Kralenwinkel Maastricht?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46
Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door Elise25 » vr 20 jul 2012 22:26

Hallo,

Binnenkort ga ik op uitstap naar Maastricht. Kunnen jullie mij enkele kralenwinkels aanbevelen?
Ik heb enkele winkels gevonden, maar ik weet niet of welke van deze de moeite zijn en of er nog meer winkels zijn. Graag jullie advies dus! :)

Dit is het lijstje van winkels die ik tot nu toe gevonden heb:

Kralenwinkels:
* Buttons & Beads, Minckeleersstraat 16
* Bolitas, Brusselsestraat 3B
* Kralenzo, Hertogsingel 111, 6219BA Maastricht

Hobbywinkels waar ze ook kralen verkopen (ik vermoed dat ze hier slechts een beperkte keuze hebben?):
* Trudie Creatief, Seringenstraat 7A
* Panhuis Kreatief, Grote Gracht 15

Gebruikersavatar
Unicorn
Bead Lover
Berichten:428
Lid geworden op:zo 12 dec 2004 11:25
Locatie:Gronsveld
Contacteer:

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door Unicorn » ma 23 jul 2012 08:52

Hoi Elise,

Ik woon zelf in de buurt van maastricht. Volgens mij is Button's en Beads de grootste van jou rijtje en voor mijn gevoel de leukste. Bolitas is een kleiner winkeltje. Kralenenzo zit volgens mij net over de grens in Belgie. Vreemd want ze hebben wel een adres in Maastricht. Misschien dat je ze beter even kan bellen of mailen. Telefoon: (+31) 0625047067 E-mail adres: K_E_ZKralenenzo@hotmail.com.

Het Panhuis Creatief is meer een hobbywinkel. Ze hebben namelijk ook breigaren en andere knutseldingen.

Trudie Creatief ken ik zelf niet.

En verder is er een Pipoo's in Maastricht, maar die zullen ze vast bij jou in de buurt ook wel hebben. En er stond op vrijdag ochtend op de markt altijd een mevrouw met een kralenkraam.

Hopelijk heb je hier iets aan.
groetjes,
Annemie

Everybody needs some magic in life …………

Elise25
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:zo 17 jun 2012 12:46

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door Elise25 » ma 23 jul 2012 19:57

Daar heb ik heel veel aan! Dank je, Unicorn!
Ik heb het al een aantal keren voorgehad dat ik een heel eind gewandeld heb tot een kralenwinkel die niet de moeite is of die zelfs niet meer bestaat. Jouw advies is dus heel nuttig!

Gebruikersavatar
Unicorn
Bead Lover
Berichten:428
Lid geworden op:zo 12 dec 2004 11:25
Locatie:Gronsveld
Contacteer:

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door Unicorn » di 24 jul 2012 09:04

Heel herkenbaar hahahaha.

En er is natuurlijk veel meer te zien dan alleen maar kralen :-)
Lekker op een terrasje op het onze lieve vrouwe plein

Veel plezier in Maastricht.
groetjes,
Annemie

Everybody needs some magic in life …………

Gebruikersavatar
FunkyBells
Bead Starter
Berichten:70
Lid geworden op:wo 11 nov 2015 16:42
Locatie:hilversum
Contacteer:

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door FunkyBells » di 15 dec 2015 16:55

Ik ben afgelopen zomer in Maastricht op kralen jacht geweest....alle kralenwinkels die er waren zijn weg.
Groetjes Odette

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door Sandra » di 15 dec 2015 17:27

Ik heb nu 2 op http://www.kralen.com/Tips/Adressen/243 ... Maastricht staan, waren die beiden weg? Ik hoor het graag, dan update ik het als nodig. Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Unicorn
Bead Lover
Berichten:428
Lid geworden op:zo 12 dec 2004 11:25
Locatie:Gronsveld
Contacteer:

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door Unicorn » di 15 dec 2015 18:11

Hoi,

Button's & Beads is er niet meer. Maar Pipoos wel nog.
groetjes,
Annemie

Everybody needs some magic in life …………

lolajane
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:vr 18 dec 2015 14:47

Re: Kralenwinkel Maastricht?

Bericht door lolajane » vr 18 dec 2015 14:50

Toevallig een kijkje wezen nemen op de kralen kraam op de markt (vrijdag markt) , eventjes zoeken maar dan staat er zeker een man die je graag wilt helpen. Zijn assortiment is helaas niet zo groot als andere kralenwinkels die ik heb gezien, maar hij heeft veel soorten sluitingen en ook reeds kant en klare kettingen die hij zo voor je wil aanpassen en maken.

Gesloten