workshops in Utrecht?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Sacha
Bead Discoverer
workshops in Utrecht?

Bericht door Sacha » wo 13 jun 2007 20:55

In september is ons jaarlijkse teamuitje van het werk. En deze keer willen we graag een sieradenworkshop organiseren.
Liefst in Utrecht.

Wie kent een kralenwinkel of een persoon die workshops kan geven.
Het kan ook eventueel bij ons op kantoor (is wel slepen voor de workshopleidster natuurlijk...).
We willen graag kettelen, wiren, haken. (niet alledrie in 1 dagdeel hoor.. collega's kunnen dan kiezen wat ze willen).
Het zou ook gaaf zijn als we het zelf branden van kralen konden bewonderen.
(jeetje.. wat een eisen :lol: :lol: )

Het gaat om 8 personen (allen vrouwen).

Wie heeft een goede tip voor me?
Grtz, Sacha

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 13 jun 2007 21:05

Wiren en haken kan ik niet, maar ik kan wel heel goed kettelen en ben ook best wel aardig in glaskralen branden, al zeg ik het zelf. Ik geef beginners/kennismakingsworkshops, en ik heb alleen positieve reacties gehad (gelukkig maar :lol: ).
Kettelen zou ik bij jullie kunnen doen (bij mij thuis kan tot 6 personen anders moeten jullie bij elkaar op schoot gaan zitten). Het is voor mij geen probleem om op locatie te komen.
Glaskralen maken laten zien wordt wat lastig, want bij mij thuis is geen ruimte en met z'n 10-en op de zolder bij mijn ouders wordt misschien ook een beetje krap. Maar ik kan vragen of ze het goed vinden. Met een beetje inschikken lukt het wel. Op locatie wordt dat wat moeilijker, want niet ieder bedrijf is er blij mee als er een gasfles binnen komt. Maar dit zou ik dus eventueel bij mijn ouders thuis kunnen laten zien, als je wilt.
Ik hoor het wel als je belangstelling hebt.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sacha
Bead Discoverer

Bericht door Sacha » wo 13 jun 2007 21:17

Een gasfles naar binnen rijden is niet zo erg hoor. Aangezien we een organisatie zijn die zich richt op techniek in het basisonderwijs. :wink:
Branders genoeg in huis! :wink:

Wire en dat haken heeft wel onze voorkeur (al is het alleen het laten zien van de technieken)

Als je het niet erg vind wacht ik paar dagen reacties af en dan kijken of we een keuze kunnen maken.
Grtz, Sacha

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 13 jun 2007 21:19

Nee natuurlijk vind ik dat niet erg. Wel jammer, maar erg vinden is iets anders. :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten