Ebay verkopers?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:
Ebay verkopers?

Bericht door Nightvamp » zo 03 okt 2010 13:00

Ik ben benieuwd of sommigen van jullie ook op ebay kopen en of jullie favoriete verkopers hebben.

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Hannelies » zo 03 okt 2010 15:09

Ik koop veel op E-bay, bijna altijd uit China. En ik koop van verschillende verkopers, hangt er vanaf wat ze hebben en hoe duur.

Gebruikersavatar
Josje
Bead Dreamer
Berichten:660
Lid geworden op:di 06 apr 2010 08:48
Locatie:Groningen

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Josje » wo 06 okt 2010 12:05

Ik koop ook wel via e-bay. Afgelopen week nog een pakje ontvangen uit Hong Kong :D
Je kunt in principe wel uitgaan van de ratings. Ik ervaar dat verkopers ook hun best doen om die ratings hoog te houden. Als er iets mis gaat wordt dat zo snel mogelijk opgelost.
Ik koop eigenlijk elke keer bij een andere verkoper. Ik zoek wat ik nodig heb en selecteer in de zoekopties free shipping, deze artikelen zijn meestal iets duurder, maar vaak ben je door de dure verzendkosten uiteindelijk minder kwijt. (vooral vanaf china)

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Nightvamp » wo 06 okt 2010 17:25

Als ik de zoekfunctie gebruik kom ik eigenlijk altijd op die pandora achtige kralen uit.
:shock: Ik kom dus nooit goed uit op wat ik zoek.

Bij wie koop jij onder andere Josje?

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Hannelies » wo 06 okt 2010 17:40

Waar zoek je dan op? Glassbeads of glass beads misschien? Je kan beter iets specifieker zijn. Als je bijvoorbeeld 'faceted beads' intypt krijg je alle facetkralen, van alle materialen, of gemstone beads voor alle halfedelsteen. Op kleur of grootte zoeken gaat ook goed. Gebruik wel de engelse termen en zoek wereldwijd, dan krijg je veel meer.
Qua winkels, ik ken JNS Beads, Alice Beads, Angela Beads, Ayliss en nog vele anderen. Ik heb even gekeken, zijn er meer dan 80 waar ik de afgelopen 3 jaar geshopt heb! :mrgreen: Kijk eens in de E-bay Stores.
Succes!

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Nightvamp » wo 06 okt 2010 17:49

Ik gebruik inderdaad de zoekfunctie glass beads, ik ga eens proberen voor de tijd een 'verlanglijstje' te maken om zo een specifiekere zoekfunctie te kunnen gebruiken.
Ik heb namelijk vaak pas inspiratie als ik iets tegenkom op ebay, daar zit dus mijn probleem denk ik :lol:

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Frutsel » wo 06 okt 2010 19:57

Ebay komt zelf ook al met zoeksuggesties onder het woord wat je hebt ingetypt.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Isabel vd L
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:zo 20 jun 2010 10:26

Re: Ebay verkopers?

Bericht door Isabel vd L » do 14 okt 2010 07:50

Ik koop ook bij verschillende aanbieders en heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Als je via de zoekfunctie selecteert op product+verzendkosten laagste dan kun je leuke dingen vinden.

Gesloten