Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Biebeltsje » zo 18 jan 2009 11:20

Hoi hoi

Ik had een vraagje voor jullie...

Heb op marktplaats leuke kralen gevonden die helemaal bij mij passen, en nu vroeg ik mij af of iemand van jullie wel eens van deze verkoper heeft gekocht.

Het gaat om onderstaande verkoper:

http://verkopers.marktplaats.nl/6286028" onclick="window.open(this.href);return false;

Tis via marktplaats, vandaar dat ik ook nog even aan jullie vraag, wie weet heeft iemand van deze persoon al eens iets gekocht. Het gaat mij voornamelijk om de echtheid van de kralen, ze verkoopt namelijk ook edelstenen en vroeg mij af of deze verkoper hiermee ok is.

Alvast heel erg dank.

Groetjes Bianca
Afbeelding

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Haematodipsia » zo 18 jan 2009 11:53

De rutielkwarts is volgens mij rutilated kwarts maar dat verschil is niet voor iedereen even duidelijk. Het is wel zo dat rutielkwarts veel meer waard is.

Toen ik de uitleg las dacht ik dat je het over mijn moeder had, ze verkoopt ook edelstenen op marktplaats :D

Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Ilsy81 » zo 18 jan 2009 12:31

ja, ze verkoopt mooie dingen.
ik zag vandeweek een set kralen bij haar staan voor een prijs waarvan ik dacht: dat is we heel weinig :oops:
dus durfde ik het niet aan....

ze heeft ook mooie kleuren zoetwaterparels, dus als iemand iets weet....ben ik benieuwd :wink:
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Hannelies » zo 18 jan 2009 12:51

Ik ken haar niet maar het ziet er wel goed uit. Niet zo duur ook. Waarschijnlijk koopt ze gewoon slim in via internet in China ofzo.

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Romana » zo 18 jan 2009 13:14

Het is idd erg goedkoop wat ze aanbieden. Ik had er ook al een paar keer bij gekeken, maar durf niet te bestellen. :roll:
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Sylvi@ » zo 18 jan 2009 13:25

Het lijkt inderdaad goedkoop. En of de informatie die erbij staat nu kennis is of knippen en plakken van het internet???? Als je iets bestelt zou ik zelf eerst een kleine hoeveelheid bestellen en dan je oordeel vellen.......
Zag dat de advertenties van een plaatsgenoot zijn. Ik ken deze persoon niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. :wink:
Harlingen ligt niet zo'n eind uit de buurt...20 minuten...ik zou een afspraak maken om ze in het echt te mogen zien......
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Biebeltsje » zo 18 jan 2009 14:33

Bedankt meiden,

Ik heb zelf nog niet echt veel verstand van deze dingen om ze uit elkaar te halen :oops:

Vond ze namelijk zelf ook wel goedkoop en ze heeft hele leuke dingen te koop. En idd misschien eens een kleine hoeveelheid bestellen en dan eens even goed bekijken :D

Misschien dat iemand hier van het forum ook zoiets heeft van dat zou ik ook wel willen proberen die er wat meer verstand van heeft... ??? Zou ook erg handig zijn :oops:

Laat het jullie nog wel weten of hier wat heb besteld en wat de kwaliteit was :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nynke
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 09:14
Locatie:Leeuwarden

Re: Wie kent deze verkoper? (marktplaats)

Bericht door Nynke » vr 21 aug 2009 09:25

Ik heb toevallig gisteren echt kwijlend voor deze advertenties gezeten, en wil er binnenkort (als het schip met geld eindelijk binnen vaart :D ) iets gaan bestellen. Heeft er iemand hier al besteld die zijn ervaringen met mij wil delen?
Wingardium leviosa!

Gesloten