Voordeelkralen.nl

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Voordeelkralen.nl

Bericht door Biebeltsje » za 15 nov 2008 11:37

Heeft iemand hier al eens wat bij besteld??

Zo ja hoe was de kwaliteit?

Alvast bedankt!

Groetjes Bianca
Afbeelding

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door snoep » zo 16 nov 2008 19:29

Ja hoor al heel veel

die site is van ans creatief

een hele verzorgde aflevering en elk product perfect

altijd een aardigheidje

echt een aanrader
koop maar gerust

Margaret

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door bebiezjoe » zo 16 nov 2008 21:44

Hoi,

Ook ik ben fan van Ans. :D

Bebiezjoe
Bea

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door Biebeltsje » di 18 nov 2008 12:10

Bedankt, zal ws binnenkort eens bij der bestellen :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door Hannelies » di 18 nov 2008 13:08

Ik zat te kijken op goedkoopstekralen.nl..... Iemand daarmee bekend? het viel me op dat ze in elk geval niet kunnen rekenen.... Er staat dan bijvoorbeeld 100 kralen voor 2.49 Euro en dan zou elke kraal maar 0,02 cent kosten, terwijl het toch echt bijna 2,5 cent per kraal moet zijn, dat soort dingen. Maar als iemand weet hoe de kwaliteit van de kralen daar is hoor ik het graag!
Toen maar even geshopt op voordeelkralen.nl (dankzij positief bericht hier) en gelijk besteld. Ze zijn al opgestuurd dus snelle afhandeling :D

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door Mar-JoYa » di 18 nov 2008 19:35

Hannelies schreef:Ik zat te kijken op goedkoopstekralen.nl..... Iemand daarmee bekend? het viel me op dat ze in elk geval niet kunnen rekenen.... Er staat dan bijvoorbeeld 100 kralen voor 2.49 Euro en dan zou elke kraal maar 0,02 cent kosten, terwijl het toch echt bijna 2,5 cent per kraal moet zijn, dat soort dingen. Maar als iemand weet hoe de kwaliteit van de kralen daar is hoor ik het graag!
Toen maar even geshopt op voordeelkralen.nl (dankzij positief bericht hier) en gelijk besteld. Ze zijn al opgestuurd dus snelle afhandeling :D
Volgens mij kunnen ze prima rekenen :wink: 2,49 gedeeld door 100 is toch 0,0249 :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door estherwijma » di 18 nov 2008 20:13

Nou ik heb eens een kijkje genomen op voordeelkralen.nl. Ga morgen eens eht goed neuzen en mss ook bestellen! Ziet er goed uit :)

gr esther
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door Hannelies » di 18 nov 2008 22:57

Mar-JoYa schreef:
Hannelies schreef:Ik zat te kijken op goedkoopstekralen.nl..... Iemand daarmee bekend? het viel me op dat ze in elk geval niet kunnen rekenen.... Er staat dan bijvoorbeeld 100 kralen voor 2.49 Euro en dan zou elke kraal maar 0,02 cent kosten, terwijl het toch echt bijna 2,5 cent per kraal moet zijn, dat soort dingen. Maar als iemand weet hoe de kwaliteit van de kralen daar is hoor ik het graag!
Toen maar even geshopt op voordeelkralen.nl (dankzij positief bericht hier) en gelijk besteld. Ze zijn al opgestuurd dus snelle afhandeling :D
Volgens mij kunnen ze prima rekenen :wink: 2,49 gedeeld door 100 is toch 0,0249 :D
Klopt! Maar wel 0,0249 EURO en zij hebben het over euroCENTEN dus 2,49 cent

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door Hannelies » di 18 nov 2008 23:04

Maar dat wil niet zeggen dat ze geen goede kralen zouden hebben natuurlijk :D . Iemand ervaringen met deze shop?

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: Voordeelkralen.nl

Bericht door neal_01 » ma 29 dec 2008 23:50

Ik heb nog nooit bij voordeelkralen.nl besteld, maar wel bij de variant voor kleinere aanschaffingen anscreatief.nl. Daar heb ik goede ervaringen mee.
De parels ervan zijn ook erg mooi, mooie kleuren! En gewoon nette levering, niets te klagen.
Tegenwoordig hou ik zelf maar 'n overzichtje bij met wat ik waar ooit heb besteld en of het me tegenviel of dat ze heel mooi waren.. weet ik het voor de volgende keer ;)
Close your eyes .. and dream

Gesloten