Duitsland

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Sieradenshop
Bead Starter
Contacteer:
Duitsland

Bericht door Sieradenshop » do 08 apr 2004 21:01

Hallo!!!

Ik ga morgen voor 5 dagen naar mont royal en was benieuwd of er adressen zijn die jullie weten van kralenshops in de omgeving...
Ik hoop op snelle reacties want ik ga morgen om 12.00 uur al weg!!!

Groetjes Nathalie
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...

bibi
Bead Believer

Bericht door bibi » do 08 apr 2004 21:29

Hoi,

ik ben bang dat ik je moet teleurstellen. Ik ben ongeveer een maand geleden daar geweest. Ik had ook een vraagje over adressen aldaar op dit forum. Helaas wist niemand een adresje. Ik heb ook geen kralenwinkel gezien. Mocht je er toch eentje tegenkomen, dan hoop ik dat je dit wilt melden, want ws gaan we er nog wel eens heen.
Heel veel plezier op vakantie.
Groetjes Bibi

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » vr 09 apr 2004 12:33

Vandaag waren alle winkels dicht... :( Wij gingen naar D?sseldorf, maar het was wel erg stil... alles dicht dus :( Voor niks zo ver gereden. Uiteindelijk 5 uur in de auto gezeten. Morgen gaan we weer... ?ls de winkels dan wel open zijn. Weet iemand toevallig of dat zo is?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » vr 09 apr 2004 13:13

Ik ga wel eens in duitseland winkelen maar dan in vreden of bocholt enz.. die kant op.. en daar zijn de winkels op zaterdags alleen smorgens open..

Ik hoop voor je dat dat daar niet het geval is..

Groetjes Eelke

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » vr 09 apr 2004 16:09

:!: Het is vandaag goede vrijdag, dat is een feestdag in Duitsland! Mijn vriend werkt in Aken en die heeft ook vrij vandaag. Misschien goed om te weten: 1 mei is ook een Duitse feestdag.

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » vr 09 apr 2004 19:54

Hoi Stephanie,

Jammr dat je zo ver hebt gereden voor niets. Alle Duitsers waren vandaag weer in Groningen voor de bloemetjesmarkt. Zijn ze dol op, we hadden zelfs een heuse file van 5 km tussen Nieuweschans en Groningen. 1x per jaar staat daar een file......hahahahaha.

Myra

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » vr 09 apr 2004 20:20

Heb ook hele mooie bloemetjes gekocht!
En een heuse rhodondendron met fuchsiaroze knoppen erin...jippie, morgen aan het knutselen met potten..
Er zijn op de bloemetjesmarkt op goede vrijdag altijd eeeeenorm veel duitsers, de marktkooplieden passen zelfs hun bordjes in het duits aan haha!
had nog niet gehoord van de file, maar tjongejonge....5 km, begint al op de randstad te lijken! :wink:

groetjes
marike

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » vr 09 apr 2004 21:43

moest de hele dag werken, heb alleen maar mensen met bloemetjes gezien :twisted: :twisted:
Nou ja heb ik mijn geld weer in de zak gehouden....

hihi echte randstad toestanden hoor, ik hoorde het op de radio, volgens mij Radio noord maar weet het niet meer zeker. Tis maar 1x per jaar gelukkig, alhoewel de ringweg staat tegenwoordig ook goed vast smorgens.
Ben ik blij dat ik elke dag op mijn fietsje ga

Myra

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » za 10 apr 2004 10:18

hoi, hoi, ik heb een jaar lang in dusseldorf gewoont en de winkels zijn daar normaal zaterdags tot vijf uur geopend. door de week altijd tot 8 uur! maar ik weet niet hoe het vanndaag is, het is paaszaterdag, en de duitsers kennnende.... :roll:
het is wel een super gave stad echt heel erg leuk. ik weet echter niet of ze daar kralenwinkels hebben, toen ik daar woonde was ik nog niet met kralen bezig.
veel plezier daar! :D
Afbeelding

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 11 apr 2004 10:22

Gisteren waren de winkels tot 8 uur open in D?sseldorf :). Ik heb heeeeeel veel geshopt maar geen kralen ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gesloten