Venlo

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:
Venlo

Bericht door Pienjo » di 29 jun 2004 16:25

Ik zat net te kijken welke plaats er in de buurt van Loohorst zat en dat bleek Venlo te zijn. op kralen.com zag ik 3 adressen:

Beads n Bobbles
Jodenstraat 28
5911 HK Venlo
Telefoonnummer: 077 352 005

Hobby Discount
Lomstraat 34
5911 GM Venlo
Telefoonnummer: Onbekend

Pipoos
Markt 18-19
5911HD Venlo
Telefoonnummer: 077 3519117

Ik wil er even langs gaan maar zijn de winkels iets? Wie kent de winkels en is Venlo een grote stad.... oftewel hoe kan ik er het beste komen en zitten de winkels in het centrum? Alle informatie over deze winkels is welkom!!!!! of een ander eplaatjes in de buurt van Loohorst (met kralenwinkels)?????
Liefs
Linda

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » di 29 jun 2004 17:05

Pipoos ken je natuurlijk wel en die andere hobbywinkel ben in nog nooit geweest. Ik ben persoonlijk erg te spreken over Beads and Bobbles. :D Ze hebben er echt leuke dingen en de prijs valt wel mee. Ben ooit in duurdere kralenwinkels geweest. Grappig detail is dat het personeel de prijs van de kralen uit het blote hoofd kent. :shock: Ik vind het moeilijk om uit te leggen hoe je er komt, ik weet niet van waar in Venlo je start. Het is op zich niet zo'n supergrote stad. Ligt er ook aan wat je gewend bent. :wink: Beads and Bobbles ligt een beetje aan de rand, richting de Maaskade. Succes!!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 29 jun 2004 17:34

we komen vanuit Noord-limburg, vakantiepark Loohorst... dus hoe we Venlo inkomen weet ik niet precies..... is de winkel een beetje bekend bij de mensen daar?
Liefs
Linda

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » do 01 jul 2004 11:20

Haha, dat weet ik eigenlijk ook niet. Offtopic: Ik ben trouwens ook ooit in Loohorst geweest. Leuk park hoor!
Venlo weten ze sowieso wel te liggen. De kralenwinkel ligt dicht bij de Maaskade, dat is een beetje een slechte buurt van Venlo. Als je in Venlo naar de Jodenstraat vraagt vind je het heus wel. Het is niet zo'n grote straat.
Veel plezier alvast!! :wink:

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 01 jul 2004 17:32

Heej Bedankt! ik moet er wel uitkomen, ik heb mijn mond bij he!
Liefs
Linda

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » vr 02 jul 2004 21:41

Succes! Ik hoor het wel! :wink:

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » za 10 jul 2004 18:35

En, ben je bij Beads and Bobbles geweest??

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 10 jul 2004 19:12

jupsjups! Ik vond het alleen een moeilijke winkel... ze hadden heel veel mooie dingen kon er alleen mijn weg niet vinden, overal blauw in iedere kast een lade.. ik vond de logica er niet en op de een of andere manier heb ik dat nodig om veel te kopen... maar ik heb al weer een kralenwinkel meer gezien!
Liefs
Linda

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 25 jul 2004 15:20

Ik begrijp wat je bedoeld. Voor die winkel moet je heel wat tijd uittrekken! Maar ik heb er toch veel leuke aparte kralen gevonden. :wink:

Gast

Bericht door Gast » zo 25 jul 2004 17:12

loohorst is geloof ik best dicht bij mij :?
gemert ligt er volgens mij ook dicht bij.. daar heb je 1 kralenwinkel
joy of life
het is niet heel erg spectaculair hoor ;)

Kiki
Bead Lover

Bericht door Kiki » di 31 aug 2004 22:33

Ben vandaag naar Beads and Bobbles in Venlo geweest. Ze hebben daar best veel kralen, maar ik vind het wel erg duur. Ik zag veel kralen die ik via internet stukken goedkoper heb. En dan scheelt het niet een paar cent voor een hanger of zo maar direct 50 cent of soms nog meer. 2,80 voor een vlinder bv die op internet in div.winkels maar 1,25 kost.

Die winkel in de Lomstraat is overigens nergens meer te bekennen.

Groetjes Kiki
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Gesloten