Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van
http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar
http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
Anneke L
- Bead Reader
-
Contacteer:
nieuwe kralenwinkel in den bosch
Bericht
door Anneke L » vr 04 jun 2004 11:12
Ik wilde iedereen bij deze laten weten dat De kralenwinkel uit Breda, sinds 1 juni ook een winkel heeft in Den Bosch!
het adres is:
De Kralenwinkel
St. jorisstraat 26
5211 HB 's Hertogenbosch
073-6129089
Weer een leuk plekje erbij om kraaltjes in te slaan

-
mmc
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door mmc » vr 04 jun 2004 12:23
dat klopt idd eindelijk een kralenwinkel in den bosch
ik heb er gesolliciteerd, maar heb gisteren gehoord dat ik het niet ben geworden.
ga zeker een keer kijken, bestelde ook bij haar via internet
groetjes
michelle
-
Dylano
- Bead Interested
Bericht
door Dylano » vr 04 jun 2004 13:05
Ik kocht voorheen nog al eens wat bij haar in Breda, maar ze is best wel duur, ik heb nu gelukkig goedkopere adresjes gevonden.
-
mmc
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door mmc » vr 04 jun 2004 13:22
tijdens het gesprek vertelde ze mij, dat ze erg voordelig was, omdat ze het belangrijker vind dat mensen meer kunnen kopen dan dat zij er veel aan verdiend. er zit dus weinig winstmarge op.
maar ja als je dat niet doet; je moet er ook wel wat aan kunnen verdienen niet.
ik ben in den bosch nog niet geweest.
weet wel dat ze de eerste was waar ik via internet bij besteld heb, maar nu (in vergelijking met anderen) is ze best duur.
ga nog wel kijken.
-
Dylano
- Bead Interested
Bericht
door Dylano » vr 04 jun 2004 13:27
Ja dat verhaal ken ik dat ze niet veel aan hoeft te verdienen, bla, bla,
maar ze zal wel moeten met een pand in de binnenstad en een paar man personeel.....
Toen ik pas besmet was met het kralenvirus dacht ik dat de prijzen wel mee vielen bij haar maar dan ga eens verder kijken en dan blijkt dat de kralen eigenlijk best wel duur zijn , ik koop daar echt niets meer...
-
mmc
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door mmc » vr 04 jun 2004 13:36
heel herkenbaar, zeker ook via internet zijn er genoeg anderen die veel goedkoper zijn.
de laatste tijd vind ik overigens dat ze nog maar weinig aan haar site doet. maar ja je kunt je aandacht natuurlijk ook maar op 1 ding tegelijk richten.
-
Pienjo
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Pienjo » di 26 okt 2004 09:40
is deze gemakkelijk te vinden als je aan het winkelen bent, kom je er voorbij of zit hij ergens achteraf?
Liefs
Linda
-
mmc
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door mmc » di 26 okt 2004 14:54
het zit een beetje achteraf, maar is wel makkelijk te vinden.
als je de vughterstraat in loopt, van de markt af (houd de kant aan van vend en stadhuis)
loop je langs christine le duc en de kookwinkel (vreemde combi maar valt op)
daar kun je een straat in naar links houd ook hier de linkerkant van de straat aan stuk verder doorlopen dan kom je aan de linkerkant de kralenwinkel tegen. let op het is een vrij stil straatje met oa een esoterische boekwinkel en een lijstenmakerij. geen drukke en bekende winkels.
oja als je de vugtherstaat inloopt en niet afslaat naar de kralenwinkel maar doorloopt dan heb je aan de rechterkant de kwast en als je net de vugtherstraat inloopt kun je aan de rechterkant (simonlevelt op de hoek) een straatje in stukje verder rechts zit jafs
bij de kwast even vragen of je bij de glas kralen mag. achter de deur verstopt hebben ze heel veel mooie spulletjes
suc6 en veel plezier
grtz michelle