Het spijt ons u te informeren dat wij uit noodzaak uw account hebben geblokkeerd.
Wij hebben u reeds meerdere malen geattendeerd dat uw openstaande facturen niet zijn voldaan in de daarvoor gestelde periode.
Het geblokkerde account behoort toe aan:
uiteraard is het ook niet toegestaan tijdens deze blokkade een ander account aan te maken onder dezelfde of een andere naam.
Iedere nieuwe poging tot inschrijving kan voor u vanaf heden juridische consequenties hebben.
De blokkade betekend uiteraard niet dat uw verplichting tot betaling aan ons komt te vervallen.
En zullen uiteraard indien noodzakelijk een incassobureau inschakelen om dit bedrag alsnog in te vorderen indien u weigert te betalen.
Uw betalingsherinnering zal alsnog naar u worden verzonden.
Opmerking: Uiteraard hopen wij dat het niet zover zal komen, en u het opgelopen betalingsachterstand alsnog zal inlopen
Een enorme waarschuwing hopenlijk voor jullie om hier absoluut niet te bestellen!
Dat koffertje kan ik wel vergeten, hopenlijk krijg ik mijn geld terug. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat
We hebben het er hier net over. Dat mens gaat kenneljk verzinnen dat ik iets besteld heb, iets duurs, dat zij dat heeft opgestuurd en ik nooit heb betaald ofzo? Of dat ik tig spookbestellingen heb gedaan?
Sorry...ze is echt gek geloof ik

met vriendelijke groet
Klantenservice
http://www.handwerkparadijs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;