De Kralenwinkel te Antwerpen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
L.C.
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:do 03 jul 2008 14:58
Locatie:Hoboken - Antwerpen (België)
De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door L.C. » za 12 jul 2008 14:41

Weet iemand soms waar ik in Antwerpen deze kralenwinkel kan vinden?
Had via google een adres gevonden : Korte Nieuwstraat 6 te Antwerpen.
Ben daar vandaag met mijn dochtertjes langs geweest, maar kan daar nergens deze winkel terug vinden.
Met een zéér grote teleurstelling zijn we dan maar terug huiswaarts gekeerd.

Alle nuttige info omtrent deze winkel is van harte welkom.
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 12 jul 2008 16:27

Ik denk dat die al tijdje gesloten is...er was 1 bedrijf met winkels op meerdere vestigingen en webwinkel, maar meerdere winkels zijn dicht en de webwinkel is verkocht.
Je kan wel evt kijken naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; , daar staan nog adressen van andere winkels.

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Bericht door veha » ma 21 jul 2008 09:47

Die is inderdaad al een tijdje gesloten, hier vind je nog wat meer info en adressen http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=581. Ik persoonlijk ga momenteel meestal mijn kralen kopen bij het elfenatelier in de Van Wesenbeekstraat.

groetjes,
Veerle

Gebruikersavatar
L.C.
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:do 03 jul 2008 14:58
Locatie:Hoboken - Antwerpen (België)

Bericht door L.C. » ma 21 jul 2008 10:24

Daar ga ik deze vakantie dan zeker nog wel eens een kijkje nemen. Dat kunnen mijn dochtertjes ook nog mee, en de bomma (oma) ook. :lol:

Alvast bedankt voor het adresje.
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door kralie » vr 25 dec 2009 11:59

IK WEET NEIT OF HET IN DIE STRAAT IS MAAR IK WAS oin september ofzo in antwerpen en dan heb je daar Zahia zitten. Vind het zelf wel een vrij dure winkel, worden allemaal sieraden en kralen van edelsteen verkocht. Heb zelf ook wat bijzonders meegenomen maar wel erg duur. Ik zag wel dat in dezelfde straat nog een kralenwinkel ging openen
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
nienja
Bead Fan
Berichten:347
Lid geworden op:di 02 mei 2006 21:58
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door nienja » ma 12 apr 2010 19:26

hallo ieder

ben vorige week vrijdag in Antwerpen geweest, en inderdaad de winkel in de Korte Nieuwstraat is er niet meer!!
Maar er is in de Van Wesenbekstraat, tegenover centraal station, de chinese wijk dus, een Elfenatelier op nummer 56

en op de Kleine Markt, achter de Oudaan, is er een mooie kralenwinkel Beads and Beyond
mooie dingen en veel!!

doei
nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

Gebruikersavatar
anjansen
Bead Starter
Berichten:83
Lid geworden op:ma 15 mar 2010 12:12
Locatie:Soest

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door anjansen » do 29 apr 2010 10:28

Ik zat bij mijn ouders (die in BE wonen) in het plaatselijke krantje te lezen en kwam daar een artikel tegen over kralenwinkes in Antwerpen.
• Beads & Beyond zit nu op de Kleine Markt 7 in Antwerpen. Info: +3232975743.
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ga er waarschijnlijk vrijdag 14 mei een kijkje nemen, dus breng dan verslag uit.

Andere kralenwinkels in Antwerpen die in het artikel genoemd werden, zijn:
• Particles, Lange Koepoortstraat 13 in Antwerpen. Info: +3232132224
• Zahia, Everdijstraat 31 in Antwerpen. Info: http://www.zahia.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Music was my first love, beads are my second

Gebruikersavatar
nienja
Bead Fan
Berichten:347
Lid geworden op:di 02 mei 2006 21:58
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door nienja » do 29 apr 2010 12:43

anjansen schreef:Ik zat bij mijn ouders (die in BE wonen) in het plaatselijke krantje te lezen en kwam daar een artikel tegen over kralenwinkes in Antwerpen.
• Beads & Beyond zit nu op de Kleine Markt 7 in Antwerpen. Info: +3232975743.
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ga er waarschijnlijk vrijdag 14 mei een kijkje nemen, dus breng dan verslag uit.

Andere kralenwinkels in Antwerpen die in het artikel genoemd werden, zijn:
• Particles, Lange Koepoortstraat 13 in Antwerpen. Info: +3232132224
• Zahia, Everdijstraat 31 in Antwerpen. Info: http://www.zahia.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel zeker doen!!
Beads and Beyond hebben mooie spullen!!
die van de Lange Koepoortstraat ken ik niet

Ik weet nog wel dat er op de hoek van de Koepoortstraat en de Zirkstraat, dacht ik , er enkele jaren geleden ook eentje is geweest, met een badkuip vol kralen!
Everdijstraat weet ik zo niet liggen!
Te lang geleden !!Ik ben van Antwerpen afkomstig, maar woon al jaren nu in de belgische kempen............en daar is niet veel van kralen!

doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

Gebruikersavatar
anjansen
Bead Starter
Berichten:83
Lid geworden op:ma 15 mar 2010 12:12
Locatie:Soest

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door anjansen » zo 16 mei 2010 14:44

anjansen schreef:Ik zat bij mijn ouders (die in BE wonen) in het plaatselijke krantje te lezen en kwam daar een artikel tegen over kralenwinkes in Antwerpen.
• Beads & Beyond zit nu op de Kleine Markt 7 in Antwerpen. Info: +3232975743.
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ga er waarschijnlijk vrijdag 14 mei een kijkje nemen, dus breng dan verslag uit.

Andere kralenwinkels in Antwerpen die in het artikel genoemd werden, zijn:
• Particles, Lange Koepoortstraat 13 in Antwerpen. Info: +3232132224
• Zahia, Everdijstraat 31 in Antwerpen. Info: http://www.zahia.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Afgelopen vrijdag dus op kralenjacht geweest in Antwerpen.
Beads & Beyond is echt een super winkel. Wat hebben ze veel en vooral ook mooie spullen. Niet goedkoop, maar erg ruime keuze en een heel fijne winkel waar alles overzichtelijk is neergezet. Ben er bijna 2u binnen geweest om alles te bekijken en uiteindelijk een keuze te maken.

Zahia heeft ook mooie kralen, maar is echt heel duur.
Particles viel een beetje tegen, een beperkt assortiment en van de kettingen uit de etalage bleken de kralen niet los te koop, wat erg jammer was. Bovendien staat de winkel 'over te nemen'. Misschien iets voor een enthousiaste kralenfan uit Antwerpen of omgeving....

Volgende keer in Antwerpen ga ik zeker weer even langs bij Beads & Beyond.
Music was my first love, beads are my second

Gebruikersavatar
nienja
Bead Fan
Berichten:347
Lid geworden op:di 02 mei 2006 21:58
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door nienja » ma 17 mei 2010 18:53

ja bij Bead and Beyond kan je blijven rondsnuffelen, en de schuiven nog es opendoen en nog maar es van gedacht verandern , niet??
ze hebben vele mooie dingen, de volgende keer maak ik er echt tijd voor!

doei
nienja

veel plezier met je gekochte spullen
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

camelia
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:di 19 okt 2010 12:10

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door camelia » di 19 okt 2010 12:20

Beads & Beyond heeft inderdaad een ruime keuze, helaas klantvriendelijkheid laat veel te wensen over. Ben er herhaalde malen geweest omwille van het aanbod maar ga nu toch liever op zoek naar een winkel waar ik 'niet zo aan mijn lot word overgelaten'. Beter elders (om de hoek!) een beetje meer betaald, dan met onbruikbaar materiaal thuis te komen! :cry:

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: De Kralenwinkel te Antwerpen

Bericht door Chantale » zo 08 apr 2012 08:07

Pfftt... gisteren een dagje Antwerpen en Beads and Beyond niet gevonden :-(( tja, ik was natuurlijk met mijn twee vriendinnen die helemaal niet van kralen houden :? ik heb dan ook niet teveel willen aandringen om op zoek te gaan, bovendien was het gisteren bitterkoud in Antwerpen !
Wat vreemd is, we zijn over de middag gaan eten in een Italiaans restaurantje, en ik vroeg het adres kleine markt aan de ober. Hij haalde een stadsplan van Antwerpen boven... en kleine markt, dat staat dus niet in de stratenlijst ? Ik begrijp er niets meer van :|

Gesloten