Tenerife

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
caro
Bead Discoverer
Tenerife

Bericht door caro » zo 09 feb 2003 19:39

Ik ga op reis naar Tenerife. Heeft iemand daar al kralenadressen gevonden ?
Thx
Caro
I am an bead and juwel-addict !!!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 09 feb 2003 22:58

Jawadde, wat zijn jullie verslaafd, zelfs op vakantie kunnen jullie niet zonder kralen :P
Afbeelding

Kimmie
Bead Reader

Bericht door Kimmie » ma 10 feb 2003 22:30

Haha, het valt me nog mee dat er nog niemand zoiets heeft van: "Jongens (sorry; meiden), ik ga mijn vakantie boeken, waar vind ik de beste&goedkoopste&leukste kralewinkels?"

Groetjes Kimmie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 10 feb 2003 22:37

hahahaha dat ze hen reis aanpassen aan de hand van aantal kralenwinkels in de buurt? hihihihihih zo erg zijn we gelukkig niet nee...hoop ik. :wink:

caro
Bead Discoverer

overal

Bericht door caro » di 11 feb 2003 21:22

Als ik geen kralenadres op verlof vindt, wordt ik een beetje gek... maar ik neem dan altijd een doosje met kralen mee, zodat ik er tenminste wat mee kan friemelen...
hihi
I AM AN ADDICT, BEEBIE
Caro :lol:

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 11 feb 2003 22:43

Ik ga volgende week op wintersport & neem ook een doosje met kralen mee!!! Denk dat m`n moeder dat niet echt leuk vind, maar ik kan echt niet 10 dagen zonder ze. Hopelijk is er daar in het dal nog een kralenwinkel ofzo, want in het dorpje waar we zitten echt niet :(
Ik ken je probleem dus Caro & zal ff zoeken of ik iets kan vinden over kralenwinkels op Tenerife :)
knuffel Marieke

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » di 11 feb 2003 22:51

Caro, heb al 1 adres gevonden (geloof ik);

MUNDO MANUAL
Tel : 928254972 Email :mundomanual@iespana.es
DR.NAVARRO TORRNET,2
35001 LAS PALMAS Las Palmas

Het adres heb ik hier gevonden; http://www.empleofacil.com/empleo/ver_c ... c_code=787" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien moet je ze even een mailtje sturen om te kijken of ze echt een winkel zijn. Hopelijk heb je er wat aan.
knuffel Marieke

Gast

Bericht door Gast » vr 21 feb 2003 14:26

Hoi,

Dit is een zaak op Gran Canaria (denk ik). Las Palmas ligt op GC ipv Tenerife... :(. Je zou kunnen eilandhoppen :wink:. In ieder geval wel een nieuw adresje erbij :).

Groetjes, Danielle

http://www.danilei.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

caro
Bead Discoverer

I am back !!!!

Bericht door caro » do 27 feb 2003 19:29

Yoehoe guys hebben jullie me een beetje gemist ? Ben van deze nacht van Tenerife teruggekomen ! Slecht weer gehad, niet normaal, regen wind, koud, wolken. 1 dag een paar uur naar het strand geweest, maar zijn dan bijna weggevlogen !

Heb dus heel veel geshopt...digitale camera (kan ik eindelijk mijn juwelen op plaatjes zetten), kleren, parfum, handtas en ... zilveren hangers vooral met edelstenen in. Ik ga er nogal sobere kettingen mee maken, in ??n kleur en dan enkel zo een hanger in het midden. Krijg ik af en toe vraag naar. Ik heb ze op een markt gekocht en in souvenirwinkels, want een kralenwinkel was er echt niet te vinden. Las Palmas is inderdaad op Gran Canaria en heb de boot toch maar niet genomen, hihhi :wink:

Liefs
Caro

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » do 27 feb 2003 19:35

H? vakantieganger!!!!!!!!!!

We hebben je hartstikke gemist!!!
Balen joh, dat het weer zo klote was! Je verzint het toch niet op Tenerife?
Volgens mij heb je je ondanks dat toch nog wel redelijk vermaakt met al je inkopen!
We zien de plaatjes van je digitale camera wel verschijnen,ben heel benieuwd.
Je hebt zeker heel wat bij te lezen op het forum?

Groetjes Annemieke

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 27 feb 2003 19:44

Hoihoi Caro,

Fijn dat je weer terug bent!!
Jammer dat je slecht weer hebt gehad.
Hopelijk heb je toch een beetje genoten!!

Ben nieuwsgierig naar de kiekjes!!

Veel liefs,
Marlies

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 27 feb 2003 20:42

:) ben heel benieuwd naar je voorbeelden. als je ze naar mij mailt kan ik ze wel keer op internet zetten, ook kan je ze eenvoudig op internet zetten via http://groups.msn.com" onclick="window.open(this.href);return false;, je maakt daar dan een eigen groep aan. en dan kunnen wij je voorbeelden zien. ;-) tip: adobe photoshop is een handige programma om foto's mee te bewerken. foto's van 500 Kb zijn te groot voor op internet: nemen teveel ruimte in en het duurt lang voordat de bezoeker het te zien krijgt. bij adobe photoshop kan je save as web doen, dan is het bv maar 5 Kb (wel afhankelijk van grootte van het plaatje). ik ben benieuwd! :)

Gesloten