Beschadigd halsje van webshop,

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Lynn
Bead Intelligent
Berichten:1493
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
Locatie:Eindhoven
Contacteer:
Beschadigd halsje van webshop,

Bericht door Lynn » wo 24 okt 2007 11:10

Hallo dames,

Vorige week heb ik bij een bepaalde webshop (zal naam niet noemen) twee halsjes besteld. Deze heb ik maandag bij het postkantoor opgehaald en je raad het natuurlijk al, een van de halsje was beschadigd. En naar mijn mening is het niet echt een beschadiging van het bezorgen of iets dergelijks.

Ten eerste zat het zwarte halsje in een open zakje terwijl het witte halsje eerst met folie was ingepakt en daarna nog eens in een dichte zak. En daarna bleek dus dat bij het zwarte halsje het leer op sommige plaatsen beschadigd was. Ik heb direct een mail verstuurd en deze beschadiging gemeld. Helaas heb ik daar nog niets op terug gehoord, maar op de website staat wel dat er binnen 7 dagen melding moet worden gemaakt. Dus nu hoop ik maar dat dit goed afloopt want ik zou het wel erg zonde vinden van mijn geld. Het zwarte halsje ziet er in vergelijking met de witte echt minder mooi uit.

Heeft iemand hier verder nog ervaringen mee? Ik ben best wel een beetje teleurgesteld. :(






Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » wo 24 okt 2007 11:53

dit zou ik ook niet aanvaarden :twisted:



staat er geen telefoonnummer op de site
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » wo 24 okt 2007 12:10

Afwachten wat ze zeggen, kan je ze evt. niet opbellen?

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 24 okt 2007 12:19

Ik zou dit zeker zo niet laten idd! Houd je ons op de hoogte? En als het niet goed afloopt, wil ik wel weten wie deze halsjes aanbied hoor! :evil:
ipoingtudut

Lynn
Bead Intelligent
Berichten:1493
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Lynn » wo 24 okt 2007 14:34

Hallo dames,

Ik heb inmiddels bericht gehad, en het ziet er naar uit dat het allemaal prima opgelost gaat worden, Dus wat mij betreft mag dit topic weer gesloten worden!

Gesloten