kleuren rocailles sayila

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
blackflier
Bead Interested
Berichten:119
Lid geworden op:wo 18 apr 2012 16:37
Contacteer:
kleuren rocailles sayila

Bericht door blackflier » zo 24 jun 2012 01:06

:-DD Ik wou net wat rocailles bestellen op sayila, maar vond de kleuren nogal onduidelijk. Heeft iemand misschien rocailles van sayila en zou daar een foto van kunnen posten?

Vooral de kleur amethist, want daar kan ik dus echt niet zien wat het is, maar het kan net de kleur zijn die ik misschien moet hebben.

Alvast bedankt!
Every bunny needs somebunny.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door JMHols » zo 24 jun 2012 09:06

Leuke shop. Volgens mij had ik die nog niet eerder gezien. Maar je hebt glijk, de kleuren zijn moeilijk te zien. Die zie je dan weer beter bij creadream, czechglaskralen, framaniparels en wirwarkralen. Ongetwijfeld bij meer shops maar dit zijn die ik ken en waar ik heel tevreden ben over de service.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door Sandra » zo 24 jun 2012 09:51

Anders stuur je hun een mailtje? Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit een stuk lager is dan miyuki kralen, de maat zal niet altijd precies hetzelfde zijn waardoor je minder mooi strak kan rijgen.

fiekesof
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 13 jul 2009 19:31

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door fiekesof » zo 24 jun 2012 11:30

Ja stuur hen een bericht,ze antwoorden altijd.
Zeer goede klantenservice daar :applaus:
Ik heb hen al vaak nodig gehad en altijd zonder morren bieden ze perfecte oplossingen.

MG Jewelry
Bead Interested
Berichten:167
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 19:35
Contacteer:

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door MG Jewelry » zo 24 jun 2012 12:25

Ik ben ook zeer tevreden over hun, ze helpen je graag. :wink:

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door JMHols » zo 24 jun 2012 12:44

Dan maak ik een bladwijzer van deze shop, dankzij jullie positieve reacties en omdat het een goed ogende shop is.

fiekesof
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 13 jul 2009 19:31

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door fiekesof » zo 24 jun 2012 18:18

Zeker doen :P

CreaBecca
Bead Interested
Berichten:127
Lid geworden op:vr 10 feb 2012 00:56
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: kleuren rocailles sayila

Bericht door CreaBecca » zo 24 jun 2012 19:44

Kleuren van rocailles kan ik je ook niet mee helpen,

maar ik wilde even laten weten dat het ook zeker loont om je te abonneren op de nieuwsbrief van sayila, ze hebben regelmatig kortingen en met feestdagen enzo krijg je vaak zelfs kortingcodes voor korting over je hele bestelling.
Afbeelding

Gesloten