Beadies Utrecht

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:
Beadies Utrecht

Bericht door nienkesieraden » di 16 nov 2010 18:02

Omdat ik sinds een paar maanden in Utrecht werk ben ik eens gaan kijken wat er aan kralen te krijgen is daar. Via internet kwam ik bij Beadies terecht. Webshop ziet er erg leuk uit. Maar toen ik in de winkel kwam schrok ik me rot. De meiden van de winkel zelf keken me een beetje raar aan. En de kralen waren schrikwekkend duur. Normale bedeltjes die meestal zon 20 tot 60 cent kosten waren bij hun allemaal een euro nogwat of twee euro nogwat. Ja en de bak met afgeprijsde bedels was vijftig cent per bedel. Hoe kan het dat ze zo duur zijn? Het is echt een teleurstelling. Wie van jullie is er weleens bij Beadies geweest en wat zijn jullie ervaringen? Groetjes Nienke.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Beadies Utrecht

Bericht door beertje » di 16 nov 2010 18:39

ik ben er ook geweest zit in groningen maar vind de kralen ook heel duur maar daar hebben ze grote snoepzakken op de toonbank voor 5,- dit is niet zo duur en zitten helemaal vol maar doe nu dingen met kleine kraaltjes maar deze hebben ze nouwelijks

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Beadies Utrecht

Bericht door Kikkertje » di 16 nov 2010 20:45

Ik ken die winkel niet, maar op de website kan je ook al zien dat ze vrij prijzig zijn, dus dat had je misschien wel kunnen verwachten. Ze hebben wel aparte dingen erbij zitten.

Gewone winkels zijn vrijwel altijd duurder dan webwinkels. Dat is natuurlijk logisch, omdat ze ook meer kosten hebben, huur van de winkel, verzekeringen enzo, misschien personeelskosten. Dat hebben webwinkels meestal niet en dat merk je aan de prijzen. Het is natuurlijk wel leuk om de kralen in het echt te bekijken.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Beadies Utrecht

Bericht door nienkesieraden » di 16 nov 2010 22:35

Ja, maar ik zoek altijd diverse kralenwinkels in nederland, maart zo duur als deze nooit gezien.

Gebruikersavatar
Siekra
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:di 30 nov 2010 17:52
Locatie:Wervershoof
Contacteer:

Re: Beadies Utrecht

Bericht door Siekra » di 30 nov 2010 20:32

nienkesieraden schreef: Hoe kan het dat ze zo duur zijn? Het is echt een teleurstelling.
Vaak zijn winkels wat duurder omdat ze personeel moeten betalen en/of pand huur. Tenminste, dat neem ik een beetje aan (en is me verteld door exkralenwinkelier hier uit de omgeving)

Gesloten