Kralenwinkels omgeving Doetinchem?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
beadielover
Bead Discoverer
Kralenwinkels omgeving Doetinchem?

Bericht door beadielover » zo 03 jun 2007 20:52

Hoihoi,

Heeft iemand een adresje van een leuke kralenwinkel in de buurt van Doetinchem/Zelhem?

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » zo 03 jun 2007 21:14

Mijn ouders wonen in 's Heerenberg in daar zit een poelier, waarvan haar dochter ook een kralenzaakje heeft, in dezelfde winkel....
Het is erg warrig. Alle kralen zitten in gripzakken, per kleur in een bak gesorteerd...

Je zit dus op kleine stoeltjes (alsof je straf hebt) en zit echt te grabbelen....
Ik zit er altijd een uurtje of wat als ik bij mijn ouders ben, ze is er inmiddels aan gewend, en als je goed zoekt, zijn er ect mooie kralen!

Het zit in 's Heerneberg bij de Lidl, dan naast de groetneboer (die weer naastde COOP zit), als je ernaar vraagt, kan het niet missen!!!

P.S. Wel naar de poelier vragen, niet naar de kralenwinkel, Bergers zijn nogal hardnekkig....

MariekeV
Bead Producer

Bericht door MariekeV » zo 03 jun 2007 21:32

Deze vond ik op kralen.com.

Wansink Hobby
Mozartlaan 2b
7002 MB Doetinchem
0314-334093

Weet dat er ook een winkeltje in Wehl is, niet erg van van doetinchem af. Adres hiervan is:
Stans & zo
doesburgseweg 28
7031 JC Wehl

Suc6

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » zo 03 jun 2007 22:51

Pijkie schreef:Mijn ouders wonen in 's Heerenberg in daar zit een poelier, waarvan haar dochter ook een kralenzaakje heeft, in dezelfde winkel....
Het is erg warrig. Alle kralen zitten in gripzakken, per kleur in een bak gesorteerd...

Je zit dus op kleine stoeltjes (alsof je straf hebt) en zit echt te grabbelen....
Ik zit er altijd een uurtje of wat als ik bij mijn ouders ben, ze is er inmiddels aan gewend, en als je goed zoekt, zijn er ect mooie kralen!

Het zit in 's Heerneberg bij de Lidl, dan naast de groetneboer (die weer naastde COOP zit), als je ernaar vraagt, kan het niet missen!!!

P.S. Wel naar de poelier vragen, niet naar de kralenwinkel, Bergers zijn nogal hardnekkig....
Oh :shock: dan 'moet' ik daar een keer naartoe dus als ik in de buurt kom. Grappig dat ze nu blijkbaar een kralenwinkel daar heeft. Jaren geleden alweer (toen ik nog in 's-heerenberg werkte) verkocht ze heel andere dingen.

Bij Wansink in Doetinchem kom ik ook wel eens. Alleen ga ik er altijd naartoe voor scrapbookpapier en fimoklei :roll: :lol: .

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 04 jun 2007 08:44

HOihoi,

Ik heb een pbtje gestuurd ik heb een kralenwinkel een half uurtje van doetinchem.. (eibergen)..

GRoetjes Eelke

Gesloten