Kraaltjes.nl

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Love-beadies
Bead Producer

Kraaltjes.nl

Bericht door Love-beadies » vr 31 jul 2009 13:43

Ik ben op zoek naar de wat grotere metalen hangers en tussenzetsels, die je met swarovski kunt beplakken. Dus ik dacht aan kraaltjes.nl maar die site doet helemaal niks meer. Heb ik iets gemist of bestaat deze winkel niet meer?
Groetjes Ilona

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Re: Kraaltjes.nl

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 01 aug 2009 08:45

Ik heb een tijd geleden een vage nieuwsbrief gekregen van een groothandel die ik niet kende. Uit de context begreep ik dat de afzender de nieuwe eigenaar en/of nieuwe naam was van de groothandel die vroeger bij kraaltjes.nl hoorde. Als ik de nieuwsbrief nog kan vinden, dan vind ik daar misschien weer de nieuwe naam van de site in. Als dat zo is dan laat ik het je weten.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 01 aug 2009 08:51

De zoekfunctie in mijn mailbox levert dit op: B2Beads. Maar ik weet niet of dit alleen een groothandel is of ook een website voor particulieren. Dat moet je zelf even uitzoeken, sorry.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » zo 02 aug 2009 13:58

Ja het is inderdaad een groothandel, dus daar heb ik niks aan :(
Wel bedankt voor het opzoeken!
Groetjes Ilona

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 02 aug 2009 14:45

Graag gedaan hoor :) .
Als je laat weten wat je zoekt dan kan ik je misschien zelf helpen? Ik heb in het verleden o.a. bij kraaltjes.nl gekocht, dus misschien heb ik wat je zoekt?

Gesloten