaprint.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Renee1988
Bead Starter
Berichten:56
Lid geworden op:wo 02 mar 2011 11:47

Re: Vistaprint visitekaartjes

Bericht door Renee1988 » vr 07 dec 2012 12:21

Het lijkt goedkoop, maar met je eigen ontwerp en in kleur, lopen de kosten toch wel een beetje op. Ze hebben soms wel leuke aanbiedingen, waardoor je dan een stempel erbij krijgt, of bv meer kaartjes voor de prijs van minder.
Ik ben ook zelf aan het knutselen en het is toch wel erg leuk en handig. Mensen kunnen dan makkelijk een kijkje nemen op je site of je fotoalbum. bestellen ging probleemloos en was met anderhalve week oid in huis.

Gesloten