Sorteerdoosjes met kralen Zeeman

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België
Sorteerdoosjes met kralen Zeeman

Bericht door Dito » za 12 jan 2008 01:35

Ik heb bij zeeman (BE) gisteren een paar sorteerdoosjes gekocht, gevuld met plastic kralen. De kralen heb ik eruit gekieperd, die geef ik aan de kindjes maar de doosjes zijn ideaal. Ik had spijt dat ik er niet meer mee had aangezien ze in solden waren, ik was vanaag teruggegaan maar er waren er geen meer!
Het zijn rechthoekige doosjes met 7 vakjes, met in het plastic glittertjes. Heeft iemand een idee of dit een product is dat regelmatig terugkeerd of dat ik asap naar een andere winkel moet gaan om daar hopelijk de laatsten nog vast te hebben?
Ik hoop ik er zeker nog bij kan vinden.

anita73
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:do 18 jan 2007 11:41
Locatie:axel

Bericht door anita73 » za 12 jan 2008 09:51

ik weet dat deze doosjes vaak rond de decembermaanden bij de zeeman te koop zijn. of ze voor de rest van het jaar er ook zijn weet ik eigenlijk niet.......
maar de doosjes zijn idd erg makkelijk
groeten anita

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » za 12 jan 2008 10:52

Hier hebben ze die ook, ik neem voor 0,25 cent ofzo.... Heb je er nog nodig? Ik zou er best een paar willen halen voor je hoor en opsturen.... En ook morgen (zondag) zijn hier alle winkels open (dus ook Zeeman)
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België

Bericht door Dito » za 12 jan 2008 12:55

Kaatje Kraal schreef:Hier hebben ze die ook, ik neem voor 0,25 cent ofzo.... Heb je er nog nodig? Ik zou er best een paar willen halen voor je hoor en opsturen.... En ook morgen (zondag) zijn hier alle winkels open (dus ook Zeeman)
Als ze die bij jou nog te koop hebben zal het mischien wel de moeite zijn ik vandaag ff rondrijd en ga kijken of ik er ergens anders een voorraadje van kan inslaan.
Anders wil ik het zo ook wel doen, maar ik vermoed dat de verzending naar belgië een beetje te duur zou uitvallen.

edit: ik heb ze idd voor 25 cent gekocht, ik koop ook vaak de kartonnetjes met glaskraaltjes omdat dat ook zo voordelig is. De sordeerdoosjes zijn van zelfde formaat als de doosjes die ik bij veritas voor rond 5 euro koop, dus voelde me heel erg dom dat ik er niet meer van had gekocht.

edit: net nog 11 doosjes kunnen kopen *yey*

Gesloten