dancebox vs victoria en twinkletoes

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
patricia
Bead Designer
Contacteer:
dancebox vs victoria en twinkletoes

Bericht door patricia » wo 11 feb 2004 22:25

Ik heb al verschillende keren plaksteentjes bij zowel the dancebox en victoriasdancefashion besteld. Met twinkletoes heb ik nog geen ervaring.

Nu is mij opgevallen dat als ik SS20 (=5mm) bij the dancebox besteld dat ze kleiner zijn dan de SS20 van victoria... Ik vind dat heel raar want beide steentjes komen (naar zeggen) bij swarovski vandaan. Nu vroeg ik me af of jullie dit ook weleens hebben ervaren en hoe dat zit met twinkletoes. ik kwam hierachter doordat ik een 5mm plaksteentje in een kastje wilde plakken en het was te klein terwijl ik al eerder 5mm steentjes van victoria erin heb geplakt...Rara hoe kan dit...?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

TCNails_JoanJewels
Bead Discoverer

Bericht door TCNails_JoanJewels » wo 11 feb 2004 22:31

hallo

mij is het ook wel eens opgevallen dat de steentjes soms iets van maat verschillen,

ik heb pas 12 gros steentjes bij twinkletoes besteld,alleen het duurde allemaal erg lang ,de eerste 5 gros kreeg ik na anderhalve week.

nog vier gros kreeg ik na 4 weken

en nu wacht ik nog steeds op de laatste 3 gros.en in totaal is het al 6 weken geleden dat ik heb besteld,

maar goed misschien is dat niet altijd zo hoor,

groetjes

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 11 feb 2004 22:39

Hi, met de Dancebox heb ik geen ervaring..Heb altijd bij Victoria's Jewelry fashion gekocht maar ook bij Twinkletoes ..bij laatstgenoemde duurt het inderdaad zoals Joan zei heel lang :oops:

ik heb het zelf nog niet ondekt..maar wat me wel opvalt aan de stenen is dat als je er een aantal goed bekijkt kloppen de Facet {geslepenheid} niet altijd de ene faceting is dan kleiner of groter als de andere tenminste bij sommige dan.. :roll:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » wo 11 feb 2004 22:45

ik ben dus niet de enige! Met de steentjes van victoria heb ik het niet maar ja daar zijn ze wel weer duurde. Ik heb de laatste 2 keer erg lang moeten wachten op mn bestelling van the dancebox en bij victoria heb ik het altijd binnen een paar dagen in huis...ja wat is nu belangrijk he :wink:
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 11 feb 2004 22:56

Ja het meeste heb ik ook bij haar {Victoria}...misschien ''hoort'' het wel want ze verschillen echt...het viel mij laatst op dat de sommige stenen niet ''kloppen ''op het eerste gezicht zie je nix maar ga dan 's HEEL goed kijken!!ik denk dat het bij alle adressen zo is... :roll:

snap je wat ik bedoel??de maten kloppen wel maar kijk maar 's goed naar je steentjes naar de randjes en ''hart''
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Caviaplanet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Caviaplanet » do 12 feb 2004 09:12

Ik heb alleen ervaring met The Dance Box en die is inderdaad niet zo snel. Komt doordat bepaalde kleuren dan niet op voorraad zijn. Maar ja.... hij is wel voordelig... Alleen is wachten wel heel vervelend als je je sieraad niet af kunt maken.

Jolanda

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 12 feb 2004 11:25

Ik heb alleen ervaring met Victoria en ben er best tevreden over. Werk er al heel erg lang mee, maar merk nooit iets van verschillen eerlijk gezegd.
Veel liefs,
Marlies

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » do 12 feb 2004 11:43

Zal wel aan de naam liggen, Victoria is altijd beter :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » do 12 feb 2004 18:58

VDF is veel duurder. Ik heb laatst bij TT besteld, beviel erg goed. De eigenaresse mailde van te voren dat het een week zou duren, dan kreeg ze het weer binnen. Bij VDF was die kleur toen overigens uitverkocht ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 13 feb 2004 00:22

Dat zal wel ja, Victoria!
Veel liefs,
Marlies

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » vr 13 feb 2004 09:53

:-DD
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 13 feb 2004 12:59

Schik dat we hebben he!! :lol: :lol: :lol:
Veel liefs,
Marlies

Karen
Bead Reader

toch wel snel die dance box

Bericht door Karen » vr 13 feb 2004 16:42

Hoi allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik vandaag van the Dancebox mijn kristalletjes in huis heb. Ik had ze deze week besteld, dus dat is toch wel snel. Het ziet er bovendien goed uit.

Groet,

Karen

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » za 14 feb 2004 10:38

ja het ziet er wel goed uit maar ik heb al 2 keer gehad dat ze kleiner waren dan hoorde... :?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Mouse
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Mouse » za 14 feb 2004 16:04

Het is mij nooit eerder opgevallen, maar zal er ook eens op letten.

Ben altijd erg tevreden geweest over Victoria, maar zij is een stuk duurder dan de DB. Aangezien ik redelijk in de buurt bij de DB werk, kan ik het vaak ophalen.

Bij TT duurde het vaak zolang en hoorde ik helemaal niets, dat ik hier niet meer bestel.

Groetjes,
Mouse

Gesloten