z: (online)knutselwinkel voor schuurpapier&metalen ringe

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
rodinia
Bead Anonymous
z: (online)knutselwinkel voor schuurpapier&metalen ringe

Bericht door rodinia » zo 28 okt 2007 15:33

Hallo,

ik ben nieuw in dit forum. Ik ben op zoek naar een webwinkel waar ik een aantal benodigheden kan kopen aangezien ik met mijn werktijden en lange reistijden op dit moment niet naar een winkel kan. Alternativ misschien toch een winkel in Rijswijk dichtbij het station of in Almere.

Anyway, ik ben op zoek naar een winkel waar ik heel fijn schuurpapier of schuurkatoen, bijvoorbeeld:
3M 734 & 733 P320
English Abrasives 167 P320A
Seal Brand 500 A OM
kan kopen. Ik heb tot nu toe nog geen hobbywinkel gevonden die ook schuurpapier verkoopt, en het schuurpapier van de Gamma is veel te grof. Verder zoek ik een paar metalen ringetjes (tussenringetjes of zo) van 6-3mm buitenmaat. Is er dus het liefst een winkel die all deze dingen verkopt?

groetjes,
Rod.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » zo 28 okt 2007 23:08

Rijswijk in Zuid Holland?
Daar vlak achter heb je winkelcentrum de Boogaard en daar zit in elk geval een Pippoos, die hebben best veel.
Ook leuk, maar meer voor de inspiratie: de Kraal en Mineraal :D
~Audrey~

Pauli
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Pauli » ma 29 okt 2007 21:52

Ik haal mijn schuurpapier bij een onderneming voor auto-onderdelen, AOC heet het hier. Het hele fijne schuurpapier wordt ook gebruikt door autospuiters, vandaar.
Groetjes, Pauli

rodinia
Bead Anonymous

Bericht door rodinia » do 01 nov 2007 14:32

Van harte bedankt!

Ringetjes heb in nu wel bij Pipoos gevonden. Leuke winkel!

Pauli, het schuurpapier in een winkel voor auto onderdelen te zoeken is een goede idee! Ik ken me helaas niet zo uit met winkels in Nederland (ben hier nog niet zo lang). Is er een winkelketen voor dat soort onderdelen?

Rod.

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » do 01 nov 2007 14:39

Ik haal dat schuurpapier bij Brezan, zit door heel Nederland. Anders eens proberen bij Halfords.
Groetjes, Zus

Gesloten