kettingen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
esther1
Bead Anonymous
kettingen

Bericht door esther1 » ma 14 jun 2004 20:15

Ik maak al een tijdje kettingen voor mezelf. Ik vroeg me af of iedereen op de site kettingen voor zichzelf maakt of ook voor anderen. Verkopen jullie ze dan? En hoe?

Ik ga in juli naar maleisie, borneo. Heeft iemand daar wel eens kralen gekocht?

Esther

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 14 jun 2004 20:20

Bijna allemaal voor anderen, anders is de hobby niet te onderhouden. Ik maak veel voorraad en die show ik dan op mijn werk, heb veel bij me naar verjaardagen, kunnen ze altijd toevallig tevoorschijn komen.... :wink: en werk ook aardig op bestelling......heel enkel maak ik iets waar ik geen afstand van wil doen, die hou ik dan zelf
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 15 jun 2004 08:43

hehe.. mijn zus is van de week jarig en vrijdag komen al haar vriendinnen.. hun eis was dat ik er moest zijn met veel nieuwe kettingen... help... ik heb nog geen nieuwe...

maar goed ik verkoop ook de meeste.. de laatste tijd loopt het erg goed.. maar ik heb nog allerlei plannen over 2 weken ga ik heel mijn stite veranderen en vernieuwen met nieuwe kettingen..
Ik werk op dit moment ook veel op opdracht mensen vertellen wat voor ketting ze precies willen hebben in welke kleur...

het heeft mij mij even geduurd voor het bekend werd dat ik sieraden maakte... nu kan ik het soms niet bijhouden...

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » di 15 jun 2004 09:38

haha wat grappig pienjo!
Ik heb geen zus, alleen een broer met een vriendin die weer geen kettingen draagt :(
Nu ik een site heb, gaan collega's kijken, en dat loopt goed.
Verder maak ik ze toch ook voor het maken, maar het worden er wel steeds meer..dus ik hoop toch maar weer op de verkoop. :)

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 15 jun 2004 09:54

Dorith schreef:haha wat grappig pienjo!
Ik heb geen zus, alleen een broer met een vriendin die weer geen kettingen draagt :(
Nu ik een site heb, gaan collega's kijken, en dat loopt goed.
Verder maak ik ze toch ook voor het maken, maar het worden er wel steeds meer..dus ik hoop toch maar weer op de verkoop. :)
hmm iemand die geen ketting draagt... kan me er niks bij voorstellen :wink: ik vind het zonde als vrouwen geen ketting dragen maar toch zie je vaak zulke mensen...het verbaasd me ook dat ze in een kralenwinkel niet altijd een ketting dragen dan denk ik echt hmmm raar.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 15 jun 2004 09:57

Ben zelf ook niet echt een kettingen draagster.... :oops: :oops:
vandaar dat ik ze net als Dorith maak om het maken en ze daarna wil verkopen zodat ik meer kan maken........ :wink:

Vind het wel fantastisch om andere mensen met mijn creatie's te zien en te merken dat anderen naar aanleiding daarvan weer bestellingen plaatsen...

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 15 jun 2004 10:30

Mar-JoYa schreef:Ben zelf ook niet echt een kettingen draagster.... :oops: :oops:
vandaar dat ik ze net als Dorith maak om het maken en ze daarna wil verkopen zodat ik meer kan maken........ :wink:

Vind het wel fantastisch om andere mensen met mijn creatie's te zien en te merken dat anderen naar aanleiding daarvan weer bestellingen plaatsen...
serieus?? dat kan maar het verbaasd me.. zijn er nog meer mensen die zelf niet fan zijn van kettingen dragen... ik voel me zonder ketting naakt... ik weet niet wat het is.. vroeger droeg ik bergen met ringen nu niet meer maar juist kettingen.
Ik moet zeggen dat ik ook kettingen maak om te maken en niet voormezelf moet er niet aan denken... uit 150-200 kettingen er een te zoekn... pfff ik zou nu ook wel bijna dakloos zijn :wink:

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 15 jun 2004 10:34

Weet niet wat het is.....ze gaan me na verloop van tijd irriteren, op mijn werk dan voornamelijk.... Een deel van de dag ben ik nogal veel in beweging , misschien dat, dat het is.

Als ik een feestje heb, waar ik me zeg maar echt voor aankleed, optut, opdirk, ja dan mag een sieradensetje niet ontbreken,maar is de kans groot dat het voor het eind van de avond in mijn tas zit, ringen, oorbellen en armbanden prima, maar die kettingen :roll: , vreemd eigenlijk....

maar goed de dag dat ik normaal wordt, wordt ik van vreugde weer :gek:

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 15 jun 2004 10:38

Voor dat ik zelf kettingen maakte droeg ik ook altijd twwe gouden kettinkjes, nooit iets anders. Ineens vond ik de kralenkettingen leuk en ja dan gaat het vanzelf....
Volgens mij hebben veel mensen hier hun eigen web-site toch?? Ik kan ook niet wachten tot de mijne klaar is!!! :) Ik verkoop mijn kettingen ook op sieraden-party's altijd erg leuk. Toevallig gisteravond nog 1 gehad. Het was niet normaal zo hebberig dat iedereen was!!! Ik heb meer dan 45 :!: spulletjes verkocht ( kinderkettingen/armbanden, dameskettingen en armbanden) dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Is leuk natuurlijk want ja, nu kan ik vanavond weer lekker mijn voorraadje aan gaan vullen :wink:
groetjes

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 15 jun 2004 10:40

waarschijnlijk helemaal compleet off topic ( maar dat zijn we al langer volgens mij.... :oops: :wink: ) hoeveel kettingen e.d. zou je minimaal mee moeten nemen naar een party en voor welk maximum/minimum aantal personen zou je het geven.... :?: wil er mee beginnen maar zit nog in het brainstorming voortraject zeg maar...ga je zelf achter mensen aan ?? vertel vertel....

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 15 jun 2004 10:51

ik ben ook wel benieuwd! 45 gaaf hoor! ze meoten we mooi zijn!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 15 jun 2004 11:48

Idd erg benieuwd, de meeste kettigen die ik maak draag ik zelf en de rest per opdracht dan weet ik zeker dat ze weg gaan. Ben nog een beetje huiverig met dingen maken die ik zelf bijvoorbeeld niet zo mooi vind, bang dat ik er niet vanaf kom. En ik ben hebberig hihihi alles wat ik mooi vind houdt ik zelf. Al wordt de voorraad alwel wat groot :lol:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 15 jun 2004 12:00

ik ben ook wel benieuwd! 45 gaaf hoor! ze meoten we mooi zijn!
Blijkbaar viel het wel in de smaak ja :wink: , Maar als ik naar die van jullie/jou kijk zit ik altijd te kwijlen en denk ik : dat kan ik nooit....zucht. ( vooral die gekettelde van jou vindt ik geweldig!)
waarschijnlijk helemaal compleet off topic ( maar dat zijn we al langer volgens mij.... ) hoeveel kettingen e.d. zou je minimaal mee moeten nemen naar een party en voor welk maximum/minimum aantal personen zou je het geven.... wil er mee beginnen maar zit nog in het brainstorming voortraject zeg maar...ga je zelf achter mensen aan ?? vertel vertel....
Ik weet niet hoe de rest het doet, maar ik ben gewoon bij mezelf begonnen. Vriendinnen enzo uitgenodigt om even te oefenen. Ik werd vanzelf gevraagd door vriendinnen, de kapster etc etc. Dus als het goed is loopt het vanzelf, ik ga op zo'n party ook nooit mensen opjagen om te vragen of ze het leuk vinden om bij hun thuis ook iets te doen. Als ze het leuk vinden komen ze vanzelf.. En ik heb hiernaast een full-time baan, dus het is niet dat ik zoveel MOET verkopen.
Ik neem altijd wel veel mee, minstens 100 kettingen en dan nog armbanden oorbellen etc. De mensen willen wel wat keus hebben. Verder bestellingen boekje, rekenmachine leuke zakjes om de sieraden mooi in te pakken, kado-toestandjes voor op die zakjes .
Ik vraag altijd of ze minstens 6-8 mensen uit willen nodigen, anders sta je daar een beetje voor piet snot alles in te pakken en mooi neer te leggen :wink: , je wil er natuurlijk wel wat aan verdienen!! Ook mag de gastvrouw een ketting uitzoeken, altijd leuk.

zeg...... je woont toch niet bij mij in de buurt he, daar gaat mijn handel als ik nu mijn "geheimen"prijs geef :D :lol: :wink:

Laat even weten als je het gaat doen en hoe het is gegaan, ben erg nieuwsgierig en natuurlijk succes :yes:

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 15 jun 2004 12:01

wat leuk jullie hebben allemaal nieuwe foto's !! ahum , nee, heeft hier niks mee te maken maar goed :oops:

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 15 jun 2004 12:07

zeg...... je woont toch niet bij mij in de buurt he,
rhenen>>>veendam,zit genoeg ruimte tussen voor de both of us.. :wink:

zat er ook al aan denken om eerst thuis te beginnen. Een collega gaf laatst nog als tip om het op het werk te doen na werktijd en dan gewoon wat collega's uit nodigen....vond ik ook wel een aardig idee om mee te beginnen......
je hebt gelijk wat dat pushen betreft, ik laat ook alleen maar zien als mensen er om vragen....ze weten je op de een of andere manier wel te vinden....

heb laatst ook op een modeshow gestaan en de modellen hadden mijn kettingen om op de catwalk, gossie dat geeft ook wel een kick hoor. Catherine Keijl was ladyspeakers en ook zij was onder de indruk, doet je toch wel wat op de een of andere manier! Toen ik al die dames om mijn standje zag staan dacht ik pas echt dat zo'n party ook eens zou moeten kunnen en lukken.....

Ok? excuus voor het lange verhaal waardoor dit inmiddels al meer kletspraat wordt, maar schoot me allemaal zo even te binnen...

Gesloten