Tip: www.auntiesbeads.com

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:
Tip: www.auntiesbeads.com

Bericht door Stéphanie » do 26 feb 2004 15:52

Maandag de 23e heb ik een bestelling geplaatst bij http://www.auntiesbeads.com" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik was al heel lang aan het twijfelen: zal ik het doen of toch maar niet? Toen begon er maandag dus een actie, de Spring Countdown: op maandag was er 27% korting op alle 'regular priced' items, op dinsdag 26%, woensdag 25% enz. enz. enz. Dus toen heb ik maandag gauw besteld. De producten zijn behoorlijk goedkoop, zeker als je bedenkt dat de dollar nu ongeveer 0,80 is. En ze hebben heel veel aanbiedingen (Swarovski Crystal AB hartjes die je als hanger kunt gebruiken (gaatje bovenin) voor maar $0,29!(.

Maargoed, ik had maandag dus besteld. De verzendkosten zijn $5,00. En vandaag heb ik het al gekregen! Na drie dagen dus al! En ik ben er ontzettend blij mee. De spullen zijn echt van goede kwaliteit. De Broom Bead Bag is ook een aanrader, zitten veel aparte kralen tussen!
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » do 26 feb 2004 18:17

Stephanie, je bent een schat ! Ik zie dat ze hier ook de swarovski chains verkopen die ik al een tijdje aan het zoeken ben ! Dus wie weet ga ik ook wel bestellen. Verzendkosten vallen mee zo te horen, hmz, ik ben nu nieusgierig aan het snuffelen op hun site !

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » do 26 feb 2004 18:21

en hoe heb je betaalt met credit card of anders

groeten van brides

gootje
Bead Intelligent

Bericht door gootje » do 26 feb 2004 18:37

hoef je dan geen invoerkosten te betalen ?

gootje

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » do 26 feb 2004 18:54

Inderdaad, met creditcard betaald.

En SayaGadis: dus j?j was het die swarovski chain zocht ;). Ik was al een beetje aan het zoeken geweest en wilde degene die die dingen zocht een pb'tje sturen maar ik kon het niet meer vinden :).

Ik hoefde geen invoerrechten te betalen, want ik had voor $25,89 besteld ($30,89 incl. shipping). $30,89 is zo'n 25 euro. Voor die 25 euro had ik trouwens wel een gigantische berg kralen en hangers zeg :D!

Profiteer van de Spring Countdown korting zolang het nog kan!

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » do 26 feb 2004 19:03

dat is nou jammer ik heb geen creditcard maar ja kijk wel even als het ook via voor uit storten gaat of weeet je dit mischien

groeten van brides

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 26 feb 2004 19:46

Jammer dat je niet met paypal kunt betalen :cry:
Afbeelding Groetjes Marije

Lies
Bead Fan

Bericht door Lies » vr 27 feb 2004 07:48

Die swarovski chain hoe ziet die eruit.
Ik kan het zo direct niet terugvinden op de webiste.
Maar het interesseert me wel.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 27 feb 2004 13:38

Ziet er inderdaad goed uit allemaal!!
Maar ik vind het jammer dat de aantallen er niet bij staan, want ik weet bijvoorbeeld niet hoeveel ik er voor 100 gram heb?? Iemand een tip hiervoor?? 1 kraal 2 gram?? Misschien dat ik ook weleens wil proberen om in een ander land te bestellen.
Veel liefs,
Marlies

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » vr 27 feb 2004 16:06

Dat is inderdaad wel jammer, dat het er niet altijd bij staat. De Broom Bead Bag was een stuk of 7 'bijzondere' kralen en dan nog een stuk of 20 'normale' kralen.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 27 feb 2004 16:41

Thanxx!!
Veel liefs,
Marlies

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » wo 03 mar 2004 20:15

Ik heb vorige week ook hier besteld en had het vandaag binnen, goede service en erg prettig dat de verzendkosten niet te hoog zijn! Ik heb $ 5 betaald voor shipping, maar zag op de envelop dat zij $ 9 betaald hebben voor het verzenden, netjes toch :) Ik had o.a. de Broom Bead Bag en de Foil Glass Mix, de broom bag ben ik niet zo kapot van, veel oranje (gruwel), maar de foil mix ben ik wel tevreden mee.

Een tijdje geleden had ik bij een andere shop iets besteld, die lieten me $ 25 betalen voor de verzendkosten, terwijl ze in werkelijk maar $ 15 betaald hebben voor het verzenden. Nou begrijp ik best dat ze wat extra rekenen voor verpakken en administratie, maar $ 10 vind ik wel erg veel. Denk niet dat ik daar ooit nog wat bestel.

Groetjes ~Desir

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » do 04 mar 2004 00:47

:shock: Oooooh wat ben ik een sukkel, ik zit al een paar weken te twijfelen en kijk bijna elke dag op de site wat ik allemaal zou willen hebben... Ik heb die hele springcountdown niet gezien :oops:

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » do 04 mar 2004 13:54

Hoi Desir?e, dat had ik ook met die $9 verzendkosten! Zal binnenkort wel omhoog gaan dan ;). Mijn Broom Bead Bag was niet oranje, meer een vrolijke mix :) Over een week ben ik jarig en dan mag ik waarschijnlijk weer wat bestellen :D!

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » do 30 dec 2004 17:52

Weet iemand de verzendkosten nu?
Groetjes Mirjam

Gesloten