Kralentip Istanbul/Turkije

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
renata
Bead Believer
Kralentip Istanbul/Turkije

Bericht door renata » zo 04 apr 2004 11:39

Hoi allemaal

Vorig weekend ben ik in Istanbul geweest en daar heb ik op de Grote Bazaar een aantal leuke kralen gekocht. Losse kralen verkopen ze niet echt heel veel, wel wat hangers. Het is voordeliger (en makkelijker) als je een heleboel kralen wilt hebben, een armband of ketting te kopen, die je dan weer uit elkaar kunt slopen. Prijzen verschillen nogal, het is dus afdingen geblazen. En goed kijken of kralen van glas of plastic zijn!

Ik zal zo eens kijken of ik wat foto's erbij kan doen van wat ik gekocht heb (om een idee op te doen voor degenen die naar Turkije gaan).

Doei.

Renata

http://groups.msn.com/_Secure/0VQAjAygb ... 2359544092

het duurde even maar hierbij de link. ik hoop dat jullie het een beetje goed kunnen zien. ik heb maar van alles een paar op de foto gezet (ik heb er ook niet mega veel). de armbandjes haal ik uit elkaar en verwerk ze dan apart.

doei
Laatst gewijzigd door renata op wo 27 okt 2004 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » zo 04 apr 2004 11:47

ik ga naar turkije dus wil best een foto zien haha :wink:
-=Liefs Wendy=-

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » zo 04 apr 2004 14:49

Wat leuk dat je naar Turkije bent geweest :D..
Ik heb gehoord van vriendinnen dat ze in Istanbul echt hele grote potten met kralen verkopen :D
Mijn zus en vriendinnen nemen dit jaar wat voor me mee. :D
En ik ben erg benieuwd naar je foto's :wink:
Groetjes
Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 04 apr 2004 15:10

Heel misschien dat ik ook nog naar Turkeije op vakantie ga, dus ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je foto's :!:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 04 apr 2004 16:07

ik ga over 4 weken dus ben super benieuwd! was er met frankrijk gebeurd pee? hoe was je vakantie verder? lekker weer?? wat heb je allemaal gezien??

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 26 apr 2004 14:01

ben benieuwd of je nog foto's gemaakt had... ik vlieg over 9 daagjes weg... hmmm

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » ma 26 apr 2004 14:07

lekker hoor dat is echt aftellen
-=Liefs Wendy=-

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 26 apr 2004 17:49

Zo veranderlijk als het weer... ik ga denk ik helemaal nergens meer naar toe... met die knie kan ik toch niet veel als chillen en relaxen dus misschien nog eens een weekendje weg of beautyfarm maar meer zal het niet worden helaas...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 26 apr 2004 18:21

ik wil wel mee pee.... geld zat ( :roll: :cry: )

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 26 apr 2004 18:31

Waarheen? Beautyfarm???? (En dat was 500 posts dan wel he)
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 26 apr 2004 18:34

jups beatyfarm....klinkt goed

renata
Bead Believer

Bericht door renata » ma 26 apr 2004 19:08

Pienjo schreef:ben benieuwd of je nog foto's gemaakt had... ik vlieg over 9 daagjes weg... hmmm
Ik heb de link geplaatst dus je kan ze zien. In ieder geval fijne vakantie!! Waar ga je naar toe in turkije??
byeeeee

Karen
Bead Reader

dat soort kralen maar dan in Nederland

Bericht door Karen » ma 26 apr 2004 21:17

Hoi allemaal,

Voor dat soort kralen hoef je niet naar Istanbul hoor. De gemiddelde (uitgebreide) Turkse groentenboer annex super heeft ze vaak ook. Hier in Nijmegen kun je ze tenminste zo kopen ....

Groet,

Karen

renata
Bead Believer

Re: dat soort kralen maar dan in Nederland

Bericht door renata » di 27 apr 2004 08:15

Karen schreef:Hoi allemaal,

Voor dat soort kralen hoef je niet naar Istanbul hoor. De gemiddelde (uitgebreide) Turkse groentenboer annex super heeft ze vaak ook. Hier in Nijmegen kun je ze tenminste zo kopen ....

Groet,

Karen
Ik ga ook niet speciaal voor de kralen naar Istanbul, hoor!! Maar het is toch leuk als je in buitenland ook wat koopt. Geeft het toch een voldaan gevoel. Maar ik zal eens kijken bij de nederlande turk!
byeeeee

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 27 apr 2004 09:33

Ik heb de link geplaatst dus je kan ze zien. In ieder geval fijne vakantie!! Waar ga je naar toe in turkije??

Ik ga een rondreis maken daar... onder andere Troije, instanbul, ismar (ofzo) en nog meer plaatsten...Jij was alleen in Istanbul geweest of nog elders?
Ik zag gister alleen de papieren... en de vliegtijden zijn weer erggg gunstig (NOT) We komen terug om 12 uur snachts... en we moeten met de trein terug die pas om kwart voor 4 gaat.. het leuke is mijn moeder is die dag jarig en smiddags zit het huis vol. Ook moet ik om 9 uur op mijn stage zijn .. maar daar ga ik nog maar eens over praten.

Wat is nu leuker op je fiets naar de groenteboer of naar Turkije zelf??

Gesloten