Kralenwinkels: Noordwijk aan zee: Update 21-08

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo
Kralenwinkels: Noordwijk aan zee: Update 21-08

Bericht door Heez » do 26 jul 2007 13:06

Hoi Iedereen,

Over 2 weken ga ik op vakantie naar Noordwijk aan zee :P Ik als grote kralenfan kan het natuurlijk niet laten om geen kralenwinkels te bezoeken. Mijn vraag aan jullie is of jullie leuke winkels (echte aanraders) kennen in de buurt. Dus ook Leiden en zo. De winkels in Den Haag ken ik wel :wink:

Update:
Ik ben weer terug van Noordwijk en ik heb een aantal kralenwinkels bezocht. Ik ben naar Kraal en Co geweest in Leiden. Ik vond deze winkel onwijs duur en ook niet zo geweldig leuk. Ik denk dat ik niet zo enthousiast werd door de prijzen :P . Verder vond ik de voorbeelden daar allemaal van hetzelfde. Alles met hout en van die lange kettingen met hangertjes.

Daarnaast ben ik naar LP Stephanie geweest(zit aan de grote winkelstraat in Leiden) en daar heb ik met verbazing gekeken. Ze heeft erg veel kralen en ontzettende mooie voorbeelden. Deze dame heeft echt gouden handjes. Ik vind deze winkel een aanrader als je in Leiden bent.

Mijn vriend en ik zijn ook op de fiets naar Zandvoort gegaan en daar hebben we Tinkerbell bezocht. Ik vond haar winkeltje redelijk leuk maar ze maakt echt dezelfde dingen als Kraal en Co. Daarnaast had ze weinig kleuren (merendeel was bruin en hout).
Maar ik merk wel dat ik verwend ben met de prijzen die ze hier in oosten hanteren :oops: . Maar ik vind het altijd super om overal naar kralenwinkels te gaan.
Gelukkig heb nu wel leuke kralen gekocht om een armband te maken als herinnering van mijn erg leuke vakantie :D
Laatst gewijzigd door Heez op di 21 aug 2007 12:57, 3 keer totaal gewijzigd.

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » zo 29 jul 2007 21:50

Helemaal nieman die me kan helpen? :cry:

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » ma 30 jul 2007 06:47

In Noordwijk aan Zee ken ik geen kralenwinkels, daar ben ik ongeveer 3 jaar terug voor het laatst geweest. Dus het kan zijn dat er inmiddels iets is, maar dat verwacht ik niet.
In Leiden ken ik wel een kralenwinkel. Niet megagroot, wel een HEEL leuk assortiment met aparte dingetjes die je elders niet ziet. Waarschijnlijk uit het buitenland geimporteerd of zo... in ieder geval is het winkeltje erg leuk.
Hoe het heet weet ik niet.... ik heb al even zitten googelen, het is waarschijnlijk Kraal en Co. Het winkeltje dat ik bedoel, zit aan een gracht in een pittoresk pandje. Ik ben er denk ik vorig jaar nog geweest.
Misschien dat Leidenaren uitsluitsel kunnen geven over de naam van het winkeltje?

Hier vind je meer adressen, die staan op de site van Sandra.
http://www.kralen.com/adressen.php?nr=2 ... erm=Leiden" onclick="window.open(this.href);return false;

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » ma 30 jul 2007 09:46

Bedankt voor je antwoord :wink: Ik had al gekeken bij de adressenlijst maar daar staat zoveel tussen. Ik wou graag de echte aanraders weten. Maar ik ga denk ik wel kijken bij Kraal en Co :wink: Ik zag dat bij Zandvoort ook een kralenwinkel zat, is iemand daar al eens heen geweest?

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » di 21 aug 2007 12:58

Ik heb mijn update in het eerste berichtje geplaatst :D

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » di 21 aug 2007 16:42

Hoi! Leuk dat je hier in de buurt bent geweest. Ik kom zelf uit Leiden en heb een online winkel. De prijzen zijn qua huur echt enorm in Leiden, ik denk dat dat ook de reden is dat de kralen daar ook zo duur zijn.
Ik schrok me (toen ik er jaren terug voor het eerst kwam) ook echt een hoedje en was voor weinig materialen al 60 Euro kwijt. Maar ik moet ook zeggen, dat ik op de apartere dingen viel en daar hangt dan ook weer een prijskaartje aan.... :roll:

Gebruikersavatar
dushi
Bead Fan
Berichten:309
Lid geworden op:ma 08 mei 2006 10:27
Locatie:Leiden

Bericht door dushi » di 21 aug 2007 16:49

Gelukkig hebben we wel een paar goede webwinkels hier in de buurt,erg makkelijk als ze ook naar braderiën gaan :D:D
Groetjes Monica


~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

( Ik kwam, ik zag en ik schreef)

Gesloten