sierart-shop.nl

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:
sierart-shop.nl

Bericht door Jeanette » di 12 mei 2009 16:28

Heeft iemand ervaring met deze webshop? Ik heb op 21 april een bestelling gedaan, kreeg keurig een bevestiging en heb gelijk betaald, vervolgens hoorde ik niks. Hoorde van Bianca dat ze computerproblemen hadden dus heb nog even afgewacht. Vorige week vrijdag (1mei) heb ik ze gebeld, er waren inderdaad computerproblemen maar die zouden de volgende dag opgelost worden. Ondertussen heb ik nog steeds niks gehoord, ik blijf proberen te bellen maar er wordt nu niet meer opgenomen...
Ik voel me erg bij de neus genomen en ben dus 30 euro lichter. Iemand die er meer van weet?
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Biebeltsje » di 12 mei 2009 16:31

Nou lekker dan dat je nog niets hebt... :?

Kan je helaas niet verder helpen maar ik zou anders proberen om het via de bank terug te halen... weet niet of dit kan maar je kan altijd proberen!

Wat ik trouwens niet snap, is dat ze dan niet via de telefoon je bestelling verder hebben afgewerkt :?

Vind het in ieder geval niet netjes van ze!
Afbeelding

Gebruikersavatar
dombo1981
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:zo 17 mei 2009 16:46

Re: sierart-shop.nl

Bericht door dombo1981 » zo 17 mei 2009 16:57

Hoi Jeanette,

Ik heb er in februari iets besteld en dat ging wel gewoon goed.

Balen zeg voor je!
Heb je inmiddels je geld al terug?
Via de bank zou het wel moeten lukken denk ik.

Groetjes Patricia

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door CreaCorina » ma 18 mei 2009 09:52

Vervelend dat het zo gaat.
Denk ik maar even de bank bellen om het bedrag terug te laten halen,mits mogelijk
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Jeanette » zo 24 mei 2009 20:48

ik ben een week op vakantie geweest en had de hoop dat het pakje er misschien zou liggen bij thuiskomst...niet dus. Ik kan in ieder geval mijn geld niet terugkrijgen van de bank omdat het gewoon een storting was. morgen toch nog maar eens proberen te bellen :?
Groetjes Jeanette

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Irene van der Maas » di 26 mei 2009 06:38

Ik snap niet helemaal wat een computerstoring te maken heeft met het niet opsturen van spulletjes. Ze heeft je bestelling toch???
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Jeanette » vr 29 mei 2009 10:51

zojuist kreeg ik een telefoontje. Het was een lang verhaal, ze waren ook 2 weken op vakantie geweest dus onbereikbaar enz. In ieder geval heeft ze beloofd dat het vandaag op de post gaat en ik het dus morgen of maandag in huis heb.....
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Biebeltsje » vr 29 mei 2009 11:33

Nou ja, dat is lekker zeg! Jij maar wachten en doen en zij lekker op vakantie :?

Hoop dat je het gauw binnen hebt want je hebt er meer dan lang genoeg op gewacht!!

Ben nu toch wel benieuwd of ze ook wat extra's erbij hebben gedaan als een goedmakertje... want langer dan een maand wachten op je bestelling en dat ze ondertussen ook nog eens lekker op vakantie gaan... dat vind ik gewoon not done... maar ja dat ben ik he :oops:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Sandra » vr 29 mei 2009 11:33

:shock: Meer dan een maand levertijd...ok als je op vakantie gaat, maar dan kijk je daarvoor toch nog even of er niet iets nog afgehandeld moet worden?

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Jeanette » zo 31 mei 2009 14:22

nou ik heb mijn bestelling gekregen... geen sorry of extraatje erbij, wel 55 cent omdat ze niet alles op voorraad had... Ik weet wel dat ik hier nooit meer bestel....
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: sierart-shop.nl

Bericht door Biebeltsje » ma 01 jun 2009 09:14

Ik vind het ronduit schandalig dat je niet eens een sorry of een extraatje hebt ontvangen... na een maand wachttijd vind ik het wel zo netjes om iets erbij te doen...
Afbeelding

Gesloten