Handwerkparadijs, the story? Weet iemand asjeblief raad?
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
- Bead Discoverer
- Berichten:50
- Lid geworden op:wo 05 mar 2008 22:02
Ik wilde dit bericht extra laten opvallen, kreeg vanavond een mail van handwerkparadijs:
Het spijt ons u te informeren dat wij uit noodzaak uw account hebben geblokkeerd.
Wij hebben u reeds meerdere malen geattendeerd dat uw openstaande facturen niet zijn voldaan in de daarvoor gestelde periode.
Het geblokkerde account behoort toe aan:
***************
uiteraard is het ook niet toegestaan tijdens deze blokkade een ander account aan te maken onder dezelfde of een andere naam.
Iedere nieuwe poging tot inschrijving kan voor u vanaf heden juridische consequenties hebben.
De blokkade betekend uiteraard niet dat uw verplichting tot betaling aan ons komt te vervallen.
En zullen uiteraard indien noodzakelijk een incassobureau inschakelen om dit bedrag alsnog in te vorderen indien u weigert te betalen.
Uw betalingsherinnering zal alsnog naar u worden verzonden.
Opmerking: Uiteraard hopen wij dat het niet zover zal komen, en u het opgelopen betalingsachterstand alsnog zal inlopen
***********
Een enorme waarschuwing hopenlijk voor jullie om hier absoluut niet te bestellen!
Dat koffertje kan ik wel vergeten, hopenlijk krijg ik mijn geld terug. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat
We hebben het er hier net over. Dat mens gaat kenneljk verzinnen dat ik iets besteld heb, iets duurs, dat zij dat heeft opgestuurd en ik nooit heb betaald ofzo? Of dat ik tig spookbestellingen heb gedaan?
Sorry...ze is echt gek geloof ik
met vriendelijke groet
Klantenservice
http://www.handwerkparadijs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het spijt ons u te informeren dat wij uit noodzaak uw account hebben geblokkeerd.
Wij hebben u reeds meerdere malen geattendeerd dat uw openstaande facturen niet zijn voldaan in de daarvoor gestelde periode.
Het geblokkerde account behoort toe aan:
***************
uiteraard is het ook niet toegestaan tijdens deze blokkade een ander account aan te maken onder dezelfde of een andere naam.
Iedere nieuwe poging tot inschrijving kan voor u vanaf heden juridische consequenties hebben.
De blokkade betekend uiteraard niet dat uw verplichting tot betaling aan ons komt te vervallen.
En zullen uiteraard indien noodzakelijk een incassobureau inschakelen om dit bedrag alsnog in te vorderen indien u weigert te betalen.
Uw betalingsherinnering zal alsnog naar u worden verzonden.
Opmerking: Uiteraard hopen wij dat het niet zover zal komen, en u het opgelopen betalingsachterstand alsnog zal inlopen
***********
Een enorme waarschuwing hopenlijk voor jullie om hier absoluut niet te bestellen!
Dat koffertje kan ik wel vergeten, hopenlijk krijg ik mijn geld terug. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat
We hebben het er hier net over. Dat mens gaat kenneljk verzinnen dat ik iets besteld heb, iets duurs, dat zij dat heeft opgestuurd en ik nooit heb betaald ofzo? Of dat ik tig spookbestellingen heb gedaan?
Sorry...ze is echt gek geloof ik
met vriendelijke groet
Klantenservice
http://www.handwerkparadijs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Bead Interested
- Berichten:172
- Lid geworden op:ma 09 okt 2006 15:25
- Locatie:Huldenberg (vl-b)
- Contacteer:
-
- Bead Discoverer
- Berichten:50
- Lid geworden op:wo 05 mar 2008 22:02
-
- Bead Interested
- Berichten:172
- Lid geworden op:ma 09 okt 2006 15:25
- Locatie:Huldenberg (vl-b)
- Contacteer:
Ik had allang voor haar neus gestaan met de politie!!
Dit kan toch gewoon niet?
En je bent er zeker van dat ze geen gelijk heeft?
Dat je geen openstaande rekening daar meer hebt?
Ik zou toch zorgen dat ik haar voor ben met klacht in te dienen, heb hier geen ervaring mee, maar mijn goed verstand zegt mij dat dat mens tot alles in staat is!
Dit kan toch gewoon niet?
En je bent er zeker van dat ze geen gelijk heeft?
Dat je geen openstaande rekening daar meer hebt?
Ik zou toch zorgen dat ik haar voor ben met klacht in te dienen, heb hier geen ervaring mee, maar mijn goed verstand zegt mij dat dat mens tot alles in staat is!
-
- Bead Discoverer
- Berichten:50
- Lid geworden op:wo 05 mar 2008 22:02
Ik heb er een keer eerder besteld, wat swarovskies was vorig jaar september en ja die zijn gewoon betaald. Ik snap er trouwens helemaal niks van, ze levert pas nadat betaald is, net zoals de meeste sjoppies, wat hun goedrecht is vind ik wel .
Ik kan dus niks anders bedenken dan dat ik spookbestellingen heb gedaan? Heb ik niet maar goed .....iets anders kan ik niet verzinnen.
Jij?
Ik kan dus niks anders bedenken dan dat ik spookbestellingen heb gedaan? Heb ik niet maar goed .....iets anders kan ik niet verzinnen.
Jij?
- Annelies1958
- Bead Dreamer
- Berichten:517
- Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
- Locatie:Leiden
Kreakaatje,
Heb je een Juridisch Loket bij jullie in de buurt ?
Je kan ze ook bellen : 0900 - 8020 (10 c/min) en je kan ze e-mailen.
Antwoord binnen 3 dagen.
Lees trouwens ook even het stukje: kopen op internet op hun site (http://www.hetjl.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Zorg dat je alle correspondentie bij elkaar hebt.
Zoek je betaling op van de vorige bestelling.
Succes !!!!!!!!
Heb je een Juridisch Loket bij jullie in de buurt ?
Je kan ze ook bellen : 0900 - 8020 (10 c/min) en je kan ze e-mailen.
Antwoord binnen 3 dagen.
Lees trouwens ook even het stukje: kopen op internet op hun site (http://www.hetjl.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Zorg dat je alle correspondentie bij elkaar hebt.
Zoek je betaling op van de vorige bestelling.
Succes !!!!!!!!
Groetjes, Annelies
-
- Bead Discoverer
- Berichten:50
- Lid geworden op:wo 05 mar 2008 22:02
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, toen deze ( mevr) haar koffertje bestelde, gaf ze na 2 dagen ook te kennen dat ze naar dit koffertje op zoek was op andere site`s , wij hebben toen het koffertje NIET meer besteld, omdat ik de bestelling niet erg meer vertrouwde, later hebben wij een e-mail van haar ontvangen dat ze de koffer wel wilde hebben, en hebben die dan ook besteld, dit kan soms wat langer duren, en ook de Paasdagen zaten er tussen, we hebben dit ook gemeld, na amper 7 dagen hebben wij een e-mail ontvangen dat we oplichters waren en dat ze haar geld kwijt was, en een en al geschel en gevloek, nou ja als je dergelijke dingen te horen krijgt in een e-mail, die zo a-sociaal was opgesteld ben je inderdaag van erg laag alooi.
laten we een ding voorop stellen wij zijn GEEN OPLICHTERS, ik heb gemeld dat het koffertje gewoon geleverd werd maar wij hebben het gewoon nog niet ontvangen, nu lees ik ook dat ze het niet meer wil hebben,dat is dan duidelijk
Als deze Mevr. zo doorgaat met onze e-mail op iedere site weg te zetten dan kan ze ook een advokaat op haar stoep verwachten ook e-mail is prive hoor.
De reactie die wij hebben gegeven is nog netjes vergeleken bij de e-mail die wij hebben ontvangen. het geeft meer over haar te zeggen dan over ons, dergelijke klanten die zo mooi zijn een bestelling te doen en dan doodleuk te vertellen dat ze ergens ook nog zoeken moet je die dan serieus nemen, ik ben blij dat ik dergelijke klanten niet krijg op onze website, als heel dit forum zo is ?, dat ze een verhaal niet controleren dan weet ik het wel, Wij zijn telefonisch altijd bereikbaar, maar niet voor scheldpartijen dan plak ik de hoorn erop,
Verder gaan we er niet meer op in, het acount van deze Mevr. blijft geblokkerd. ook wij hebben als bedrijf onze rechten, we zien elkaar wel bij de rechtbank.
laten we een ding voorop stellen wij zijn GEEN OPLICHTERS, ik heb gemeld dat het koffertje gewoon geleverd werd maar wij hebben het gewoon nog niet ontvangen, nu lees ik ook dat ze het niet meer wil hebben,dat is dan duidelijk
Als deze Mevr. zo doorgaat met onze e-mail op iedere site weg te zetten dan kan ze ook een advokaat op haar stoep verwachten ook e-mail is prive hoor.
De reactie die wij hebben gegeven is nog netjes vergeleken bij de e-mail die wij hebben ontvangen. het geeft meer over haar te zeggen dan over ons, dergelijke klanten die zo mooi zijn een bestelling te doen en dan doodleuk te vertellen dat ze ergens ook nog zoeken moet je die dan serieus nemen, ik ben blij dat ik dergelijke klanten niet krijg op onze website, als heel dit forum zo is ?, dat ze een verhaal niet controleren dan weet ik het wel, Wij zijn telefonisch altijd bereikbaar, maar niet voor scheldpartijen dan plak ik de hoorn erop,
Verder gaan we er niet meer op in, het acount van deze Mevr. blijft geblokkerd. ook wij hebben als bedrijf onze rechten, we zien elkaar wel bij de rechtbank.
-
- Bead Discoverer
- Berichten:50
- Lid geworden op:wo 05 mar 2008 22:02
Whahaha mevrouw handwerkparadijs heeft zich hier geregistreerd. Het heeft geen zin hierop te reageren. Alhoewel.....het zit zo
Net voor ik bij handwerkparadijs bestelde, kwam ik terecht bij het hobbyhuis, die ook deze koffer hadden. Ik bestelde daar *dus nog niet bij handwerkparadijs* maar kreeg na drie dagen te horen dat de koffer niet op voorraad was en dus besteld moest worden en dat dat een week langer zou duren. Ik kon mijn geld terug krijgen of uiteraard wachten. Ik koos voor het eerste en besloot elders op zoek te gaan. Handwerkparadijs dus. Ik vond het antwoord van hobbyhuis zeer correct en eigenlijk verwacht ik dat dan overal.
Ikr ealiseer me dat reageren op mevrouw handwerkparadijs geen zin heeft en dat ga ik niet doen, want het is gewoon een wellus nietus spelletje. VAn gevloek en gescheld is uiteraard geen sprake, wel van het feit dat ik melding heb gemaak naar politie te stappen en te kijken wat ik verder kan en zal ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Nou als dat word opgevat als bedreiging etc. moet mevrouw handwerkparadijs dat helemaal zelf weten. Het is niet zo. Naar aanleiding van de mail die zij stuurde gaat er vandaag een telefoontje naar juridisch loket en ik wandel langs de bank om te kijken hoe het zit met storneren.
Waar ik maar kan zal ik mensen waarschuwen voor handwerkparadijs. Dat is mijn goed recht. Dit is geen handelen en zoveel mogelijk mensen moeten hier van op de hoogte zijn. Wat mij betreft mag dit topic op slot en als iemand nog serieus weet wat ik hiermee kan aanvangen hoor ik dat heel graag via mijn mail of via een pb.
Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden.
Net voor ik bij handwerkparadijs bestelde, kwam ik terecht bij het hobbyhuis, die ook deze koffer hadden. Ik bestelde daar *dus nog niet bij handwerkparadijs* maar kreeg na drie dagen te horen dat de koffer niet op voorraad was en dus besteld moest worden en dat dat een week langer zou duren. Ik kon mijn geld terug krijgen of uiteraard wachten. Ik koos voor het eerste en besloot elders op zoek te gaan. Handwerkparadijs dus. Ik vond het antwoord van hobbyhuis zeer correct en eigenlijk verwacht ik dat dan overal.
Ikr ealiseer me dat reageren op mevrouw handwerkparadijs geen zin heeft en dat ga ik niet doen, want het is gewoon een wellus nietus spelletje. VAn gevloek en gescheld is uiteraard geen sprake, wel van het feit dat ik melding heb gemaak naar politie te stappen en te kijken wat ik verder kan en zal ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Nou als dat word opgevat als bedreiging etc. moet mevrouw handwerkparadijs dat helemaal zelf weten. Het is niet zo. Naar aanleiding van de mail die zij stuurde gaat er vandaag een telefoontje naar juridisch loket en ik wandel langs de bank om te kijken hoe het zit met storneren.
Waar ik maar kan zal ik mensen waarschuwen voor handwerkparadijs. Dat is mijn goed recht. Dit is geen handelen en zoveel mogelijk mensen moeten hier van op de hoogte zijn. Wat mij betreft mag dit topic op slot en als iemand nog serieus weet wat ik hiermee kan aanvangen hoor ik dat heel graag via mijn mail of via een pb.
Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden.
-
- Bead Discoverer
- Berichten:50
- Lid geworden op:wo 05 mar 2008 22:02
Wat ik gewoon het leukste vind uit dit verhaal : ik bestelde de koffer, betaalde en wachtte af. Na veertien dagen vroeg ik waar mijn bestelling bleef. Maarja ik moest niet zo ongeduldig zijn, zelfde als wat mevrouw maandag telefonisch wist te melden. Na een wachttijd van vijf weken vind ik mezelf niet ongeduldig, als weet dat de meeste webwinkels wel netjes handelen. Na die veertien dagen meldde ik in een mail dat ik eerder had besteld bij een andere webwinkel maar dat ik daar die bestelling heb kunnen anuleren omdat zij de koffer niet in voorraad hadden. Daarna ben ik dus bij handwerkparadijs gaan bestellen.
Zij nam mijn bestelling dus niet serieus lees ik nu, want ze bestelde de koffer gewoon NIET voor mij!!! De arrogantie.....
Maarja lama wat mij betreft mag dit topic op slot. Wanneer het verwijderd word, krijg ik daar graag melding van want ik wil de inhoud van dit topic bewaren.
Zij nam mijn bestelling dus niet serieus lees ik nu, want ze bestelde de koffer gewoon NIET voor mij!!! De arrogantie.....
Maarja lama wat mij betreft mag dit topic op slot. Wanneer het verwijderd word, krijg ik daar graag melding van want ik wil de inhoud van dit topic bewaren.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Berichten:1219
- Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
- Contacteer:
Waarom zou dit topic in hemelsnaam verwijderd moeten worden? Het is toch ieder zijn goed recht om zijn mening te geven ook al is die niet zo leuk. ER zijn geen scheldwoorden gevallen enz. Het is niet altijd mogelijk iets tussen 2 mensen te regelen dus waarom zou iemand geen tips mogen vragen ofzo? Op deze manier hebben we beide kanten gezien van het verhaal.
Voor mij is de afloop eenvoudig: heeft de topic starter binnen 7 dagen geannuleerd dan kan zij beroep doen op de wet koop op afstand en is ze niks verplicht. Heeft ze dat niet gedaan moet zij betalen en handwerkparadijs leveren. En daar hoort geen gescheld en advocaten enz bij, dat is voor kleine kinderen, tenzij het anders niet opgelost is. Dus aub behandel elkaar als volwassenen en handel ook zelf zo.
Voila, verder hoeft dit topic toch niet gewist te worden? Dat vind ik zo jammer zodra er ergens dicussie komt, kom we wissen het gewoon. Het leven is nu eenmaal niet altijd happy happy, dus waarom moet dat hier wel.
Voor mij is de afloop eenvoudig: heeft de topic starter binnen 7 dagen geannuleerd dan kan zij beroep doen op de wet koop op afstand en is ze niks verplicht. Heeft ze dat niet gedaan moet zij betalen en handwerkparadijs leveren. En daar hoort geen gescheld en advocaten enz bij, dat is voor kleine kinderen, tenzij het anders niet opgelost is. Dus aub behandel elkaar als volwassenen en handel ook zelf zo.
Voila, verder hoeft dit topic toch niet gewist te worden? Dat vind ik zo jammer zodra er ergens dicussie komt, kom we wissen het gewoon. Het leven is nu eenmaal niet altijd happy happy, dus waarom moet dat hier wel.
-
- Bead Interested
- Berichten:172
- Lid geworden op:ma 09 okt 2006 15:25
- Locatie:Huldenberg (vl-b)
- Contacteer:
Inderdaad ik ga helemaal akkoord met 'Haematodipsia'...
Bij een verkoop verbind de koper zich ertoe het bestelde goed te betalen. De verkoper aan zijn kant is ook verplicht zich aan de regels te houden en is verplicht het bestelde goed te leveren.
Vermits 'Kreakaatje' van haar kant inorde is en het bestelde goed betaald heeft, ligt het nu in de handen van de verkoper. En is deze verplicht haar bestelling te leveren...
Persoonlijk vind ik 5 weken wachten op een bestelling ook heel lang, zeker wanneer ik correct was en netjes heb betaald.
Waarom moeilijk doen en beginnen dreigen met een proces? Dit kan zowel voor Kreakaatje als voor het handwerkparadijs slecht uitdraaien en dan kost dit jullie veel meer dan het koffertje op zich, geloof mij vrij!
Bij een verkoop verbind de koper zich ertoe het bestelde goed te betalen. De verkoper aan zijn kant is ook verplicht zich aan de regels te houden en is verplicht het bestelde goed te leveren.
Vermits 'Kreakaatje' van haar kant inorde is en het bestelde goed betaald heeft, ligt het nu in de handen van de verkoper. En is deze verplicht haar bestelling te leveren...
Persoonlijk vind ik 5 weken wachten op een bestelling ook heel lang, zeker wanneer ik correct was en netjes heb betaald.
Waarom moeilijk doen en beginnen dreigen met een proces? Dit kan zowel voor Kreakaatje als voor het handwerkparadijs slecht uitdraaien en dan kost dit jullie veel meer dan het koffertje op zich, geloof mij vrij!