Wat een pech

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Hennie65
Bead Reader
Berichten:16
Lid geworden op:ma 10 mei 2010 17:47
Wat een pech

Bericht door Hennie65 » do 13 okt 2011 21:15

:( Eindelijk had ik tijd om vanuit het hoge noorden naar Kraaloog in Amersfoort te gaan, blijkt de winkel niet meer te bestaan.
Eenmaal thuis heb ik de website van Kraaloog opgezocht en de winkel blijkt inderdaad sinds vorige maand ter ziele te zijn.
En ik had me er nog wel zo op verheugd :(
Nu maar op zoek naar een andere grote kralenwinkel, want ook al koop ik regelmatig via internet, toch vind ik af en toe 'live' kralen kopen ook erg leuk.
Dus als jullie nog een leuk adresje hebben.......
Groetjes
Hennie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wat een pech

Bericht door Sandra » do 13 okt 2011 21:24

De winkel is inderdaad gesloten. Ik probeer even terug te denken aan kralenwinkels die ik vroeger weleens bezocht, enige waar ik dan aan denk (wel ver van jou hoor)
- Coppenhagen bij Rozengracht in Amsterdam
- Pro Art in Nijmegen (weet niet of ze nog steeds zoveel als vroeger hebben)

De meeste winkels die ik vroeger bezocht zijn inmiddels wel gesloten....Beadies heb je wel vaak nog maar dat is wel wat kleiner dan bv Kraaloog was volgens mij. Mocht je 'n keer naar 'n stad moeten dan kun je op http://www.kralen.com/Tips/Adressen/Zoe ... chine/260/" onclick="window.open(this.href);return false; kijken of er 'n winkel is.

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Wat een pech

Bericht door createss » do 13 okt 2011 21:25

In het hoge noorden (provincie Groningen) vind je de winkel van La Maison de la Perle. Is wel alleen op dinsdag open.

Gebruikersavatar
armanda
Bead Reader
Berichten:18
Lid geworden op:wo 11 mar 2009 22:04
Locatie:provincie Groningen
Contacteer:

Re: Wat een pech

Bericht door armanda » do 13 okt 2011 21:34

Annemarie's kralen. Dat is een boerderij in meedhuizen.
Op haar site staan de openingstijden maar di tm vrijdag avond tot 9 uur is ze op en ook op woensdagmiddag en zaterdags is ze open.
Echt de moeite waard om even te kijken.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Wat een pech

Bericht door JMHols » vr 14 okt 2011 12:49

Ja ik was er laatst ook. Er waren mensen binnen, een Marokkaans echtpaar kwam naar buiten dus het leek dat de winkel nog open was. Maar helaas we werden weggestuurd, ze waren toen ook eigenlijk gesloten. Er hingen nog heel wat kralen daar had ik nog graag even gesnuffeld.

Nu is er wel een winkeltje dichtbij waar de Kralenwinkel was is een parkeergarage. Als je daar uit komt en rechts een straatje ingaat, richting centrum, dan vind je het aan de rechter kant (volgens mij tussen kroegen in). Ze verkopen er sieraden en de wat grotere kralen.

En hier in Scherpenzeel heb je een hobbyzaak die ook veel kralen verkoopt Mss Jeanet. Alleen werk ik vooral met de kleine rocailles 11/0 en 15/0 en die hebben ze niet.

Gebruikersavatar
kralenstulpje
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:za 29 mei 2010 20:10
Locatie:Scheemda
Contacteer:

Re: Wat een pech

Bericht door kralenstulpje » za 29 okt 2011 21:26

Je kunt ook eens contact opnemen met Esther van 't Kralenstulpje in het hoge Noorden, Scheemda, ik heb een blokhut met kralen, hier mag je gerust even rondneuzen!
Groetjes, Esther de Jonge

Gesloten