Adresjes Wageningen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Adresjes Wageningen

Bericht door Mar-JoYa » wo 03 feb 2010 11:34

Natuurlijk al even op de pagina van kralen.com gekeken ;) daar staat deze:

Khyber Gallery
Churchillweg 9
6707 JA Wageningen
0317 460488

Is dit de moeite waard? Zijn er nog meer kralenwinkels in Wageningen én iemand nog tips voor dingen die buiten kralen om de moeite waard zijn???? :mrgreen:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Adresjes Wageningen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 03 feb 2010 19:08

Een tijdje geleden heb ik gebeld wat de openingstijden waren. Toen werd me verteld dat ze alleen op afspraak open zijn. Geen idee of dat nog zo is.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Adresjes Wageningen

Bericht door Mar-JoYa » wo 03 feb 2010 20:36

Sowieso handig om te weten, kan ik er wel even rekening mee houden ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Re: Adresjes Wageningen

Bericht door Talleke » vr 05 feb 2010 11:21

Khyber Gallery heeft volgens mij altijd vaste openingstijden gehad. Als ik er langs kom wil ik wel even kijken voor je. Het is zeker de moeite waard om daar even te gaan kijken, ze hebben echt een enorme collectie kralen.
Khyber Gallery is op dit moment de enige kralenwinkel in Wageningen.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Adresjes Wageningen

Bericht door Mar-JoYa » za 06 feb 2010 12:18

Dank je wel voor je reactie :applaus: Zijn er behalve kralenwinkels nog andere aanraders (toeristische attracties :lol:)???
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Re: Adresjes Wageningen

Bericht door Talleke » zo 07 feb 2010 10:34

Ik heb eerlijk gezegd géén idee, er komt zo gauw niets in me op, maar zodra me toch wat te binnen schiet laat ik het je weten

Gesloten