webwinkel axatasa

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:
webwinkel axatasa

Bericht door Romana » za 18 apr 2009 15:27

Wie kent deze webwinkel en heeft er wel eens besteld? Het lijkt mij wel een goede webwinkel, maar toch even voor de zekerheid vragen :D
http://www.axatasa.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Liefs Romana

Gebruikersavatar
marindasnippe
Bead Dreamer
Berichten:734
Lid geworden op:zo 19 okt 2008 14:34
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Re: webwinkel axatasa

Bericht door marindasnippe » za 18 apr 2009 17:44

volgens mij zijn deze onlangs van naam veranderd en heten ze voorheen actiekralen.nl, heb daar wel eens bij besteld en goede spullen en snel thuisbezorgd... en heb al gezien dat ze nu nog goedkoper zijn... dus denk dat ik binnenkort ga bestellen!

Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Re: webwinkel axatasa

Bericht door creadees » za 18 apr 2009 18:28

Ja dat was idd eerst actiekralen, en daar is geloof ik al een keer een topic overgeweest

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... en#p455686

De kwaliteit is wel goed geloof ik voor zover ik gelezen heb :D
Groetjes Desiree

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: webwinkel axatasa

Bericht door Romana » za 18 apr 2009 18:36

Nou iig bedankt! Ik ga er wel bestellen :D
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: webwinkel axatasa

Bericht door Hannelies » za 18 apr 2009 19:13

Ik heb goede ervaringen met deze winkel. Alleen de cracklekralen zijn niet allemaal van goede kwaliteit. Ze zijn geverfd en bij veel dragen gaat de verf eraf waardoor ze gewoon doorzichtig worden, zonder crackle :cry: Het gekke is dat niet al hun cracklekralen slecht zijn.. en dat je dat dus niet kunt zien op de foto. Ik had prima vierkante oranje en paarse en de oranje ronde en zwarte waren heel lelijk (dof, en daar ging de verf dus af). Verder prima kralen.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: webwinkel axatasa

Bericht door Romana » zo 19 apr 2009 07:58

Hannelies schreef:Ik heb goede ervaringen met deze winkel. Alleen de cracklekralen zijn niet allemaal van goede kwaliteit. Ze zijn geverfd en bij veel dragen gaat de verf eraf waardoor ze gewoon doorzichtig worden, zonder crackle :cry: Het gekke is dat niet al hun cracklekralen slecht zijn.. en dat je dat dus niet kunt zien op de foto. Ik had prima vierkante oranje en paarse en de oranje ronde en zwarte waren heel lelijk (dof, en daar ging de verf dus af). Verder prima kralen.
Oke bedankt voor de tip, ik weet dus dat ik geen cracklekralen moet gaan bestellen :mrgreen: :wink:
Liefs Romana

Gebruikersavatar
doornroosje91
Bead Discoverer
Berichten:42
Lid geworden op:wo 15 apr 2009 10:28
Contacteer:

Re: webwinkel axatasa

Bericht door doornroosje91 » zo 19 apr 2009 10:40

Lijkt me ook een goede webwinkel, maar ik ga eerst even een keer hier op creadream bestellen :D

5tc
Bead Starter
Berichten:72
Lid geworden op:wo 04 mar 2009 07:46

Re: webwinkel axatasa

Bericht door 5tc » zo 19 apr 2009 11:14

ik heb er ook cracles besteld en die van mij waren erg mooi.
ik heb nu weer een order bij ze lopen. ze zijn altijd lekker snel :)

Sweetaboutme
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:wo 05 aug 2009 11:18

Re: webwinkel axatasa

Bericht door Sweetaboutme » wo 05 aug 2009 12:02

Ik heb al een aantal keren besteld bij hen. Prima kwaliteit, ook de crackles. Wat ik niet zo mooi vond waren de metalic look spullen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: webwinkel axatasa

Bericht door Sandra » wo 05 aug 2009 12:11

:o Wat toevallig dat deze topic net weer naar boven komt. Er kwam namelijk vanochtend een klant een bestelling bij me ophalen en vroeg of ik axatasa kende, ik had er nog nooit van gehoord. Ze had er keer eerder gekocht en de kwaliteit viel er heel erg tegen. Ze kreeg toen de tip bij Kralen.com te kopen, zodoende kwam ze bij mij. Ik had niet gevraagd over wat voor soort kralen het ging, dus dat weet ik niet.

Lian

Re: webwinkel axatasa

Bericht door Lian » wo 05 aug 2009 12:58

Ik heb er ook al vaker besteld,en de producten zijn mooi.Je kunt daar gerust veilig bestellen.

Gesloten