Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Sandra » zo 20 apr 2008 08:47

http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false; -> dit is een amerikaanse site met adressen wereldwijd.

Kon je geen adres vinden van een bepaalde plaats op deze pagina, en heb je wel wat via google gevonden? Voeg het adres dan alsjeblieft toe via http://www.kralen.com/adressen_form.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Op zo 'n manier helpt iedereen elkaar om zo eenvoudig mogelijk adressen te vinden wereldwijd. :) Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Daantjuhhh
Bead Dreamer
Berichten:719
Lid geworden op:za 06 jan 2007 20:36
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Daantjuhhh » do 12 nov 2009 23:25

Hi,

Ik kwam er vandaag achter dat de kralentrendshop in Heesch er niet meer is :-((
(ben ff n jaartje uit de running geweest) & Swadaya Beads is ook alleen nog maar een Hyves pagina :(
Misschien moet de lijst eens geupdate?

Grt Daniëlle
...zoekt een geldboom

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Sandra » vr 13 nov 2009 09:33

Bedankt dat je het even meld, ik zal ze nu verwijderen. Zoals vermeld onderaan de pagina kan je het beste altijd eerst even bellen, voordat je erheen gaat:
Tip: Mocht je een winkel willen bezoeken dan kun je het beste eerst even bellen. Sommige winkels zijn niet alle dagen open. Ook kan het zijn dat een winkel inmiddels is gesloten of verhuisd.

Marrit
Bead Discoverer
Berichten:24
Lid geworden op:zo 03 jan 2010 12:39
Locatie:Zwolle

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Marrit » wo 06 jan 2010 14:57

Volgens mij bestaat deze ook niet meer.
Kralenwinkel to Taxiedie, ik ging vandaag even opzoek. Maar ik kon hem niet vinden. Ben de hele straat uitgefietst.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Sandra » wo 06 jan 2010 15:27

Ben even gaan zoeken, via adres site gevonden waar oa dit staat:
Juni 2009
Een jaar geleden ben ik vanuit Steenwijk met mijn gezin (met jonge kinderen) naar Zwolle verhuisd, zodat we dichterbij de winkel zouden wonen. Ons huis in Steenwijk was toen nog niet verkocht. Inmiddels staat dat al 1,5 jaar te koop. We hebben nu, noodgedwongen, ons huis in Zwolle ook te koop moeten zetten. Omdat daar meer belangstelling voor is dan voor ons huis in Steenwijk, hebben we besloten om terug te gaan naar ons oude huis. Vanwege deze reden is de winkel voorlopig niet meer op dinsdag geopend.

====
Zou denken dat de site wel geupdate wordt als het is gesloten...zal anders wel mailtje sturen.

sanne-89-
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 19 apr 2010 14:28

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door sanne-89- » za 24 apr 2010 08:28

De winkel heet in ieder geval geen To Taxiedie meer, maar Steff Stuff. Ik ga vanmiddag eens even kijken of hij nog bestaat, want ik heb dringend wat dingen nodig :D.. Als je ze belt trouwens, krijg je wel gewoon de voicemail van de sieradenwinkel...

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door karin v h » za 24 apr 2010 16:23

Ik zag bij deze winkel toevallig vorige week plakkaten van Opheffingsuitverkoop.
Jade
Weverstraat 30
6811 EM Arnhem
026-3708350
De Kralenprutser

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Nightvamp » zo 22 aug 2010 12:34

Het overzicht op kralen.com wordt niet geupdate, enkele winkels staan er nog op die al een paar jaar niet meer bestaan.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Sandra » zo 22 aug 2010 14:54

Nightvamp schreef:Het overzicht op kralen.com wordt niet geupdate, enkele winkels staan er nog op die al een paar jaar niet meer bestaan.
Onderaan de adressenpagina staat het volgende:
Tip: Mocht je een winkel willen bezoeken dan kun je het beste eerst even bellen. Sommige winkels zijn niet alle dagen open. Ook kan het zijn dat een winkel inmiddels is gesloten of verhuisd. Indien je een winkel vindt die niet meer bestaat meld dit dan s.v.p. via een e-mail naar info@kralen.com.

Als jij een andere manier weet hoe ik de pagina up to date kan houden dan hoor ik het graag. ;)

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door Nightvamp » zo 22 aug 2010 15:46

Sandra schreef:
Nightvamp schreef:Het overzicht op kralen.com wordt niet geupdate, enkele winkels staan er nog op die al een paar jaar niet meer bestaan.
Onderaan de adressenpagina staat het volgende:
Tip: Mocht je een winkel willen bezoeken dan kun je het beste eerst even bellen. Sommige winkels zijn niet alle dagen open. Ook kan het zijn dat een winkel inmiddels is gesloten of verhuisd. Indien je een winkel vindt die niet meer bestaat meld dit dan s.v.p. via een e-mail naar info@kralen.com.

Als jij een andere manier weet hoe ik de pagina up to date kan houden dan hoor ik het graag. ;)
heb ik uiteraard niet gelezen, waarschijnlijk overheen gelezen, sorry. ik zal even een mailtje doen met updates :wink:

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door estherwijma » di 03 sep 2013 09:13

In Eibergen (Gelderland) zit een hele mooie kralenwinkel met een heel ruim assortiment. Ze verkopen er van allerlei mooie grote kralen, maar ook cabs en toho kraaltjes! Verder veel inspiratie te vinden in de winkel! Ook worden er materialen voor andere hobby's aangeboden, zoals wol en spullen voor scrappen! Ik ben er afgelopen week weer geweest en heb mijn hart weer op kunnen halen!
Ik zag dat deze winkel nog niet in de lijst voorkomt, dus mss kan je hem erbij zetten sandra?

Eeks kralen
Grotestraat 39
7151BA Eibergen

telnr: 0545286919 / 0633022238
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Op zoek naar winkel in een stad?Check eerst deze pagina's...

Bericht door estherwijma » vr 27 jun 2014 19:20

Misschien niet een stad waar veel mensen zullen komen (al kan ik het wel iedereen aanraden), maar ik ontdekte vorige week een hele leuke kralenwinkel in Salzburg:

Perlenwelt
Griesgasse 10, 5020 Salzburg, Oostenrijk
Groetjes Esther

Gesloten